To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-31
Ogłoszenie nr 333715 - 2016 z dnia 2016-10-31 r.
Skierniewice: Świadczenie usług sprzętowo - transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym: 2016/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 321037-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skierniewicki, krajowy numer identyfikacyjny
75014778000000, ul.
ul. Konstytucji 3-go Maja 6
,
96100
Skierniewice, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
046 8334637, 8341546, faks
468 336 679, e-mail
zamowienia@powiat-skierniewice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-skierniewice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług sprzętowo - transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym: 2016/2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RW.272.10.2016.KM
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Świadczenie usług sprzętowo - transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym: 2016/2017" na terenie 9 gmin powiatu skierniewickiego, zgodnie z: mapami przebiegu dróg powiatowych na terenie poszczególnych gmin stanowiącymi załącznik nr 7 oraz wykazem długości dróg powiatowych w gminach z podziałem na standardy zimowego utrzymania stanowiącym załącznik nr 8. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań, przeznaczonych do realizacji od dnia podpisania umowy do dnia 15 kwietnia 2017 r.: Zadanie nr 1. Gmina Bolimów 39,633 km. a) Zgromadzenie soli drogowej odpowiadającej wymogom określonym w SIWZ, w ilości min 63 tony. Sól Wykonawcy; Zwalczanie śliskości na drogach (nośnikiem i osprzętem Wykonawcy), tj. ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w piaskarkę (urządzenie przystosowane do rozsypywania soli drogowej). Planowana ilość godzin pracy sprzętem - ok. 63 godz. b) Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w lemiesz. Planowana ilość godzin pracy sprzętem - ok. 120 godz. Nośnik i osprzęt Wykonawcy. Zadanie nr 2. Gmina Kowiesy 32,094 km. a) Zgromadzenie soli drogowej odpowiadającej wymogom określonym w niniejszej SIWZ w ilości min 50 ton. Sól Wykonawcy; Zwalczanie śliskości na drogach (nośnikiem i osprzętem Wykonawcy), tj. ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w piaskarkę (urządzenie przystosowane do rozsypywania soli drogowej). Planowana ilość godzin pracy sprzętem - ok. 50 godz. b) Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w lemiesz. Planowana ilość godzin pracy sprzętem - ok. 99 godz. Nośnik i osprzęt Wykonawcy. Zadanie nr 3.Gmina Nowy Kawęczyn 34,901 km. a) Zgromadzenie soli drogowej odpowiadającej wymogom określonym w niniejszej SIWZ w ilości min 54 tony. Sól Wykonawcy; Zwalczanie śliskości na drogach (nośnikiem i osprzętem Wykonawcy), tj. ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w piaskarkę (urządzenie przystosowane do rozsypywania soli drogowej). Planowana ilość godzin pracy sprzętem - ok. 54 godz. b) Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w lemiesz. Planowana ilość godzin pracy sprzętem - ok. 107 godz. Nośnik i osprzęt Wykonawcy. Zadanie nr 4. Gmina Słupia 18,866 km. a) Zgromadzenie soli drogowej odpowiadającej wymogom określonym w niniejszej SIWZ w ilości min. 28 ton Sól Wykonawcy; Zwalczanie śliskości na drogach (nośnikiem i osprzętem Wykonawcy), tj. ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w piaskarkę (urządzenie przystosowane do rozsypywania soli drogowej). Planowana ilość godzin pracy sprzętem - ok. 28 godz. b) Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w lemiesz. Planowana ilość godzin pracy sprzętem - ok. 58 godz. Nośnik i osprzęt Wykonawcy. Zadanie nr 5. Gmina Lipce Reymontowskie 18,619 km. a) Zgromadzenie soli drogowej odpowiadającej wymogom określonym w niniejszej SIWZ w ilości min. 28 ton. Sól Wykonawcy; Zwalczanie śliskości na drogach (nośnikiem i osprzętem Wykonawcy), tj. ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w piaskarkę (urządzenie przystosowane do rozsypywania soli drogowej). Planowana ilość godzin pracy sprzętem - ok. 28 godz. b) Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w lemiesz. Planowana ilość godzin pracy sprzętem - ok. 57 godz. Nośnik i osprzęt Wykonawcy. Zadanie nr 6. Gmina Godzianów 15,038 km. a) Zgromadzenie soli drogowej odpowiadającej wymogom określonym w niniejszej SIWZ w ilości min. 24 tony. Sól Wykonawcy; Zwalczanie śliskości na drogach (nośnikiem i osprzętem Wykonawcy), tj. ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w piaskarkę (urządzenie przystosowane do rozsypywania soli drogowej). Planowana ilość godzin pracy sprzętem - ok. 24 godz. b) Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w lemiesz. Planowana ilość godzin pracy sprzętem - ok. 46 godz. Nośnik i osprzęt Wykonawcy. Zadanie nr 7. Gmina Maków 40,583 km. a) Zgromadzenie soli drogowej odpowiadającej wymogom określonym w niniejszej SIWZ w ilości min. 63 tony. Sól Wykonawcy; Zwalczanie śliskości na drogach (nośnikiem i osprzętem Wykonawcy), tj. ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w piaskarkę (urządzenie przystosowane do rozsypywania soli drogowej). Planowana ilość godzin pracy sprzętem - ok. 63 godz. b) Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w lemiesz. Planowana ilość godzin pracy sprzętem - ok. 125 godz. Nośnik i osprzęt Wykonawcy. Zadanie nr 8. Gmina Skierniewice 27,150 km. a) Zgromadzenie soli drogowej odpowiadającej wymogom określonym w niniejszej SIWZ w ilości min. 42 tony. Sól Wykonawcy; Zwalczanie śliskości na drogach (nośnikiem i osprzętem Wykonawcy), tj. ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w piaskarkę (urządzenie przystosowane do rozsypywania soli drogowej). Planowana ilość godzin pracy sprzętem - ok. 42 godz. b) Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w lemiesz. Planowana ilość godzin pracy sprzętem - ok. 84 godz. Nośnik i osprzęt Wykonawcy. Zadanie nr 9. Gmina Głuchów 37,730 km. a) Zgromadzenie soli drogowej odpowiadającej wymogom określonym w niniejszej SIWZ w ilości min. 59 ton. Sól Wykonawcy; Zwalczanie śliskości na drogach (nośnikiem i osprzętem Wykonawcy), tj. ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w piaskarkę (urządzenie przystosowane do rozsypywania soli drogowej). Planowana ilość godzin pracy sprzętem - ok. 59 godz. b) Odśnieżanie ciągnikiem o mocy min. 100KM lub samochodem o DMC min. 20 ton wyposażonym w lemiesz. Planowana ilość godzin pracy sprzętem - ok. 116 godz. Nośnik i osprzęt Wykonawcy. Zadanie nr 10. Odśnieżanie dróg równiarką Wykonawcy i usuwanie pozostałości mieszanki piaskowo solnej z poboczy po sezonie zimowym 2015/2017. Planowana ilość godzin pracy - 130 godz. Zadanie nr 11. Odśnieżanie dróg równiarką Wykonawcy i usuwanie pozostałości mieszanki piaskowo solnej z poboczy po sezonie zimowym 2015/2017. Planowana ilość godzin pracy - 130 godz. Wymagania dotyczące materiałów, które należy zastosować do zwalczania zimowej śliskości (jakość): Sól drogowa z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg (DR), spełniająca parametry: a/. skład chemiczny: chlorek sodowy NaCl - min. 90,0%, antyzbrylacz K4Fe(CN)6 - 40,0 mg/kg, woda H2O -max 3,0%, części nierozpuszczalne w wodzie - max. 8,0% b/. ziarnistość jednorodna o frakcji 1-6 mm: ziarna powyżej 6mm - max. 10,0%, ziarna poniżej 1mm - max.60,0% c/. postać - produkt krystaliczny, sypki d/. barwa - biała, biało - szara Oferowana sól musi mieć aktualną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów stwierdzającą jej przydatność do zimowego utrzymania dróg oraz aktualny atest Państwowego Zakładu Higieny potwierdzający spełnienie wymagań higienicznych. Wymagania dotyczące prędkości roboczej sprzętu samochodowego uczestniczącego w akcji zimowego utrzymania dróg: średnia prędkość pojazdów podczas posypywania dróg będzie wynosić minimum 30 km/h. Cena oferowana przez Wykonawcę zawiera wszystkie koszty pośrednie: ( w tym czas załadunku i ustawowe przerwy w pracy kierowcy, operatora sprzętu) i gwarantuje wykonanie usługi na terenie określonego zadania. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu i powrotu do granicy realizacji zadania i siedziby Wykonawcy oraz w przypadku przerw w pracy spowodowanej awarią sprzętu, czas koszty związane z naprawą lub transportem nie będą rozliczane na rzecz wykonywanego zadania. Ryzyko wszystkich nieprzewidzianych zdarzeń powinno być uwzględnione w oferowanej cenie. Kod CPV wg wspólnego słownika zamówień - usługi odśnieżania: 90620000-9, usługi usuwania oblodzeń: 90630000-2 Ilość godzin pracy są wielkościami planowanymi, uzależnionymi od warunków atmosferycznych, planowana ilość godzin pracy może ulec zmianie. Zamawiający wymaga podjęcia akcji zimowego utrzymania dróg powiatowych przez Wykonawcę: a/.samodzielnie (dot. zadań nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9) w czasie i w sposób zapewniający osiągnięcie standardów zimowego utrzymania. b/.każdorazowo na telefoniczne polecenie przedstawiciela Wydziału Dróg, (dot. zad. nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11) w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od wezwania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie nr 1. Gmina Bolimów 39,633 km. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT81124.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 115023,24 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie nr 2. Gmina Kowiesy 32,094 km. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ na zadanie nr 2 Gmina Kowiesy 32.094 km, nie wpłynęła żadna oferta. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT65717.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zadanie nr 3. Gmina Nowy Kawęczyn 34,901 km. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT71001.28 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 84440,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zadanie nr 4. Gmina Słupia 18,866 km. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT37706.52 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 28836,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Zadanie nr 5. Gmina Lipce Reymontowskie 18,619 km. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT37352.72 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 33677,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Zadanie nr 6. Gmina Godzianów 15,038 km. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT31005.77 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 29237,76 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Zadanie nr 7. Gmina Maków 40,583 km. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT82893.79 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 53795,88 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Zadanie nr 8. Gmina Skierniewice 27,150 km. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT55498.39 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 60419,52 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Zadanie nr 9. Gmina Głuchów 37,730 km |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT77254.43 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 59556,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Zadanie nr 10.Odśnieżanie dróg równiarką Wykonawcy i usuwanie pozostałości mieszanki piaskowo solnej z poboczy po sezonie zimowym 2015/2017. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT35101.06 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 32110,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Zadanie nr 11.Odśnieżanie dróg równiarką Wykonawcy i usuwanie pozostałości mieszanki piaskowo solnej z poboczy po sezonie zimowym 2015/2017. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT35100.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 40154,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Dostawa ciągnika z systemem do jazdy autonomicznej , 21/ZP/2025
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania , 20/ZP/2025
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Przebudowa ulicy Reymonta".
- Remont pomieszczeń socjalnych w budynku warsztatowo - magazynowym Wydziału Dróg
- Dostawa samochodu osobowo ciężarowego II.
- Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych, 16/ZP/2025
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.