To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-08
Poznań: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu
komputerowego i plotera OCE
Numer ogłoszenia: 333706 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183935 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8271861, faks 061 8271882.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i plotera OCE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Część I Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego, Część II Dostawa materiałów eksploatacyjnych do ploterów OCE. Szczegółowy opis i ilość materiałów zawiera tabela - załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. Wszelkie uSyte nazwy naleSy traktować jako typu. 1. Zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne oryginalne (tzn. wyprodukowane przez producenta urządzenia, w którym będą eksploatowane), fabrycznie nowe (tzn. wcześniej nie eksploatowane, nieuzupełniane, nieprzerabiane). Przez produkt nowy naleSy rozumieć taki, który posiada wszystkie cechy nowego tuszu, toneru, głowicy, wcześniej nie eksploatowanego, w szczególności nienoszącego cech otwierania, posiadającego nową obudowę, nowe dysze, nowy tusz toner, nowe opakowanie. Oferowane materiały muszą ściśle odpowiadać cechom i parametrom określonym przez Zamawiającego, jak równieS posiadać określone właściwości uSytkowe i przyjęte standardy jakości. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równowaSnych tj. obejmujących materiały innych producentów, o innej nazwie handlowej, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, uSytkowe od materiałów wskazanych przez Zamawiającego oraz o tej samej pojemności, wadze, gramaturze i wielkości materiału. Przez ofertę równowaSną naleSy rozumieć taką ofertę, której przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe i funkcjonalne oryginalnych produktów w stosowanych przez Zamawiającego urządzeniach tzn. materiały nie mogą zawierać elementów pochodzących z recyklingu lub powodować uszkodzeń oraz nie mogą szybciej zuSywać się od stosowanych materiałów oryginalnych. Na opakowaniach tzw. równowaSnych materiałów powinny być wypisane wszystkie typy urządzeń, z którymi te materiały są kompatybilne - dopuszczone do stosowania, oraz powinny zawierać logo i nazwę producenta oraz numer katalogowy (symbol), termin waSności lub datę produkcji z okresem uSywalności. Oferowane równowaSne materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i moSliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zuSycia tonera, tuszu, głowicy - jeSeli sprzęt posiada takie moSliwości). Za równowaSne Zamawiający uzna produkty, których wydajność mierzona zgodnie z normami STMC, ISO IEC 19752, ISO IEC 24711, ISO IEC 24712, ISO IEC 19798 (lub równowaSnymi) jest nie mniejsza od oryginalnych. 3. Wykazanie, Se oferowane materiały równowaSne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, leSy po stronie Wykonawcy. 4. Wykonawca, który zaoferuje materiały producentów innych marek niS wymienione w przedmiocie zamówienia tzw. równowaSne, musi obowiązkowo dołączyć do oferty:aktualne na dzień wyznaczony jako termin składania ofert zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości lub zaświadczenie niezaleSnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające przeprowadzenie testów wydajnościowych zgodnie z normami STMC, ISO IEC 19752, ISO IEC 24711, ISO IEC 24712, ISO IEC 19798 lub równowaSnymi (dla kaSdego oferowanego produktu), oświadczenie, Se stosowanie takich materiałów nie naruszy umów gwarancyjnych i praw patentowych producentów oryginalnych materiałów, fotografii opakowań potwierdzających spełnienie warunku odpowiedniego opisu tzn. podania nazwy oferowanego produktu oraz typów urządzeń, z którymi materiały równowaSne są kompatybilne. 5. Zamawiający zastrzega moSliwość zlecenia wykonania ekspertyzy, jeSeli w trakcie uSytkowania dostarczonych materiałów posiadany przez niego sprzęt ulegnie uszkodzeniu. W przypadku potwierdzenia uszkodzenia sprzętu przez uSycie niewłaściwego materiału, Wykonawca zobowiązany będzie do poniesienia kosztów zleconej ekspertyzy oraz naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie producenta na swój koszt. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na czas wykonania naprawy, w terminie do 3 dni, urządzenia zastępczego, o takich samych lub lepszych parametrach. W razie stwierdzonego przez autoryzowany serwis producenta urządzenia trwałego i uniemoSliwiającego eksploatację uszkodzenia Wykonawca pokryje wszystkie koszty zakupu i dostawy nowego urządzenia, o takich samych lub lepszych parametrach. 6. W przypadku dostarczenia w trakcie umowy produktu równowaSnego nie spełniającego warunków specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający ma prawo zaSądać dostarczenia w to miejsce produktów oryginalnych lub rozwiązać w trybie natychmiastowym umowę Sądając zapłacenia kary umownej. 7. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt odebrać materiały będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad. 8. Zestawienie zapotrzebowania przedstawione w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ stanowi przybliSone zapotrzebowanie na poszczególne materiały. W wyniku konkretnych zamówień ilość materiałów w poszczególnych pozycjach moSe ulec zmniejszeniu, a tym samym koszt całego zamówienia moSe się zmniejszyć do 50 procent dostawy. 9. Materiały z kaSdej dostawy o ograniczonym terminie trwałości muszą mieć, co najmniej 24 miesięczny okres waSności, licząc od daty dostawy. Okres waSności materiałów winien być umieszczony na opakowaniu lub potwierdzony osobnym dokumentem gwarantującym 24 miesięczny termin waSności towaru, licząc od daty dostawy. 10. Zamawiający kaSdą dostawę poprzedzi telefonicznym, pisemnym lub elektronicznym zamówieniem. 11. Wykonawca, na własny koszt, dostarczy przedmiot zamówienia do wskazanego w zamówieniu pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego w terminie 21 dni od dnia złoSenia zamówienia. Dostawy realizowane będą od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 14.00. 12. KaSde zlecenie rozliczane będzie na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie. Ceny jednostkowe obejmują transport i ubezpieczenie do chwili odbioru towaru. 13. Realizacja zamówienia: sukcesywnie w zaleSności od bieSących potrzeb Zamawiającego do dnia 31 października 2015 roku. 14. Zamawiający przewiduje moSliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniSej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:1) zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeSeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana, 2) nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych a) zmiana danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjna umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), zmiana stawki VAT, o ile Zamawiający wyrazi nań zgodę, b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami jednakSe nie stanowi to obowiązku, z którego Wykonawca mógłby wnosić roszczenie wobec Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje równieS wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy. Nazwy i kody CPV odpowiadające przedmiotowi zamówienia. część I 30237380-6 CD-ROM-y 30234400-2 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych faksów, część II 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych, faksów, 30192113-6 - Wkłady drukujące V. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 1 lub 2 części. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się moSliwości udzielenia zamówień uzupełniających..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.73.80 - CD-ROM-y 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JM DATA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
JM DATA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- JM DATA s.c., ul. Trakt Lubelski 233, 04-667 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90946,09
Oferta z najniższą ceną: 90946,09 / Oferta z najwyższą ceną: 98348,66
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie oraz bezpłatny odbiór zużytych (...) do drukarek laserowych i atramentowych w 2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (z wyłączeniem UJ CM)
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim w okresie 12 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla SPZOZ w Łukowie
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.