Ogłoszenie z dnia 2016-10-31
Ogłoszenie nr 334102 - 2016 z dnia 2016-10-31 r.
Szczecin: Przeglądy i konserwacja kadłubów lodołamaczy Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 301227-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 303100-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 313422-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny
81193272400000, ul.
ul. Tama Pomorzańska
,
70030
Szczecin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
914 411 200, faks
914 411 300, e-mail
maciej.leszczynski@szczecin.rzgw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szczecin.rzgw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeglądy i konserwacja kadłubów lodołamaczy Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):NA-2522-66a/2016/mg
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji kadłubów lodołamaczy Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie po ich uprzednim wydokowaniu. 2.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków; 50246100-2 Usługi w zakresie suchego dokowania. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie Części zamówienia. 4.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie następujące Części: 1)Część I obejmuje prace na jednostkach: a)Lodołamaczu Lis, b)Lodołamaczu Żbik; 2)Część II obejmuje prace na jednostkach: a)Lodołamaczu Ogar, b)Lodołamaczu Świstak. 5.Wykonawca, który składa ofertę na obie Części zamówienia musi dysponować odpowiednim zapleczem technicznym i sprzętowym oraz potencjałem kadrowym, umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia w zakresie dwóch Części równolegle, tj. w tym samym czasie. Ponadto Wykonawca którejkolwiek z Części musi być przygotowany do wykonania opcjonalnego przedmiotu zamówienia (patrz: pkt 6 ppkt 6-8). 6.Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy PZP przewiduje Prawo Opcji: 1)Opcjonalny przedmiot zamówienia obejmuje: a)Opcja 1: prace na Lodołamaczu Stanisław b)Opcja 2: prace na Lodołamaczu Dzik 2)Termin wykonania zamówienia objętego Prawem Opcji: a)Opcja 1 - 10 dni licząc od dnia uruchomienia opcji, jednak nie wcześniej niż od dnia odbioru końcowego ostatniego z lodołamaczy w danej Części lub lodołamacza z Opcji, b)Opcja 2 - 10 dni licząc od dnia uruchomienia opcji, jednak nie wcześniej niż od dnia odbioru końcowego ostatniego z lodołamaczy w danej Części lub lodołamacza z Opcji. 3)Zamawiający informuje, że może nie skorzystać z Prawa Opcji, w szczególności w przypadku nie uzyskania środków finansowych na ten cel. 4)Realizacja opcjonalnego przedmiotu zamówienia nastąpi po uprzednim przesłaniu przez Zamawiającego informacji do Wykonawcy o uruchomieniu opcjonalnego przedmiotu zamówienia. 5)Uruchomienie Opcji 1 lub Opcji 2 jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu braku wykorzystania przysługującego mu Prawa Opcji. 6)Zarówno Wykonawca, który składa ofertę na jedną Część jak i Wykonawca, który składa ofertę na obie Części zamówienia, będzie zobowiązany do wykonania opcjonalnego przedmiotu zamówienia (Opcja 1 lub 2) jeżeli Zamawiający skorzysta z Prawa Opcji. 7)Każdy Wykonawca bez względu na liczbę Części, na którą składa ofertę, jest zobowiązany wycenić Opcję 1 i Opcję 2. 8)Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z dowolnej opcji (Opcja 1 i Opcja 2) u Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa na realizację którejkolwiek z Części zamówienia. 7.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV:50241000-6
Dodatkowe kody CPV:50246100-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
zakres podstawowy: 20 dni od dnia podpisania umowy; zakres opcjonalny: 10 dni od dnia uruchomienia Prawa Opcji
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Lodołamacz Ogar i Lodołamacz Świstak |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/09/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Morska Stocznia Remontowa GRYFIA S.A.,
gryfia@msrgryfia.pl,
ul. Ludowa 13,
71-700,
Szczecin, kraj/woj.
zachodniopomorskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: Wartość zamówienia podana w pkt IV.3) zawiera Prawo Opcji w wysokości 123369.43 PLN |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/10/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy na podstawie przesłanki przewidzianej w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznego postanowienia umownego określającego zakres, charakter i warunki takiej zmiany.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy w opcjonalnym Przedmiocie Umowy na kwotę 29 225.81 zł w wyniku zlecenia prac dodatkowych.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1)W związku z niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, mającymi wpływ na możliwość prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, wydłużono termin na wykonanie o jeden dzień. Taka możliwość przewidziana została w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznego postanowienia umownego określającego zakres, charakter i warunki takiej zmiany.
2)W trakcie realizacji Przedmiotu Umowy zaszła konieczność wykonania prac dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- REMONT W BUDYNKU NR 5, BIELKOWO
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w GDDKiA Oddział w Szczecinie wraz z Rejonem Szczecin z podziałem na 2 części
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Konserwacje i naprawy awaryjne: klimatyzatorów, wentylatorów, nagrzewnic, aparatów grzewczo - chłodzących, wentylatorów dachowych, kanałów wentylacyjno- klimatyzacyjnych i innych urządzeń.
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.