Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-26
Warszawa: DOSTAWA WYPOSAŻENIA BIUR, SPRZĘTU RTV, AGD I GOSPODARCZEGO
Numer ogłoszenia: 333741 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna , ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA BIUR, SPRZĘTU RTV, AGD I GOSPODARCZEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: na zadanie nr 1 - Dostawa sprzętu RTV i AGD: radiomagnetofony z CD - szt. 10, czajniki bezprzewodowe - szt. 55, ekspresy ciśnieniowe do kawy - szt. 14, kuchenki mikrofalowe - szt. 15, lodówki - szt. 11, lodówko-zamrażarki - szt. 2, mini piekarniki z termo obiegiem - szt. 2, odkurzacze - szt. 6, telewizor kolorowy 21 cali - szt. 1. na zadanie nr 2 - Dostawa sprzętu gospodarczego: kompaktowe suszarki na zewnątrz i wewnątrz pomieszczeń - szt. 2, lampy elektryczne gabinetowe halogenowe - szt. 250, suszarki sufitowe 6 prętowe - szt. 10, zasłonki prysznicowe - szt. 60, drążki do zawieszania zasłonki prysznicowej - szt. 60, konwektory przenośne - szt. 10, grzejniki olejowe - szt. 12, termowentylatory - szt. 10, rury metalowe łączące wąż i szczotkę w odkurzaczu - szt. 10, worki na pył do odkurzaczy - szt. 30, filtry okrągłe tekstylne - szt. 3 filtry okrągłe papierowe - szt. 3, węże 5 m do odkurzaczy - szt. 3, ssawki szczelinowe do odkurzaczy - szt. 5, ssawki małe i duże do odkurzaczy po 5 szt., elektryczne suszarki do rąk - szt. 5, wentylatory stojące - szt. 10, termometry zewnętrzne/wewnętrzne - szt. 2, bombki szklane o różnych średnicach, lampki choinkowe wewnętrzne. na zadanie nr 3 - Dostawa i montaż ekranów projekcyjnych - szt. 3 na zadanie nr 4 - Dostawa firan, zasłon i karniszy: firany silikonowe, wysokość 1,8 m - 150m, firany silikonowe, wysokość 3m - 20 m, zasłony, wysokość 3m - 15m, karnisze drewniane podwójne sufitowe w kolorze buk - 200szt., w kolorze olcha - 3 szt. na zadanie nr 5 - Dostawa i montaż rolet i verticali wewnętrznych: verticale - 30m2, rolety - 14 szt. Szczegółowe opisy poszczególnych produktów w danych zadaniach zostały określone odpowiednio w zał. nr 3 do 3D oraz nr 5 i 6 SIWZ. Przedmiot dostawy będzie dostarczany i montowany na terenie Zamawiającego w Warszawie we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 14:00. Wykonawca przed dostarczeniem całej partii przedmiotu dostawy dostarczy Zamawiającemu próbkę oferowanego przedmiotu dostawy celem zaakceptowania przez Zamawiającego. Po zaakceptowaniu przedmiotu dostawy przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy całą zamówioną partię przedmiotu dostawy. Wykonawca przed montażem przedmiotu dostawy zobowiązany jest dokonać własnych pomiarów okien wskazanych przez Zamawiającego oraz przedstawić próbki materiałów, z jakich zostanie wykonany przedmiot dostawy. Po zaakceptowaniu próbek materiałów przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot dostawy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 39.71.34.30 - Odkurzacze 39.71.41.00 - Wywietrzniki 39.72.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe 39.51.00.00 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym 39.72.13.10 - Ogrzewacze powietrza 39.71.34.31 - Akcesoria do odkurzaczy 39.71.23.00 - Aparaty do suszenia rąk 38.41.20.00 - Termometry 39.29.90.00 - Wyroby szklane 31.52.20.00 - Lampki choinkowe 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 36.10.00.00 - 36.10.00.00 39.51.50.00 - Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, powyższe oświadczenie składa lider konsorcjum oraz podpisuje każdy z podmiotów występujących wspólnie, łącznie z liderem konsorcjum. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju,w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1)Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2)Wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 i/lub 3A i/lub 3B i/lub 3C i/lub 3D do SIWZ, 3)pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt 5 SIWZ. W przypadku spółki jawnej i partnerskiej należy dołączyć do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki określającą sposób jej reprezentacji. 4)Atest higieniczny i trudnozapalności wystawiony przez Instytut Włókien Naturalnych lub inną jednostkę uprawnioną do certyfikacji - dot. materiałów z których będzie wykonany przedmiot zamówienia w zadaniu nr 4 i nr 5. 5)informację (dokładny opis) z parametrami proponowanego przez siebie produktu oraz z zaznaczeniem nr danej pozycji, której dotyczy równoważność - tylko w przypadku, gdy Wykonawca proponuje produkt równoważny..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych WAT, Warszawa, ul. Kaliskiego 11 A, pok. nr 4..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa 49, skr. poczt. 50.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu RTV i AGD: radiomagnetofony z CD - szt. 10, czajniki bezprzewodowe - szt. 55, ekspresy ciśnieniowe do kawy - szt. 14, kuchenki mikrofalowe - szt. 15, lodówki - szt. 11, lodówko-zamrażarki - szt. 2, mini piekarniki z termo obiegiem - szt. 2, odkurzacze - szt. 6, telewizor kolorowy 21 cali- szt. 1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2, 32.32.00.00-2, 39.71.13.62-4, 39.71.11.10-3, 39.71.34.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA SPRZETU GOSPODARCZEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu gospodarczego: kompaktowe suszarki na zewnątrz i wewnątrz pomieszczeń - szt. 2, lampy elektryczne gabinetowe halogenowe - szt. 250, suszarki sufitowe 6 prętowe - szt. 10, zasłonki prysznicowe - szt. 60, drążki do zawieszania zasłonki prysznicowej - szt. 60, konwektory przenośne - szt. 10, grzejniki olejowe - szt. 12, termowentylatory - szt. 10, rury metalowe łączące wąż i szczotkę w odkurzaczu - szt. 10, worki na pył do odkurzaczy - szt. 30, filtry okrągłe tekstylne - szt. 3 filtry okrągłe papierowe - szt. 3, węże 5 m do odkurzaczy - szt. 3, ssawki szczelinowe do odkurzaczy - szt. 5, ssawki małe i duże do odkurzaczy po 5 szt., elektryczne suszarki do rąk - szt. 5, wentylatory stojące - szt. 10, termometry zewnętrzne/wewnętrzne - szt. 2, bombki szklane o różnych średnicach, lampki choinkowe wewnętrzne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.41.00-8, 39.72.00.00-5, 31.52.00.00-7, 39.51.00.00-0, 39.72.13.10-8, 39.71.34.31-3, 39.71.23.00-9, 38.41.20.00-6, 39.29.90.00-4, 31.52.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA I MONTAŻ EKRANÓW PROJEKCYJNYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż ekranów projekcyjnych - szt. 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.34.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA FIRAN, ZASŁON I KARNISZY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa firan, zasłon i karniszy: firany silikonowe, wysokość 1,8 m - 150m, firany silikonowe, wysokość 3m - 20 m, zasłony, wysokość 3m - 15m, karnisze drewniane podwójne sufitowe w kolorze buk - 200szt., w kolorze olcha - 3 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2, 39.51.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DOSTAWA I MONTAŻ ROLET I VERTICALI WEWNĘTRZNYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż rolet i verticali wewnętrznych: verticale - 30m2, rolety - 14 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.50.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa monitoringu temperatury w urządzeniach chłodniczych
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali
- Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i kotami żyjącymi w latach 2025-26
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 52 ul. Samarytanka 11a.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Modernizację systemu zarządzenia Magnum w Ośrodku Produkcji Telewizyjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych
- Modernizacja kompleksu sportowego Orlik 2012 w Jaśle
- Zakup i dostawa telewizora oraz cyfrowych wzmacniaczy miksujących na potrzeby jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie
- Dostawa sprzętu AGD, elektronicznego, pomiarowego i optycznego na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
- Zakup wyposażenia konferencyjnego, gospodarczego, kuchennego i sanitarnego w ramach realizacji projektu "Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna"
- "Budowa oświetlenia drogowego w gminie Ryki"
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.