Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-13
Reda: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych i warsztatów
Numer ogłoszenia: 333712 - 2011; data zamieszczenia: 13.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Derdowskiego 25, 84-240 Reda, woj. pomorskie, tel. 058 6785865, faks 058 6787487.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych i warsztatów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 CPV - 80.50.00.00-9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Warsztaty psychologiczne dla 28 osób skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie w siedzibie Wykonawcy. Warsztaty odbywać się będą w 4 grupach po 7 osób Program szkolenia - minimum 32 godziny zajęć grupowych. Program warsztatów winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: kształtowanie postaw asertywnych, trening umiejętności komunikacyjnych, techniki redukcji stresu w sytuacjach codziennych, strategie postępowania w życiu codziennym, analiza postaw życiowych, trening umiejętności społecznych Załącznikiem do umowy będzie harmonogram godzinowy zajęć grupowych wraz z terminem realizacji warsztatów psychologicznych . Termin realizacji zajęć: październik , listopad 2011 r. Część 2 CPV - 80.50.00.00-9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Warsztaty z podnoszenia umiejętności samooceny i wiary w siebie (kobiety) dla 20 osób skierowanych przez MOPS w Redzie w siedzibie Wykonawcy. Warsztaty dla dwóch grup po 10 osób . Program szkolenia - minimum 12 godzin zajęć grupowych. Program warsztatów winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: zwiększenie pewności siebie, zaufania we własne siły, motywacja do działania uczestników projektu. Załącznikiem do umowy będzie harmonogram godzinowy zajęć grupowych. Termin realizacji zajęć: październik 2011 r. Część 3 CPV - 80.50.00.00-9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Warsztaty z radzenia sobie ze stresem i agresją (mężczyźni) dla grupy 8 osób skierowanych przez MOPS w Redzie w siedzibie Wykonawcy. Warsztaty dla dwóch grup po 4 osoby. Program szkolenia - 12 godzin zajęć grupowych. Program warsztatów winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: Budowanie pozytywnego obrazu własnej osoby. Wyszukiwanie swoich słabych i mocnych stron. Metody relaksacyjne. Skuteczny sposób redukcji agresji. Załącznikiem do umowy będzie harmonogram godzinowy zajęć grupowych. Termin realizacji zajęć: październik 2011 r. Część 4 CPV - 80.50.00.00-9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Szkolenie z podnoszenia umiejętności społecznych dla grupy 14 osób skierowanych przez MOPS w Redzie. Warsztaty dla dwóch grup po 7 osób w grupie. Program szkolenia - 12 godzin zajęć grupowych w siedzibie Wykonawcy. Program warsztatów winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: Zarządzanie emocjami i komunikacja interpersonalna; Zachowania asertywne; Umiejętne rozwiązywanie konfliktów; Sztuka autoprezentacji. Załącznikiem do umowy będzie harmonogram godzinowy zajęć grupowych. Termin realizacji zajęć: październik 2011 r. Część 5 CPV - 80.50.00.00-9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Warsztaty z aktywnego poszukiwania pracy dla grupy 14 osób skierowanych przez MOPS. Program szkolenia - 24 godziny zajęć grupowych w siedzibie Wykonawcy. Warsztaty prowadzone w dwóch grupach po 7 osób w grupie. Program warsztatów winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: Źródła poszukiwania pracy. Umiejętne czytanie ogłoszeń o pracę. Konstrukcja CV i listu motywacyjnego. Procedury związane z podejmowaniem pracy. Załącznikiem do umowy będzie harmonogram godzinowy zajęć grupowych. Termin realizacji zajęć: październik 2011 r. Część 6 CPV - 80.50.00.00-9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Szkolenie z doradztwa zawodowego z wytyczeniem indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego łącznie dla 14 osób skierowanych przez MOPS(po 3 godziny dla każdego uczestnika ). Termin realizacji :październik 2011. 2.Warsztaty z doradztwa zawodowego dla 14 osób,łącznie 56 godzin przeprowadzonych w dwóch grupach 7-osobowych. Zajęcia będą przeprowadzane w siedzibie wykonawcy. Program szkolenia oraz warsztatów winien uwzględniać takie zagadnienia jak: Test osobowości, Test preferencji zawodowych, Test na inteligencję, Test motywacji, Test sposobu komunikacji Rozmowa indywidualna, kończąca się wydaniem opinii o preferencjach zawodowych w kontekście preferowanych przez beneficjentów kursów, Wytyczenie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. Załącznikiem do umowy będzie harmonogram godzinowy zajęć grupowych i konsultacji indywidualnych. Termin realizacji zajęć: październik-listopad 2011 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 27.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zaświadczenie o wpisie wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy, aktualny odpis z właściwego rejestru, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie według załączonego wzoru do SIWZ- zał.nr 3
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług szkoleniowych zgodnych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, datę wykonania i odbiorców, oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - według załącznika nr 6 do SIWZ. Wykaz należy sporządzić odrębnie dla każdej części zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami według wzoru do SIWZ - załącznik Nr 4. Wykonawcy posiadający własny sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia poświadczają ten fakt w rubryce Podstawa dysponowania, zapisem, sprzęt własny, w przypadku korzystania z sprzętu innych podmiotów należy wpisać tytuł prawny do dysponowania np. najem, dzierżawa. W wykazie wykonawca wskazuje także sale dydaktyczną położoną na terenie miasta Reda.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi zasobami według wzoru do SIWZ - załącznik Nr 5, jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia na załączniku nr 8 do SIWZ że wykonawca znajduj się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.reda.pl/bip/php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Ul. Derdowskiego 25
84-240 Reda
pok.7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Ul. Derdowskiego 25 84-240 Reda pok.7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt systemowy Przystanek Reda realizowany w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, dofinansowanego ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych i warsztatów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty psychologiczne dla 28 osób skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie w siedzibie Wykonawcy. Warsztaty odbywać się będą w 4 grupach po 7 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych i warsztatów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty z podnoszenia umiejętności samooceny i wiary w siebie (kobiety) dla 20 osób skierowanych przez MOPS w Redzie w siedzibie Wykonawcy. Warsztaty dla dwóch grup po 10 osób . Program szkolenia - minimum 12 godzin zajęć grupowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych i warsztatów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty z radzenia sobie ze stresem i agresją (mężczyźni) dla grupy 8 osób skierowanych przez MOPS w Redzie w siedzibie Wykonawcy. Warsztaty dla dwóch grup po 4 osoby. Program szkolenia - 12 godzin zajęć grupowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych i warsztatów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie z podnoszenia umiejętności społecznych dla grupy 14 osób skierowanych przez MOPS w Redzie. Warsztaty dla dwóch grup po 7 osób w grupie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doswiadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych i warsztatów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty z aktywnego poszukiwania pracy dla grupy 14 osób skierowanych przez MOPS. Program szkolenia - 24 godziny zajęć grupowych w siedzibie Wykonawcy. Warsztaty prowadzone w dwóch grupach po 7 osób w grupie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doswiadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych i warsztatów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie z doradztwa zawodowego z wytyczeniem indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego łącznie dla 14 osób skierowanych przez MOPS(po 3 godziny dla każdego uczestnika.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
INNE PRZETARGI Z REDY
więcej: przetargi w Redzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
- Przeprowadzenia grupowych zajęć z przedsiębiorczości - trener przedsiębiorczości (coach) w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.