Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-16
Karczew: Odbiór odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Karczew
Numer ogłoszenia: 334039 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Grupa Remontowa w Karczewie , ul. Częstochowska 24, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 22 7806063, faks 22 780 00 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Karczew.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Karczew.Zadanie 1 Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych z pojemników: 1) Kontener FLD a) cmentarz katolicki w Karczewie 2 szt. w tym: od strony ul. Żaboklickiego - 1 szt., od strony ul. Akacjowej - 1 szt. częstotliwość wywozu 1 x na 2 tygodnie, nie więcej niż 67 kontenerów w okresie realizacji umowy. b) cmentarz Ostrówek gm. Karczew - 1 szt. częstotliwość wywozów 1 x na 3 tygodnie, nie więcej niż 13 kontenerów w okresie realizacji umowy. c) Moczydło ul. Trzaskowskich 1 w Karczewie - 1 szt. częstotliwość wywozów w m- cach VII i VIII na zgłoszenie telefoniczne, nie częściej niż 1 x na 2 tygodnie, nie więcej niż 4 kontenery w okresie realizacji umowy. d) siedziba Grupy Remontowej ul. Częstochowska 24 Karczew - 1 szt. częstotliwość wywozów 6 x na m-c nie więcej niż 54 kontenery w okresie realizacji umowy. 2) Pojemnik MGB 120 L a) ul. Bednarska 2 w Karczewie (blok socjalny) - 1 szt. częstotliwość wywozów 2 x na miesiąc, nie więcej niż 18 pojemników w okresie realizacji umowy. Pojemniki do odbioru odpadów dostarcza Wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru odpadów na zgłoszenie telefoniczne : w dniu zgłoszenia, jeżeli zostało ono dokonane najpóźniej do godziny 9:00 w dniu roboczym w następnym dniu roboczym , jeżeli zgłoszenie zostało dokonane do godzinie 9:00. Za dzień roboczy uważa się dni od poniedziałku do soboty, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia terenu w promieniu 10 m od opróżnianego pojemnika. Zadanie 2 Odbiór i transport posegregowanych przez mieszkańców odpadów komunalnych sprzed posesji (ok. 1700 gospodarstw) metodą workową z terenu miasta Karczewa 1) Mieszkańcy osiedla Zagóry wystawiać będą worki przy chodniku ul. Bp. Miziołka. Przy każdym odbiorze, czyste worki dostarczał będzie Wykonawca. Worki zakupi Zamawiający. Mieszkańcy osiedla Zagóry, worki do segregacji będą odbierać osobiście w Urzędzie Miejskim w Karczewie - BOM (parter). 2) Odbiór posegregowanych odpadów będzie realizowany raz w miesiącu ( ostatni czwartek miesiąca)wg harmonogramu tj.: 26 stycznia, 23 lutego, 29 marca, 26 kwietnia, 31 maja, 28 czerwca , 26 lipca, 30 sierpnia, 27 września, 25 października, 29 listopada, 27 grudnia. Zadanie 3 Odbiór i transport posegregowanych przez mieszkańców odpadów komunalnych sprzed posesji (ok. 1600 gospodarstw) metodą workową z terenu gminy Karczew 1) Odbiór posegregowanych odpadów będzie realizowany co drugi miesiąc (trzecia sobota miesiąca)wg harmonogramu tj.: 18 lutego, 21 kwietnia, 16 czerwca , 18 sierpnia, 20 października, 15 grudnia. Dotyczy zadania 2 i 3 1) Zamawiający informuje, że dotychczas w okresie realizacji odbioru i transportu odpadów Wykonawca który pełnił przedmiotową usługę odebrał w ciągu roku następujące ilości odpadów: MIASTO: papier - 52 Mg tworzywa sztuczne - 17 Mg szkło - 46 Mg GMINA papier - 6 Mg tworzywo sztuczne - 11 Mg szkło - 27 Mg 2) Worki z posegregowanymi odpadami będą wystawiane w dniu wywozu przed godziną 730. 3) Zasady gromadzenia surowców, ich odbioru oraz harmonogram odbioru są zawarte w ulotce informacyjnej tyt. Dbaj o czystość naszej gminy stanowiącej załącznik do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający przekazał mieszkańcom terenu objętego przedmiotem niniejszego zamówienia. 4) Selektywna zbiórka obejmuje trzy rodzaje surowców wtórnych: szkło- butelki, słoiki z wyjątkiem porcelany, doniczek, szyb, luster makulatura - papier, tektura, karton zwykły butelki plastikowe typu PET 5) Oznaczenie kodów odpadów objętych przedmiotem zamówienia: 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych, 15 01 01 - opakowania z papieru i tektury, 20 01 01 - papier i tektura, 15 01 07 - opakowania ze szkła, 20 01 02 - szkło. 6) Worki z tworzywa sztucznego z nadrukiem Grupa Remontowa w Karczewie są przeznaczone na następujące rodzaje odpadów: worek zielony - szkło, worek żółty - butelki PET, worek niebieski - makulatura. 7) Wykonawca winien każdorazowo informować Zamawiającego telefonicznie o nieprawidłowym gromadzeniu przez mieszkańców odpadów tj. o ewentualnych rozsypanych odpadach- nieprawidłowo zabezpieczonych (związaniu) workach przeznaczonych do transportu. 8) Zamawiający informuje, że w przypadku gdy Wykonawca nie odbierze odpadów w terminie określonym w pkt. 2 niniejszego opisu z przyczyn: a) zawinionych przez siebie, b) zawinionych przez mieszkańców posesji objętych przedmiotem zamówienia np. opóźnienia godziny wystawienia worków. Wykonawca odbierze odpady w dniu następnym po terminie określonym w pkt. 2 niniejszego opisu, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym osobie upoważnionej przez Zamawiającego o zaistniałym zdarzeniu. Zamawiający informuje, że dotychczas w okresie odbioru i transportu odpadów Wykonawca który pełni przedmiotową usługę zgłaszał okoliczności wymienione w ppkt. b) niniejszego opisu max 4-ro krotnie w miesiącu w którym realizowana była usługa. Jednocześnie Zamawiający informuje, że były miesiące w których Wykonawca nie zgłaszał w ogóle okoliczności wymienionych w ppkt. b) niniejszego opisu 9) Zamawiający informuje, że w okresie realizacji umowy może nastąpić dodatkowa zbiórka surowców z całego obszaru objętego wywozem; nie przewiduje się więcej niż 4 zbiórki w ciągu roku, każda zbiórka dodatkowa odbywać się będzie za osobnym wynagrodzeniem 10) Worki zapełnione surowcami będą odpowiednio zabezpieczone (zawiązane) przez mieszkańców. 11) Worki z odpadami innymi niż wymienione surowce wtórne w pkt. 5 opisu, nie będą odbierane przez Wykonawcę. 12) Worki do selektywnej zbiórki dostarcza Zamawiający. 13) Granice obszaru zbiórki zaznaczono czerwoną linią na mapie umieszczonej w ulotkach informacyjnych stanowiących załączniki do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 14) Odbiorca powinien udokumentować przekazanie odpadów do dalszego wykorzystania przedkładając odpowiednie dokumenty (karty przekazania odpadów każdorazowo z fakturami za realizację niniejszego zamówienia). 15) Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na realizację niniejszego zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie art. 67.1.6 ustawy prawo zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego w sytuacji zwiększenia zakresu lub przedłużenia czasu realizacji zamówienia oraz posiadania środków finansowych na ten cel.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.20 - 90.12.13.20 90.12.33.00 - 90.12.33.00 90.12.13.10 - 90.12.13.10 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagalne
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiada zezwolenie Burmistrza Karczewa na świadczenie usług odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zezwolenie właściwego starosty na transport odpadów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowo tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia: posiada stanowisko dyspozytorskie wyposażone w system łączności GPS oraz oprogramowanie umożliwiające lokalizację każdego z pojazdów przeznaczonego do wykonania niniejszego zamówienia oraz dysponuje: jednym pojazdem do opróżniania kontenerów FLD wyposażonym w nadajnik GPS, jednym pojazdem do opróżniania pojemników MGB 120 l trzema samochodami przeznaczonymi do odbioru surowców wtórnych w systemie workowym lub przedstawi pisemne upoważnienie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (odpowiedzialność deliktowa) na kwotę nie mniejszą niż 100 000 złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Decyzja Burmistrza Karczewa na świadczenie usług odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Decyzja właściwego starosty na transport odpadów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalny zakres zmian umowy: 1) zmiana cen jednostkowych w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT 2) zmiana miejsc odbioru odpadów (ustawienia kontenerów/ pojemników), 3) zmniejszenie ilości odbieranych kontenerów/pojemników, 4) inne zmiany wpływające na zmniejszenie obciążeń finansowych Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego 05-480 Karczew ul. Częstochowska 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego 05-480 Karczew ul. Częstochowska 24.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.