eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów na potrzeby Wrocławskiego Parku Wodnego SA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-23

Wrocław: dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów na potrzeby Wrocławskiego Parku Wodnego SA
Numer ogłoszenia: 333883 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314731 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Park Wodny S.A., ul. Borowska 99, 50-558 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7711500, faks 071 7711500.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów na potrzeby Wrocławskiego Parku Wodnego SA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów na potrzeby Wrocławskiego Parku Wodnego SA Notebook 2: Lenovo ThinkPad R500 NP77UPB 1 Notebook 1: Lenovo ThinkPad R500 R500#2716CTO 1 Komputer stacjonarny IBM Lenovo ThinkCentre A58 1 Lenovo Docking Station: ThinkPad Advanced Mini Dock 39T4587 1 Wielofunkcyjne urządzenie laserowe kolorowe: HP COLOR LASERJET 2320NF 1 PenDrive: KINGSTON FLASH DRIVE DT100 16GB 10 Switch 1: LINKSYS SRW2024-EU 1 Switch 2: LINKSYS SRW2048-EU 1 Switch nie-zarządzalny 8-portowy 2 Monitor:HP 2309m 1 UPS 1: EVER SINLINE 1200 1 UPS 2:EVER DUO II Pro 800 1 Torba do notebooka 2: TARGUS METRO 15,4 TCG400 3 Karta SD 10 Router WiFi: Linksys WRT320N-EE 3.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANT COMPUTERS Sp. z o. o., ul. Grabiszyńska 281, 53-234 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21599,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26328,39

  • Oferta z najniższą ceną: 26328,39 / Oferta z najwyższą ceną: 26328,39

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: w związku z potrzebą doposażenia pracowników Zamawiającego w sprzęt komputerowy i akcesoria istnieje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu Wykonawcy, tj. firmie ANT Computers Sp. z o. o., z którą w dn.08.06.2010 r. zawarto umowę w wyniku postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. SIWZ przewidywała udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości przewidzianej ustawą Pzp - do 20% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówień uzupełniających polegających na rozszerzeniu dostawy dotyczącej przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ nie przekracza 20% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Uzasadnienie prawne: w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.