To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-31
Ogłoszenie nr 334158 - 2016 z dnia 2016-10-31 r.
Wolsztyn: Rozbudowa i modernizacja obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wolsztynie, ul. Wschowska 17 wraz z zagospodarowaniem terenu - etap VI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 321613-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wolsztynie, krajowy numer identyfikacyjny
97118740000000, ul.
ul. Wschowska
17,
64200
Wolsztyn, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
(068) 384 57 83, faks
(068) 384 57 98, e-mail
kppspwolsztyn@psp.wlkp.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.straz.powiatwolsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: JEDNOSTKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i modernizacja obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wolsztynie, ul. Wschowska 17 wraz z zagospodarowaniem terenu - etap VI
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PT.2370.6.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wolsztynie, jako kolejny etap zadania związanego z rozbudową i modernizacją obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wolsztynie przy ul. Wschowskiej 17 wraz z zagospodarowaniem terenu. Zamówienie składa się z dziewięciu zadań. - Zadanie nr 1 - obejmuje dostawę, wniesienie i montaż wyposażenia pomieszczenia dezynfekcji sprzętu medycznego; Opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań techniczno - użytkowych znajduje się w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ (w zakresie dot. zadania nr 1). - Zadanie nr 2 - obejmuje dostawę, wniesienie, montaż i uruchomienie urządzeń informatycznych; Opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań techniczno - użytkowych znajduje się w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ (w zakresie dot. zadania nr 2). - Zadanie nr 3 - obejmuje dostawę, wniesienie i montaż wyposażenia magazynów; Opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań techniczno - użytkowych znajduje się w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ (w zakresie dot. zadania nr 3). - Zadanie nr 4 - obejmuje dostawę, wniesienie i montaż wyposażenia siłowni; Opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań techniczno - użytkowych znajduje się w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ (w zakresie dot. zadania nr 4). - Zadanie nr 5 - obejmuje dostawę, wniesienie, montaż i uruchomienie wyciągu spalin dla stanowisk garażowych w segmencie A; Opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań techniczno - użytkowych znajduje się w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ (w zakresie dot. zadania nr 5). - Zadanie nr 6 - obejmuje dostawę, wniesienie, montaż i uruchomienie wyniesionej stacji bazowej; Opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań techniczno - użytkowych znajduje się w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ (w zakresie dot. zadania nr 6). - Zadanie nr 7 - obejmuje dostawę, wniesienie, montaż i uruchomienie wyposażenia Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej; Opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań techniczno - użytkowych znajduje się w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ (w zakresie dot. zadania nr 7). - Zadanie nr 8 - obejmuje dostawę, wniesienie, montaż i uruchomienie systemu zasilania pojazdów pożarniczych w prąd i sprężone powietrze; Opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań techniczno - użytkowych znajduje się w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ (w zakresie dot. zadania nr 8). - Zadanie nr 9 - obejmuje dostawę, wniesienie i montaż umeblowania; Opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań techniczno - użytkowych znajduje się w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ (w zakresie dot. zadania nr 9). 2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
39100000-3
Dodatkowe kody CPV:
31122000-7,
39710000-2,
30200000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT399121.95 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 524439,98 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- Rewitalizacja zabytkowego budynku pałacowego w Wolsztynie etap Ia i etap Ib - modernizacja i przebudowa budynku pałacowego z infrastrukturą towarzyszącą
- Wykonanie czynności czwartego poziomu utrzymania dwóch wagonów 120A
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.