eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańwykonanie robót budowlanych w budynku Collegium Maius, Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, położonego przy ulicy Fredry 10 w Poznaniu, polegających na

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-12

POZYCJA 33396

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: wykonanie robót budowlanych w budynku Collegium Maius, Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, położonego przy ulicy Fredry 10 w Poznaniu, polegających na: wykonaniu remontu parteru (lewej strony) oraz wykonanie instalacji strukturalnej i wymiana instalacji elektrycznej parteru (lewej strony) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, do kontaktów: mgr Anna Silecka samodzielny ref. ds. zam.publ. , tel. (061)8294015, asilecka@amu.edu.pl,, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, fax 061 8294012. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.amu.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych w budynku Collegium Maius, Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, położonego przy ulicy Fredry 10 w Poznaniu, polegających na: wykonaniu remontu parteru (lewej strony) oraz wykonanie instalacji strukturalnej i wymiana instalacji elektrycznej parteru (lewej strony). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Budynek Collegium Maius Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, ul. Fredry 10 w Poznaniu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Collegium Maius, Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, położonego przy ulicy Fredry 10 w Poznaniu, polegających na: wykonaniu remontu parteru (lewej strony) oraz wykonanie instalacji strukturalnej i wymiana instalacji elektrycznej parteru (lewej strony). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a)przedmiary robót (zał. nr 8/1, 8/2 i 8/3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwaną dalej ,,siwz\), b)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 9/1, 9/2 do siwz), 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych a)wszystkie wskazania z nazwy wyrobów, urządzeń użyte w przedmiarze robót czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie materiały budowlane są równoważne bądź wyższej jakości, o nie gorszym standardzie i odpowiednich parametrach technicznych w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. b)ponadto, zamienne ,,materiały\ przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompatybilne z pozostałymi produktami, aby osiągały zamierzony (zaprojektowany) efekt oraz nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 euro a poniżej kwoty określonej w w art. 11.8 - Prawo zamówień publicznych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: spełniają warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, tj. a)posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym zgodnie z obowiązkiem ustawowym, b)dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami), posiadającymi: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych w ograniczonym zakresie i uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej w ograniczonym zakresie, ponadto osoby te są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz wykażą odbycie co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych c)wykonali (również jako generalny wykonawca przy współudziale podwykonawców) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej: - 2 roboty budowlane w zakresie wykonania kompleksowego remontu pomieszczeń w obiekcie zabytkowym o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto - każda z robót, - 1 robotę budowlaną w zakresie wykonania instalacji strukturalnej o wartości nie mniejszej niż 30. 000, 00 zł brutto, - 1 robotę budowlaną w zakresie wykonania instalacji elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 30. 000, 00 zł brutto, d)udokumentują, że wykazane roboty wykonali należycie, e)złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 oraz ust. 2 pkt 1 - 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, a)złożą oświadczenie, iż nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust. 2 pkt 1 -2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, 3.Spełniają wymagania oraz potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami, tj.: a)wycenią przedmiotowe zamówienie i złożą ofertę cenową, b)na wykonane przez siebie roboty udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, c)zaakceptują termin wykonania zamówienia, d)zaakceptują warunki umowy zawarte w istotnych postanowieniach umowy. Ocena spełnienia ww. w a r u n k ó w i w y m o g ó w oceniane będzie na podstawie dokumentów dołączonych do oferty przez wykonawcę a wyszczególnionych w rozdz. VI niniejszej specyfikacji. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu a nie spełnienie wymogów odrzuceniem oferty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. w a r u n k ó w i w y m o g ó w oceniane będzie na podstawie dokumentów dołączonych do oferty przez wykonawcę a wyszczególnionych w rozdz. VI niniejszej specyfikacji. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu a nie spełnienie wymogów odrzuceniem oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający zarejestrowaną działalność Wykonawcy. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten winien złożyć każdy z Wykonawców, 2.wykaz osób, które będą kierować robotami wraz z kserokopiami ich uprawnień i wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt. b siwz Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz ten podpisuje pełnomocnik (zał. nr 5 do siwz), 3.wykaz co najmniej 2-letniej praktyki na budowie przy zabytkach nieruchomych odbytej przez osobę wskazaną do kierowania robotami budowlanymi (zał. nr 5.1. do swiz) 4.wykaz wykonanych robót, opisanych w rozdz. V ust. 1 pkt. c siwz Do oferty należy dołączyć pisemną pozytywną opinię właściwego konserwatora zabytków oraz inwestora. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz ten podpisuje pełnomocnik (zał. nr 4 do siwz), 5.dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w wykazie robót (zał. nr 4) - zostały wykonane należycie wystawione zarówno przez inwestora jak i konserwatora zabytków. 6.formularz ofertowy, w którym Wykonawca: podaje cenę, deklaruje sposób wykonania zamówienia (siłami własnymi czy z podwykonawcą), potwierdza termin wykonania zamówienia, udziela gwarancji na wykonane roboty, akceptuje warunki umowy, akceptuje termin związania ofertą, Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik (zał. nr 1 do siwz), 7.formularz cenowy - zbiorcza tabela elementów scalonych Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik (zał. nr 2 do siwz), 8.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. (zał. nr 3 do siwz), 9.Oświadczenie, iż nie podlegają wykluczeniu Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten winien złożyć każdy z Wykonawców, (zał. nr 3/1do siwz), 10.wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Załączony wykaz podwykonawców w przypadku wyboru Wykonawcy, będzie obowiązywał w trakcie realizacji robót a ewentualna zmiana może nastąpić wyłącznie po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego. Zgodnie z art. 647 Kodeksu cywilnego w umowie o roboty budowlane zawartej między Zamawiającym a Wykonawcą strony ustalają zakres robót, który Wykonawca będzie wykonywał osobiście lub przy pomocy podwykonawców. Do zawarcia przez podwykonawcę umowy z dalszym podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego i Wykonawcy. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. (zał. nr 6 do siwz), 11.kosztorysy ofertowe. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 1 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogłoszenia.propublico.pl/uam. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: wykonawca może pobrac siwz: - ze strony internetowej, - w siedzibie zamawiającego - za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.07.2007, godzina 12:00, Siedziba Zamawiającego, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ul. H. Wieniawskiego 1 pokój nr: 8.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.