Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-10-31
Ogłoszenie nr 334096 - 2016 z dnia 2016-10-31 r.
Warszawa: Dostawa zestawów do izolacji i wykrywania In vitro materiału genetycznego metodą real-time PCR, odczynników laboratoryjnych, materiałów zużywalnych, pipet, testów diagnostycznych oraz akcesoriów endoskopowych i balonów do endoskopowego poszerzania przełyku określonych w 6 pakietach.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Płocka
26,
01138
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
43 12 312, e-mail
, faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.igichp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://www.igichp.edu.pl/zamow/index.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://www.igichp.edu.pl/zamow/index.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Osobiście, za pośrednictwem operatora publicznego, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek "E", lok. Nr 24
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów do izolacji i wykrywania In vitro materiału genetycznego metodą real-time PCR, odczynników laboratoryjnych, materiałów zużywalnych, pipet, testów diagnostycznych oraz akcesoriów endoskopowych i balonów do endoskopowego poszerzania przełyku określonych w 6 pakietach.
Numer referencyjny: 37/dobe/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
6
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: - Pakiet nr 1 - Zestawy do izolacji i wykrywania In vitro materiału genetycznego metodą real-time PCR; - Pakiet nr 2 - Testy diagnostyczne; - Pakiet nr 3 - Balony do endoskopowego poszerzania przełyku; - Pakiet nr 4 - Akcesoria endoskopowe; - Pakiet nr 5 - Zestawy odczynników do testów T-SPOT; - Pakiet nr 6 - Odczynniki, materiały zużywalne oraz pipety wielokanałowe do spoligotypowania, elektroforezy kapilarnej i sekwencjonowania w aparacie Genetic Analyzer 3500.
II.5) Główny kod CPV: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne
Dodatkowe kody CPV:33168000-5, 33696600-1, 38000000-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 12
Okres w miesiącach: 24
Okres w miesiącach: 6
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
W celu potwierdzenia braku podstawy , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wykluczenia wykonawcy z postępowania, wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą/wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie zamawiającego jest zobowiązany złożyć w terminie 5 dni od dnia doręczenia wezwania: - dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu zgodnie z wymaganiami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia, że przedmiot zamówienia nie podlega ustawie o wyrobach medycznych, (Pakiety 3÷4) - próbkę oferowanego przedmiotu zamówienia w ilości 1 szt. (Pakiet 3)
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§1ust.2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie złożenia zamówienia na towar o wartości nie wyższej niż 20% łącznej wartości towaru objętego niniejszą umową z powodu nie możliwej do przewidzenia liczby pacjentów i procedur medycznych, na co Wykonawca Wyraża zgodę. §2ust3.Ceny netto są stałe i niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Cena brutto może ulec zmianie podczas obowiązywania niniejszej umowy jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT. §2ust4. Zmiana ceny w przypadku określonym w ust. 3 wiąże Strony umowy z mocy prawa i nie wymaga dokonywania zmiany niniejszej umowy w formie aneksu. §2ust5. Wykonawca oświadcza, że zmiany o których mowa w art. 142 ust. 5 pkt. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie będą miały wpływ na cenę towaru, a tym samym skutki wynikające z takich zmian Wykonawca poniesie we własnym zakresie. (Pakiet 5) §8ust1. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto w następujących okolicznościach: §8ust2. 1)powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy, niepowodujących zmiany przedmiotu zamówienia, §8ust3. 2)powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie modelu/typu sprzętu stanowiącego przedmiot umowy w przypadku zakończenia produkcji lub braku dostępności na rynku pod warunkiem, że będzie on posiadał parametry nie gorsze od oferowanego modelu/ typu sprzętu i nie spowoduje podwyższenia ceny.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08/11/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 - Zestawy do izolacji i wykrywania In vitro materiału genetycznego metodą real-time PCR.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:-1.Zestaw odczynników do wykrywania in vitro obecności materiału genetycznego Pneumocystis jiroveci. ozn. 400;
-2.Zestaw do izolacji materiału genetycznego Pneumocistis jirovecii. ozn. 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
Część nr: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 - Testy diagnostyczne.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:-1. Testy diagnostyczne wykorzystujące technikę Multiplex PCR . testów 150;
-2.Zestaw do pobierania wymazów z górnych dróg oddechowych. szt. 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
Część nr: 3
Nazwa: Pakiet nr 3 - Balony do endoskopowego poszerzania przełyku.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Balony do endoskopowego poszerzania przełyku, szt. 200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33168000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
Część nr: 4
Nazwa: - Pakiet nr 4 - Akcesoria endoskopowe.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:-1. Szczypce biopsyjne bronchoskopowe, jednorazowego użytku. szt 500
-2. Szczypce biopsyjne bronchoskopowe, jednorazowego użytku. szt 1000
-3. Igła do przezoskrzelowej biopsji aspiracyjnej z okienkiem bocznym, jednorazowego użytku(sterylna). szt 20
-4. Szczypce biopsyjne gastroskopowe wielorazowego użytku (autoklawowalne). szt 5
-5. Szczypce chwytające gastroskopowe do usuwania ciał obcych, wielorazowego użytku (autoklawowalne). szt 5
-6. Szczypce chwytające gastroskopowe do usuwania ciał obcych wielorazowego użytku (autoklawowalne ). szt 5
-7. Igła do biopsji aspiracyjnej przełyku jednorazowego użytku,(sterylna). szt 20
-8. Pętla do endoskopowej polipektomii, jednorazowego użytku. szt 10
-9. Pętla do endoskopowej polipektomii, jednorazowego użytku. szt 10
-10. Jednorazowy koszyk chwytający do usuwania ciał gładkich, obcych ciał obcych z dróg oddechowych. szt 10
-11. Jednorazowy koszyk chwytający do usuwania gładkich, ciał obcych z dróg oddechowych. szt 10
-12. Szczypce biopsyjne gastroskopowe wielorazowego użytku z igłą mocującą (autoklawowalne). szt 2
-13. Jednorazowe noże elektrochirurgiczne w kształcie haczyków ( haczyk w kształcie litery L ), z funkcją rotacji. szt 10
-14. Szczypce biopsyjne bronchoskopowe, wielorazowego użytku z igłą mocującą, łyżeczki biopsyjne standardowe, owalne z okienkiem. szt 2
-15. Szczypce biopsyjne bronchoskopowe, wielorazowego użytku z igłą mocującą, łyżeczki biopsyjne standardowe, owalne z okienkiem. szt 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33168000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
Część nr: 5
Nazwa: - Pakiet nr 5 - Zestawy odczynników do testów T-SPOT.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:-1.Zestawy do testów T-SPOT(R).TB (12x8 well strips/24tests). op.32
-2.RPMI 1640 Medium liquid. op.30
-3.AIM V Medium liquid. op.10
-4.Probówki Leucosep. op.20
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
Część nr: 6
Nazwa: - Pakiet nr 6 - Odczynniki, materiały zużywalne oraz pipety wielokanałowe do spoligotypowania, elektroforezy kapilarnej i sekwencjonowania w aparacie Genetic Analyzer 3500.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:-1. Zestaw odczynników do elektroforezy kapilarnej fragmentów DNA w aparacie Genetic Analyzer 3500 będącym na wyposażeniu Zakładu Mikrobiologii Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc. op. 5
-2. Bufor anodowy stosowany w aparacie Genetic Analyzer 3500 będącym na wyposażeniu Zakładu Mikrobiologii Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc. op. 4
-3. Bufor katodowy, stosowany w aparacie Genetic Analyzer 3500 będącym na wyposażeniu Zakładu Mikrobiologii Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc. op. 4
-4. Formamid stosowany w procesie elektroforetycznego rozdziału fragmentów DNA w warunkach denaturujących, gwarantujący prawidłowość rozdziału zdenaturowanych fragmentów DNA w aparacie Genetic Analyzer 3500 będącym na wyposażeniu Zakładu Mikrobiologii Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc, optycznie neutralny. op. 2
-5. Polimer o własnościach spełniających wymagania elektroforezy kapilarnej w aparacie Genetic Analyzer 3500 będącym na wyposażeniu Zakładu Mikrobiologii Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc. op. 6
-6. Odczynnik kondycjonujący stosowany do przygotowania i przemywania pompy polimeru w aparacie Genetic Analyzer 3500 będącym na wyposażeniu Zakładu Mikrobiologii Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc. op. 4
-7. Standard do sekwencjonowania w aparacie Genetic Analyzer 3500 będącym na wyposażeniu Zakładu Mikrobiologii Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc. op. 1
-8. Instalacyjny standard sekwencjonowania zawierający terminatory typu BigDye v3.1 dedykowany do przeprowadzenia kalibracji spektralnej w sekwenatorze 3500 Genetic Analyzer będącym na wyposażeniu Zakładu Mikrobiologii Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc. op. 1
-9. Odczynnik do enzymatycznego oczyszczenia zamplifikowanego produktu PCR hydrolizujący nadmiar starterów i nukleotydów w jednym etapie. op. 3
-10. Odczynnik przeznaczony do oczyszczania próbek po PCR sekwencyjnym - usuwa niewłączone barwniki. op. 3
-11. Odczynnik będący mieszaniną składników niezbędnych do przeprowadzenia reakcji amplifikacji. op. 5
-12. 20xSSPE bufor - gotowy do użycia 20 x stężony bufor stosowany w genotypowaniu prątków gruźlicy. op. 10 litrów
-13. Zestaw odczynników niezbędnych do kalibracji urządzenia Genetic Analyzer 3500 będącego na wyposażeniu Zakładu Mikrobiologii Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc. op. 1
-14. Scalony zestaw 8 kapilar. Zestaw stanowią integralną, zużywalną część wyposażenia aparatu Genetic Analyzer 3500 będącego na wyposażeniu Zakładu Mikrobiologii Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc. op. 1
-15. Polipropylenowe, matowe, 96-dołkowe płytki do reakcji PCR, kompatybilne z aparatem Genetic Analyzer 3500 będącym na wyposażeniu Zakładu Mikrobiologii Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc. op. 3
-16. Pipeta 8 - kanałowa z regulacją objętości 1-10 ul z systemem Clip Tip, dedykowana 96-dołkowym płytkom do reakcji PCR używanym w aparacie Genetic Analyzer 3500. szt 1
-17. Tipsy o objętości 1-10 ul dedykowane 8-kanałowym pipetom Clip Tip. op. 1
-18. Pipeta 8 - kanałowa z regulacją objętości 10-100 ul z systemem Clip Tip, dedykowana 96-dołkowym płytkom do reakcji PCR używanym w aparacie Genetic Analyzer 3500. szt 1
-19. Tipsy o objętości 10-100 ul dedykowane 8-kanałowym pipetom Clip Tip. op. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696600-1, 38000000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
- Dostawa wraz z montażem urządzeń do Teatru Wysokich Napięć w Centrum Nauki Kopernik
- Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej remont elewacji i balkonów budynków mieszkalnych przy ul. Pawiej 71 i ul. Żytniej 61 w Warszawie.
- Wykonanie usługi geodezyjnej
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Kuratorium Oświaty w Warszawie
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 618 od km 47+111 do km 47+544 na terenie m. Wyszków, gmina Wyszków, powiat wyszkowski" - nr postępowania 074/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów diagnostycznych i odczynników laboratoryjnych określonych w 4 pakietach.
- Zakup wraz z dostawą odczynników do sekwencjonowania DNA metodą Sangera dla Zakładu Diagnostyki Molekularnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa odczynników dla Zakładu Gleboznawstwa i Analiz Środowiskowych IUNG-PIB Puławy w podziale na 2 części zamówienia
- Zakup odczynników i materiałów kontrolnych w okresie 36 m-cy do badań koagulologicznych na analizatorze Sysmex Ca 660 z zapewnieniem okresowych przeglądów i bieżących napraw analizatora
- Dostawa surowic laboratoryjnych
- Sukcesywna dostawa testów PCR kompatybilnych z urządzeniem Genxpert którego Zamawiający jest właścicielem , przez okres 36 miesięcy , dla Zakładu Mikrobiologii DCOPiH.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.