eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonanie prac geodezyjnych na terenie miasta Olsztyna niezbędnych dla potrzeb prawidłowej gospodarki mieniem komunalnym w 2009 r. - podziały nieruchomości, okazywanie położenia znaków granicznych i przebiegu granic oraz sporządzanie dokumentacji geodezyj

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-25

Olsztyn: Wykonanie prac geodezyjnych na terenie miasta Olsztyna niezbędnych dla potrzeb prawidłowej gospodarki mieniem komunalnym w 2009 r. - podziały nieruchomości, okazywanie położenia znaków granicznych i przebiegu granic oraz sporządzanie dokumentacji geodezyjnej
Numer ogłoszenia: 333970 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn , pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. , 325, faks (089) 5349375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych na terenie miasta Olsztyna niezbędnych dla potrzeb prawidłowej gospodarki mieniem komunalnym w 2009 r. - podziały nieruchomości, okazywanie położenia znaków granicznych i przebiegu granic oraz sporządzanie dokumentacji geodezyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac geodezyjnych obejmujących geodezyjne podziały nieruchomości oraz sporządzenie niezbędnej dokumentacji geodezyjnej do celów formalno prawnych. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w SIWZ. Wstępne projekty podziału ww. działek przedstawione zostały na załącznikach nr 6-18 do SIWZ. Z oryginałami materiałów dotyczących zamówienia Wykonawca może zapoznać się w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami - Ratusz - pok. 103. 2. Przy podziale nieruchomości zamówienie obejmuje: - wyniesienie projektów podziału nieruchomości, wznowienie znaków granicznych niezbędnych do wykonania podziału oraz ich utrwalenie na gruncie trwałymi znakami granicznymi (za wyjątkiem miejsc będących w kolizji z istniejącym zainwestowaniem), - pomiar i aktualizację treści mapy zasadniczej w zasięgu i zakresie niezbędnym do wykonania podziału nieruchomości lub w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, - trwałą stabilizację wszystkich nowych i wznawianych punktów granicznych (za wyjątkiem miejsc będących w kolizji z istniejącym zainwestowaniem), - trwałą stabilizację punktów granicznych i wznowienie całości granic działek przeznaczonych do zbycia w drodze przetargu, - sporządzenie i dostarczenie zamawiającemu map z projektem podziału nieruchomości w ilości od 5 do 7 egzemplarzy - w zależności od potrzeb, - sporządzenie ostatecznej dokumentacji geodezyjnej do celów formalno - prawnych (opisy i mapa - w ilości 5 sztuk dla każdej dzielonej nieruchomości objętej odrębną księgą wieczystą, kartoteki budynków, wyciągi z wykazu zmian gruntowych), - okazanie położenia punktów granicznych oraz przebiegu granic wydzielanych nieruchomości osobom zainteresowanym oraz przedstawicielowi Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Olsztyn, - dostarczenie zamawiającemu kopii protokołu przyjęcia granic nieruchomości, - dostarczenie zamawiającemu dokumentu potwierdzającego okazanie położenia znaków granicznych i przebiegu granic osobom zainteresowanym. Wznowienie punktów granicznych niezbędnych do wykonania podziału nieruchomości oraz ich utrwalenie na gruncie stanowi koszt podziału. 3. W przypadku prac polegających na podziale nieruchomości obowiązywać będą następujące etapy i terminy: a/ etap I - wykonanie całości prac związanych z przyjęciem granic nieruchomości podlegającej podziałowi oraz sporządzeniem i dostarczeniem mapy z projektem podziału nieruchomości przyjętej do państwowego zasobu geodezji i kartografii - w terminie określonym w umowie, b/ etap II - wykonanie prac związanych z wyznaczeniem i utrwaleniem na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi oraz sporządzenie ostatecznej dokumentacji geodezyjnej do celów formalno-prawnych - w terminie 14 dni od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o uprawomocnieniu się decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości. Termin wykonania prac liczony będzie od momentu podpisania umowy przez Wykonawcę do momentu przyjęcia wykonanej pracy do zasobu w MODGiK. Każdorazowy odbiór przedmiotu umowy zostanie potwierdzony przez strony protokołem zdawczo -odbiorczym. 4. Zapłata wynagrodzenia nastąpi w oparciu o fakturę wystawioną po podpisaniu bezusterkowego protokołu zdawczo - odbiorczego, z tym że przy podziałach nieruchomości należność za wykonane prace płatna będzie w II ratach wynikających z etapów realizacji zamówienia: I rata po zakończeniu realizacji I etapu podziału nieruchomości w wysokości 70% należności za wykonanie podziału, II rata po zakończeniu realizacji II etapu podziału nieruchomości w wysokości 30% należności za wykonanie podziału, 5. Wykonawca poniesie koszty związane z: - udostępnieniem materiałów z Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Olsztynie, - uwierzytelnieniem dokumentacji geodezyjnej do celów formalno-prawnych, - uzyskaniem innych materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia stwierdzonych wad we wskazanym przez Zamawiającego pisemnie terminie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. spełniają następujące warunki dodatkowe: 1) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, podziały nieruchomości, o wartości łącznej wykonanych opracowań co najmniej równej kwocie 17.000 zł. z VAT. 2) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe odpowiadające treści określonej w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r.Prawo zamówień publicznych; 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dostarczyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 3) wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. 4) dokumenty potwierdzające, że usługi o których mowa w pkt. 1.3) zostały należycie wykonane - (np. opinie, referencje, protokoły itp.). 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, spełniających warunek Zamawiającego. 6) dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt. 1.5) posiadają wymagane uprawnienia, tj.: uprawnienia zawodowe odpowiadające treści określonej w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy SIWZ będzie do odbioru w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 w godz. 8:00 - 15:30, lub zostanie przesłana za pośrednictwem Poczty Polskiej..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych (pok. 402), Pl. Jana Pawła II 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: FORMULARZA CENOWEGO, obejmującego wycenę poszczególnych operatów szacunkowych wg wzoru zał. nr 5 do SIWZ. Brak wyceny którejkolwiek z pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako nie obejmującej całości przedmiotu zamówienia. Termin wykonania zamówienia: do dnia 14-12-2009 r. w tym: a) dla I etapu podziałów - sukcesywnie - nie później niż 5 tygodni od daty zawarcia umowy, b) dla II etapu podziałów - 14 dni od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o uprawomocnieniu się decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości.- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo (a). 2. Otwarcie ofert nastąpi 07.10.2009 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych, Pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, pok. 402 (IV p.). 3. Znak sprawy: ZP.d.3410-131/09..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.