eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockPrzeprowadzenie warsztatów językowych przez native speakerów z języka angielskiego dla uczniów Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-10-31

Ogłoszenie nr 334030 - 2016 z dnia 2016-10-31 r.

Płock: Przeprowadzenie warsztatów językowych przez native speakerów z języka angielskiego dla uczniów Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
"Akademia zdobywania kompetencji i umiejętności przez uczniów i nauczycieli Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku" realizowanym przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Płocku, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Dz. 10.1 - Edukacja ogólna i przedszkolna, Poddziałanie 10.1.1 - Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych) w dwóch edycjach w terminie do 30.06.2018 r.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, krajowy numer identyfikacyjny 61103840300000, ul. Pl. Dąbrowskiego  2, 09402   Płock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 243 665 400, e-mail , faks 243 665 421.
Adres strony internetowej (URL): www.pwszplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.pwszplock.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.pwszplock.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Plac Dąbroskiego 2 09-402 Płock


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie warsztatów językowych przez native speakerów z języka angielskiego dla uczniów Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego
Numer referencyjny: DA/MB/-232-23/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów językowych z języka angielskiego (CZĘŚĆ I) i/lub przeprowadzenie warsztatów językowych z języka angielskiego wraz z opieką i prowadzeniem warsztatów na letnim i zimowym obozie językowym (CZĘŚĆ II) jako Native Speaker dla uczniów uczestniczących w projekcie pn. "Akademia zdobywania kompetencji i umiejętności przez uczniów i nauczycieli Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku" realizowanym przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Płocku, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Dz. 10.1 - Edukacja ogólna i przedszkolna, Poddziałanie 10.1.1 - Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych) w dwóch edycjach w terminie do 30.06.2018 r. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby osoba prowadząca zajęcia jako native speaker posiadała obywatelstwo kraju, w którym językiem oficjalnym jest język angielski, została wychowana w sferze oddziaływania języka angielskiego. Integralną częścią zamówienia jest przeprowadzanie sprawdzianów/testów, sprawdzanie ich oraz ocenianie. Harmonogram zajęć zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy. Wykonawca usługi musi się dostosować do planu zajęć opracowanego przez Zamawiającego. 1 godzina określona w opisie przedmiotu zamówienia to 45 min. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i przeprowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z zasadami ustalonymi przez Zamawiającego oraz ją udostępniać na żądanie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia hospitacji i innych form oceny jakości kształcenia zajęć prowadzonych przez Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć w wymiarze wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia (umowy), natomiast zajęcia niezrealizowane z powodu nieobecności (planowanych i nieplanowanych - wynikających np. ze zwolnień lekarskich itp.) muszą być wykonane w innym terminie uzgodnionym z Zamawiającym w trakcie trwania umowy. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów za dojazd Wykonawcy do miejsca, w którym będą przeprowadzane zajęcia. Wyjątek stanowią obozy, gdzie transport, nocleg oraz wyżywienie sfinansuje Zamawiający. Zamawiający zapewni sale, w których będą przeprowadzane zajęcia. CZĘŚĆ I ZAKRES USŁUGI a) Przygotowanie w porozumieniu z nauczycielami Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku programu warsztatów b) Przeprowadzenie warsztatów językowych z języka angielskiego dla trzech grup w jednej edycji (tj. 6 grup w dwóch edycjach) uczniów z klas I i II Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku, przygotowujących do egzaminu TELC na poziomie B1 lub B2. I Edycja - od dnia podpisania umowy do 30.06.2017 r. II Edycja - od 01.09.2017 r. do 30.06.2018 r. Wykonawca winien powyższy program zrealizować z jedną grupą w ciągu 35 godzin lekcyjnych. Łączna liczba godzin do realizacji - 3 grupy x 35 godz./gr. = 105 godzin/jedną edycję, co daje 210 godz./dwie edycje. Ilość uczestników warsztatów: 1 grupa = 10 osób. CZĘŚĆ II PROWADZENIE WARSZTATÓW JĘZYKOWYCH Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO a) Przygotowanie w porozumieniu z nauczycielami Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku programu warsztatów, b) Przeprowadzenie warsztatów językowych z języka angielskiego dla trzech grup w jednej edycji (tj. 6 grup w dwóch edycjach) uczniów z klas I i II Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku, przygotowujących do egzaminu TELC na poziomie B1 lub B2. I Edycja - od dnia podpisania umowy do 30.06.2017 r. II Edycja - od 01.09.2017 r. do 30.06.2018 r. Wykonawca winien powyższy program zrealizować z jedną grupą w ciągu 35 godzin lekcyjnych. Łączna liczba godzin do realizacji - 3 grupy x 35 godz./gr. = 105 godzin/jedną edycję, co daje 210 godz./dwie edycje. Ilość uczestników warsztatów: 1 grupa = 10 osób. OPIEKA I PROWADZENIE WARSZTATÓW JĘZYKOWYCH Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA 2-TYGODNIOWYM OBOZIE LETNIM I ZIMOWYM 1. ZAKRES USŁUGI a) Przygotowanie w porozumieniu z nauczycielami Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku programu warsztatów realizowanych w ramach letniego i zimowego obozu, b) Sprawowanie opieki nad dziećmi w czasie obozu, c) Przeprowadzenie warsztatów językowych z języka angielskiego na obozie letnim i zimowym dla czterech grup w jednej edycji (tj. 8 grup w dwóch edycjach) uczniów z klas I i II Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku, przygotowujących do egzaminu TELC na poziomie B1 lub B2. I Edycja - obóz letni 2-tygodniowy w okresie od 01.07-31.08.2017 r. II Edycja - obóz zimowy 2-tygodniowy w okresie od 15.01-28.01.2018 r. Wykonawca winien powyższy program zrealizować z jedną grupą w ciągu 10 godzin lekcyjnych. Łączna liczba godzin do realizacji - 4 grupy x 10 godz./gr. = 40 godzin/jedną edycję, co daje 80 godz./dwie edycje. Ilość uczestników warsztatów: 1 grupa =max. 15 osób.

II.5) Główny kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Dodatkowe kody CPV:80500000-9, 80580000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/06/2018

data zakończenia: 28/01/2018


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, posiadającymi: * wykształcenie wyższe, * minimum 3 - letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów jako Native Speaker, * minimum 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i młodzieżą do lat 18.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
zamawiający żąda od wykonawcy wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi. Informacja o pozacenowym kryterium oceny ofert. Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
Kwalifikacje zawodowe40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dla części 1: Strony dopuszczają możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) zmiany wysokości wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, b) zmiany harmonogramu realizacji zajęć (zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia) w przypadku wystąpienia takiej konieczności, np. wniosku Wykonawcy, c) przedłużenia terminu umowy w przypadku zmian w organizacji warsztatów, d) obniżenie ilość/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. Rozliczenie zostanie dokonane w oparciu o koszt 1 godziny podanej w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, e) aktualizacji sposobu i zakresu prowadzonych zajęć ze względu np. na zmiany obowiązujących przepisów, f) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: -zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, -zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienia ziemi, bunty, niepokoje, strajki, h) skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku jego wcześniejszego zrealizowania. Dla części 2: Strony dopuszczają możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) zmiany wysokości wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, b) zmiany harmonogramu realizacji zajęć (zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia) w przypadku wystąpienia takiej konieczności, np. wniosku Wykonawcy, c) przedłużenia terminu umowy w przypadku zmian w organizacji warsztatów, d) obniżenie ilość/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. Rozliczenie zostanie dokonane w oparciu o koszt 1 godziny lub cenę świadczenia usługi na obozie, podanej w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, e) aktualizacji sposobu i zakresu prowadzonych zajęć ze względu np. na zmiany obowiązujących przepisów, f) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: -zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, -zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienia ziemi, bunty, niepokoje, strajki, h) skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku jego wcześniejszego zrealizowania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08/11/2016, godzina: 8:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Warsztaty językowe w Płocku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAKRES USŁUGI a) Przygotowanie w porozumieniu z nauczycielami Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku programu warsztatów b) Przeprowadzenie warsztatów językowych z języka angielskiego dla trzech grup w jednej edycji (tj. 6 grup w dwóch edycjach) uczniów z klas I i II Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku, przygotowujących do egzaminu TELC na poziomie B1 lub B2. I Edycja - od dnia podpisania umowy do 30.06.2017 r. II Edycja - od 01.09.2017 r. do 30.06.2018 r. Wykonawca winien powyższy program zrealizować z jedną grupą w ciągu 35 godzin lekcyjnych. Łączna liczba godzin do realizacji - 3 grupy x 35 godz./gr. = 105 godzin/jedną edycję, co daje 210 godz./dwie edycje. Ilość uczestników warsztatów: 1 grupa = 10 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80580000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE: I Edycja - od dnia podpisania umowy do 30.06.2017 r. II Edycja - od 01.09.2017 r. do 30.06.2018 r. 14.3. Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert: ? kryterium "Cena": a) znaczenie kryterium - 60 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (C min / C) x 60 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej - kryterium: "Kwalifikacje zawodowe" a) znaczenie kryterium - 40 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Kwalifikacje zawodowe": Gdy Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia egzaminatora TELC otrzyma 40 pkt Gdy Wykonawca wykaże, iż nie posiada uprawnienia egzaminatora TELC otrzyma 0 pkt.


Część nr: 2    Nazwa: Warsztaty językowe w Płocku oraz na obozie letnim i zimowym

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PROWADZENIE WARSZTATÓW JĘZYKOWYCH Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO a) Przygotowanie w porozumieniu z nauczycielami Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku programu warsztatów, b) Przeprowadzenie warsztatów językowych z języka angielskiego dla trzech grup w jednej edycji (tj. 6 grup w dwóch edycjach) uczniów z klas I i II Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku, przygotowujących do egzaminu TELC na poziomie B1 lub B2. I Edycja - od dnia podpisania umowy do 30.06.2017 r. II Edycja - od 01.09.2017 r. do 30.06.2018 r. Wykonawca winien powyższy program zrealizować z jedną grupą w ciągu 35 godzin lekcyjnych. Łączna liczba godzin do realizacji - 3 grupy x 35 godz./gr. = 105 godzin/jedną edycję, co daje 210 godz./dwie edycje. Ilość uczestników warsztatów: 1 grupa = 10 osób. OPIEKA I PROWADZENIE WARSZTATÓW JĘZYKOWYCH Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA 2-TYGODNIOWYM OBOZIE LETNIM I ZIMOWYM 1. ZAKRES USŁUGI a) Przygotowanie w porozumieniu z nauczycielami Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku programu warsztatów realizowanych w ramach letniego i zimowego obozu, b) Sprawowanie opieki nad dziećmi w czasie obozu, c) Przeprowadzenie warsztatów językowych z języka angielskiego na obozie letnim i zimowym dla czterech grup w jednej edycji (tj. 8 grup w dwóch edycjach) uczniów z klas I i II Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku, przygotowujących do egzaminu TELC na poziomie B1 lub B2. I Edycja - obóz letni 2-tygodniowy w okresie od 01.07-31.08.2017 r. II Edycja - obóz zimowy 2-tygodniowy w okresie od 15.01-28.01.2018 r. Wykonawca winien powyższy program zrealizować z jedną grupą w ciągu 10 godzin lekcyjnych. Łączna liczba godzin do realizacji - 4 grupy x 10 godz./gr. = 40 godzin/jedną edycję, co daje 80 godz./dwie edycje. Ilość uczestników warsztatów: 1 grupa =max. 15 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80580000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
kwalifikacje zawodowe40
6) INFORMACJE DODATKOWE: I Edycja - obóz letni 2-tygodniowy w okresie od 01.07-31.08.2017 r. II Edycja - obóz zimowy 2-tygodniowy w okresie od 15.01-28.01.2018 r. Warsztaty w Płocku I Edycja - od dnia podpisania umowy do 30.06.2017 r. II Edycja - od 01.09.2017 r. do 30.06.2018 r. 14.3. Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert: ? kryterium "Cena": a) znaczenie kryterium - 60 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (C min / C) x 60 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej - kryterium: "Kwalifikacje zawodowe" a) znaczenie kryterium - 40 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Kwalifikacje zawodowe": Gdy Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia egzaminatora TELC otrzyma 40 pkt Gdy Wykonawca wykaże, iż nie posiada uprawnienia egzaminatora TELC otrzyma 0 pkt.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.