Ogłoszenie z dnia 2011-12-16
Ostrów Wielkopolski: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w sprawie wyłonienia wykonawcy świadczenia usług serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym w Wydziale Geodezji systemem GEO-INFO, obejmujących m.in. prowadzenie nadzoru informatycznego nad systemem, aktualizację systemu oraz konsultacje i bieżące szkolenia w zakresie zmian w systemie
Numer ogłoszenia: 333883 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 16, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 7378400, faks 62 7378433.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w sprawie wyłonienia wykonawcy świadczenia usług serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym w Wydziale Geodezji systemem GEO-INFO, obejmujących m.in. prowadzenie nadzoru informatycznego nad systemem, aktualizację systemu oraz konsultacje i bieżące szkolenia w zakresie zmian w systemie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym w Wydziale Geodezji systemem GEO-INFO, obejmujących m.in. prowadzenie nadzoru informatycznego nad systemem, aktualizację systemu oraz konsultacje i bieżące szkolenia w zakresie zmian w systemie. Zakres nadzoru autorskiego obejmuje: a) nadzór mailowy i telefoniczny nad produktami GEO - INFO V - zdalna pomoc wykonywana w możliwie najszybszym czasie, b) aktualizacje zainstalowanych elementów systemu GEO - INFO V, poprzez dostarczanie aktualizacji oprogramowania na płycie CD lub udostępniając aktualizację na stronie internetowej, c) 4 dni robocze wizyt do 31.12.2012r. Przedstawiciela Wykonawcy (z możliwością serwisu drogą internetową ) z zakresu obsługi licencji GEO - INFO V Mapa, Omega, Ośrodek z Zudp - podczas których pracownik Wykonawcy pozostaje całkowicie do dyspozycji Zamawiającego w zakresie: -aktualizacji systemu GEO - INFO V Mapa, Omega, Ośrodek z Zudp -pomocy merytorycznej dotyczącej pracy z systemem GEO - INFO V Mapa, Omega, Ośrodek z Zudp - porady dot. optymalnego wykorzystania systemu GEO - INFO V w zakresie technologii tworzenia i prowadzenia obiektywnej mapy numerycznej w standardzie GEO - INFO, -szkoleń uzupełniających, -konsultacji dotyczącej specyficznych cech systemu GEO - INFO, -pomocy technicznej w zakresie dotyczącym funkcjonowania systemu GEO - INFO V, -innych prac związanych z GEO-INFO V Mapa, Omega, Ośrodek z Zudp d) 4 dni robocze wizyt do 31.12.2012r przedstawiciela Wykonawcy (z możliwością serwisu drogą internetową ) z zakresu obsługi licencji GEO - INFO V Integra - podczas których pracownik Wykonawcy pozostaje całkowicie do dyspozycji Zamawiającego w zakresie: -aktualizacji systemu GEO - INFO V Integra -pomocy merytorycznej dotyczącej pracy z ww. aplikacją, -pomocy technicznej w zakresie dotyczącym funkcjonowania ww. aplikacji, -innych prac, związanych z zakupioną licencją GEO - INFO V Integra e) subskrypcję do końca roku 2012 dla: -7 stanowisk GEO -INFO V Mapa -13 stanowisk GEO -INFO V Mapa LT -pakietu GEO - INFO V Ośrodek z Zudp -pakietu GEO - INFO V Integra -pakietu GEO -INFO V i.Net.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SYSTHERM INFO sp.z o.o, ul. Złotowska 27, 60-189 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55153,20
Oferta z najniższą ceną: 55153,20 / Oferta z najwyższą ceną: 55153,20
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Program GEO - INFO został zakupiony w ramach postępowania przeprowadzonego w trybie z wolnej ręki. Według przepisu art. 67 ust. 1 pkt.1) lit b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz 759 z późn. zm.) procedura zamówienia z wolnej ręki może być stosowana do zamówień na usługi, które mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłączonych, wynikających z odrębnych przepisów. Firma SYSTHERM INFO Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Złotowska 27 60 - 189 Poznań jest producentem oprogramowania, a także posiada wyłączność na dystrybucję, instalację, wdrożenie, asystę techniczną i konserwacje systemu. Ze względów prawnych i technicznych udzielenie zamówienia innemu wykonawcy jest niemożliwe.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Usługa odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów o kodzie 170904
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/Infomedica
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.
- Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej E95 dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wlkp.
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/Infomedica
- Świadczenie usług projektowych, wsparcia i realizacji w zakresie procesów wdrażanych na platformie Webcon BPS
- Dostawa wraz z konfiguracją oraz zakup usług wsparcia w ramach działu technicznego dla projektu realizowanego przez Gminę Dobrzyca w ramach konkursu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wsparcie merytoryczne, kontrola prawidłowości danych zebranych w ramach identyfikacji cech eksploatacyjnych nawierzchni na DW, będących w administracji ZDW w K-cach na terenie woj. śl. tzw. Konsultant
- Usługa wsparcia technicznego i merytorycznego w nadzorze nad systemem IT, do serializacji produktu leczniczego Biodribin
- Świadczenie usług w zakresie objęcia nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica Plus w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/32 TP/2024
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.