To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-23
Wrocław: dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów na potrzeby Wrocławskiego Parku Wodnego SA
Numer ogłoszenia: 333883 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314731 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Park Wodny S.A., ul. Borowska 99, 50-558 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7711500, faks 071 7711500.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów na potrzeby Wrocławskiego Parku Wodnego SA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów na potrzeby Wrocławskiego Parku Wodnego SA Notebook 2: Lenovo ThinkPad R500 NP77UPB 1 Notebook 1: Lenovo ThinkPad R500 R500#2716CTO 1 Komputer stacjonarny IBM Lenovo ThinkCentre A58 1 Lenovo Docking Station: ThinkPad Advanced Mini Dock 39T4587 1 Wielofunkcyjne urządzenie laserowe kolorowe: HP COLOR LASERJET 2320NF 1 PenDrive: KINGSTON FLASH DRIVE DT100 16GB 10 Switch 1: LINKSYS SRW2024-EU 1 Switch 2: LINKSYS SRW2048-EU 1 Switch nie-zarządzalny 8-portowy 2 Monitor:HP 2309m 1 UPS 1: EVER SINLINE 1200 1 UPS 2:EVER DUO II Pro 800 1 Torba do notebooka 2: TARGUS METRO 15,4 TCG400 3 Karta SD 10 Router WiFi: Linksys WRT320N-EE 3.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ANT COMPUTERS Sp. z o. o., ul. Grabiszyńska 281, 53-234 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21599,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26328,39
Oferta z najniższą ceną: 26328,39 / Oferta z najwyższą ceną: 26328,39
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: w związku z potrzebą doposażenia pracowników Zamawiającego w sprzęt komputerowy i akcesoria istnieje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu Wykonawcy, tj. firmie ANT Computers Sp. z o. o., z którą w dn.08.06.2010 r. zawarto umowę w wyniku postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. SIWZ przewidywała udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości przewidzianej ustawą Pzp - do 20% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówień uzupełniających polegających na rozszerzeniu dostawy dotyczącej przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ nie przekracza 20% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Uzasadnienie prawne: w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- REMONT POKRYCIA DACHU PAPOWEGO NA BUDYNKACH NR 26, NR 28 i NR 23 PRZY UL.TRZMIELOWICKIEJ 28 WE WROCŁAWIU (3 ZADANIA).
- Remont lokali mieszkalnych nr 2,4,6 i 8, po zalaniu, w budynku mieszkalnym przy ul.Dolnobrzeskiej nr 49 we Wrocławiu, stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.
- Zaprojektowanie i wykonanie r.b.: Wymiana dylatacji cztero-modułowej na dylatację palczastą nad filarem 21 wiaduktu WA-22A', jezdnia w stronę Warszawy w ciągu Autostradowej Obwodnicy Wrocławia (AOW)
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zmiany zagospodarowania terenu oraz remontu i przebudowy ogrodzenia wokół terenu kampusu Uniwersytetu Wroc. przy ul. Koszarowej 3 i ul. Sołtysowickiej
- Wykonanie okresowej pięcioletniej kontroli obiektów budowlanych, polegających na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń.....
- Zakup 1 szt. nowo fabrycznego samochodu osobowego na potrzeby DSDiK. CPV 34110000-1
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzęt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny i akcesoria
- Dostawa wyposażenia do żłobka samorządowego w Gminie Olszanica w ramach programu "MALUCH+
- Dostawa sprzętu wraz z implementacją systemu AV
- "Dostawa wyposażenia do Gminnego Klubu Dziecięcego "Promyczek" w ramach Programu "Maluch+" 2022-2029 -edycja I.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu multimedialnego, informatycznego i biurowego dla SP Banino
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.