Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szaflary: budowa kanalizacji wód opadowych w ul. Ogrodowej, ul. Szkolnej i ul. 75-lecia Ruchu Ludowego w Szaflarach Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy, do kontaktów: Marek Jachymiak, ul. Zakopiańska 18 lok. 4, 34-424 Szaflary, woj. małopolskie, tel. 018 2754703, fax 018 2754977. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji wód opadowych w ul. Ogrodowej, ul. Szkolnej i ul. 75-lecia Ruchu Ludowego w Szaflarach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Powiat nowotarski/Gmina Szaflary/Sołectwo Szaflary.. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności odwodnienie fragmentu obszaru położonego w ciągu ulicy Ogrodowej, gdzie występuje zaniżenie terenu bez możliwości spływu wód opadowych. Ujście wód opadowych zostanie poprowadzone do Potoku Biały Dunajec, poprzez kanały z rur pvc o zmiennej średnicy, ulicami Szkolną i 75-lecia Ruchu Ludowego. Szczegółowy zakres i rodzaj robót określa dokumantacja techniczna - projekt budowlano-wykonawczy, dokumentacja kosztorysowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Roboty będą realizowane na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę nr 223/07, znak sprawy: BA-73510/155-S/07. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku PZP, spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ, oraz w art. 22 ustawy PZP, a w szczególności legitymujący się doświadczeniem w realizacji podobnych robót potwierdzonym odpowiednimi referencjami, posiadający pracowników zdolnych do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadający potencjał ekonomiczny i zdolność finansową dla realizacji zamówienia, oraz spełniający inne wymagania szczegółowo opisane w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót przewidziany do realizacji przekracza próg kwotowy wartości 60 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 90
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w następującej wysokości: 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100). Wadium może być wniesione w jednej z kilku ustawowo dopuszczonych form. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku PZP, spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ, oraz w art. 22 ustawy PZP, a w szczególności legitymujący się doświadczeniem w realizacji podobnych robót, potwierdzonym odpowiednimi referencjami, posiadający pracowników zdolnych do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadający potencjał ekonomiczny i zdolność finansową dla realizacji zamówienia, oraz spełniający inne wymagania szczegółowo opisane w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Ocena zostanie dokonana przez stałą komisję przetargową działającą na podstawie zarządzenia Wójta Gminy Szaflary. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Informacja z KRK. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego. Zaświadczenie z ZUS-u. Odpowiednie referencje. Wykaz pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykaz narzędzi i sprzetu. Wykaz podobnych robót. Informacja z banku o potencjale ekonomicznym. Polisa ubezpieczeniowa w zakresie prowadzonej działalności. Odpowiednie uprawnienia i wpis do odpowiedniej izby Kierownika robót, inne szczegółowo określone w SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców - umowa regulująca formę współpracy i inne szczegółowo określone w SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Oferowana cena 80 2. Termin realizacji 10 3. Okres gwarancji 5 4. Termin płatności faktur(y) 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szaflary.org. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatność w kasie Urzędu Gminy lub przelewem na podstawie wystawionej przez Urząd Gminy faktury VAT.. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.07.2007, godzina 10:00, Urząd Gminy Szaflary, 34-424 Szaflary, ul. Zakopiańska 18, sala nr 1..
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.06.2007.
INNE PRZETARGI SZAFLARY
- "Dostawa oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Szaflary"
- "Remont mostu na potoku Mały Rogoźnik w ciągu drogi gminnej os. Cisonie w miejscowości Zaskale"
więcej: przetargi SZAFLARY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja obiektów publicznych na obszarze Gminy Złoty Stok - etap I: Przebudowa, termomodernizacja, remont przedszkola.
- Roboty w zakresie utrzymania obiektów inżynierskich zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach, Rejon w Zabrzu
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Budowa tężni solankowej w miejscowości Bodzanów" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rewitalizacja parku przy zespole dworsko-folwarcznym w Biskupicach
- "Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 892 od skrzyżowania z DW897 do granicy państwa" w ramach zadania "Łączymy Pogranicze Karpat Wschodnich".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.