Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-25
Tarnów: Opracowanie projektów budowlanego i wykonawczego dla zadania pn.: Przedszkole przy ul. Olszynowej w Tarnowie.
Numer ogłoszenia: 333982 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji , ul. Nowa 4/327, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882708, faks 014 6222833.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowlanego i wykonawczego dla zadania pn.: Przedszkole przy ul. Olszynowej w Tarnowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych. B. Opracowanie w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia projektów budowlanego i wykonawczego na n/w zakres: - Zagospodarowanie terenu [przyłącza i sieci, place zabaw, zieleń (wraz z inwentaryzacją zieleni), boiska, mała architektura, ogrodzenie, oświetlenie, odwodnienie, miejsca postojowe.) - Przebudowa kolidującego uzbrojenia podziemnego, - Budowa nowego Przedszkola wraz z sieciami i przyłączami; - Wyburzenie istniejącego przedszkola (po uruchomieniu nowego). C. Powyższe elementy winny być opracowane w rozbiciu na branże: o projekt branży architektonicznej; o projekt branży konstrukcyjnej; o projekt branży instalacji sanitarnych (w tym instalacje: wod.-kan., c.o., c.cw. wentylacja) wraz z sieciami i przyłączami (wod. - kan., kanalizacja opadowa, drenaż, c.c.w. i c.o. ); o projekt branży elektrycznej (w tym instalacje: elektryczne, odgromowe, teleinformatyczne, telewizyjne, monitoring) wraz z przyłączeniami do budynku oraz oświetleniem zewnętrznym; o projekt branży drogowej (wykonanie dojazdu, chodników oraz miejsc parkingowych); o projekt zagospodarowania terenu. D. Opracowanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. E. Sporządzenie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. F. Aktualizacja - w razie potrzeby, kosztorysów inwestorskich w okresie 2 lat od daty ich wykonania. G. Pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji w/w projektu. W ramach nadzoru autorskiego obowiązkiem Wykonawcy będzie udzielenie odpowiedzi, wyjaśnień i rozwiązań alternatywnych dotyczących prac objętych w/w dokumentacją techniczną w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty powzięcia informacji o zaistniałym problemie. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca (autor projektu) będzie miał obowiązek stawić się na budowie w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty wezwania. Przewidywany 1 nadzór średnio miesięcznie. Uwagi: 1). Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania projektu tj. co najmniej dwukrotne spotkanie Wykonawcy (Projektanta) z przedstawicielem Wydziału Edukacji i Przedszkola w obecności przedstawiciela Wydziału Realizacji Inwestycji UMT, celem konsultacji rozwiązań projektowych. 2).Dane ogólne - Działka Przedszkola objęta jest Planem zagospodarowania przestrzennego, nie leży na terenie układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków, nie znajduje się na obszarze objętym ochroną konserwatorską, nie leży na obszarze chronionego krajobrazu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 4000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 8.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu oraz oświadczenia - pkt. 9. a i b. 8.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a). O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych),a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. dwa projekty odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. projekty budowy lub przebudowy budynku zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej, wraz z zagospodarowaniem terenu o wartości (cenie projektu) nie mniejszej niż 60.000 zł brutto każdy projekt. Przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami poświadczającymi, że projekty zostały wykonane należycie -np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. b). O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w następujących specjalnościach: - architektonicznej, - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych (wod.-kan., c.o., gaz),wentylacji, - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, - telekomunikacyjnej - drogowej. Osoby te muszą posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. UWAGA: dopuszcza się łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania kilku rodzajów uprawnień lub kwalifikacji. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt. 9. a, c, d i e. 8.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 30 000 zł. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - pkt. 9. a. 3.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt. 9. a - g. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Informacje o dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy (wg zał. Nr 2 do SWIZ). b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Wykaz zrealizowanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wymaganym punktem 8.2.a, z podaniem przedmiotu zamówienia, ich wartości, zamawiających oraz daty i wykonania zamówienia (wg zał. Nr 3 do SWIZ) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających. d) Uprawnienia do projektowania w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji (wod.-kan., c.o., gaz), wentylacji, instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznej, telekomunikacyjnej i drogowej. Uprawnienia jak wyżej należy dołączyć z aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (pkt.8.2.b ). e) Wykaz osób, o których mowa (pkt.8.2.b) wraz z informacjami między innymi na temat kwalifikacji zawodowych zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg zał. Nr 5 do SWIZ); do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wyżej wymienionym wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował f) dowód wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, pokój Nr 327.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter sala nr 1 - Biuro Obsługi Mieszkańców..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Wykonanie operatów szacunkowych oraz świadectw charakterystyki energetycznej - część I (25 zadań)
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych oraz papieru ksero dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Świadczenie usługi eksploatacji oraz usuwania awarii oświetlenia ulicznego, parkowego, iluminacyjnego w Tarnowie na sieci stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa
- Świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie, odzysku lub unieszkodliwieniu odpadów dla Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego dla Muzeum Ziemi Tarnowskiej
- Dostawa tłuszczy roślinnych do Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie Mościcach - I półrocze 2025"
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Boczkach Chełmońskich"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wymianę stolarki okiennej i stolarki drzwiowej w zakresie elewacji północnej, wschodniej i zachodniej Zamku - siedziby DPS w Prószków"
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy trzech dróg gminnych oraz budowy oświetlenia ulicznego".
- Gniezno stawia na rozwój usług społecznych - przebudowa lokali przeznaczonych na cele mieszkań wspomaganych i treningowych
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego p.n. ,, Budowa ścieżki rowerowo- turystycznej Góra- Ryczeń- Jemielno - Lubin w ramach ZIT LGOF,, (...)
- Sporządzenie dokumentacji budowlanej i kosztorysowej dla realizacji przedsięwzięcia "Budowa ulic: Sosnowa i Modrzewiowa w Krzepicach"
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.