eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mykanówsporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - 5 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-06

Mykanów: sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - 5 zadań
Numer ogłoszenia: 334158 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mykanów , ul. Samorządowa 1, 42-233 Mykanów, woj. śląskie, tel. 034 3288019, faks 034 3288019 w. 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - 5 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego . Zamówienie podzielono na 5 oddzielnych zadań . Zadanie 1 - sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Grabowa przy ul. Spacerowej i Grabówka przy ul. Słonecznej - uchwała Uchwała Nr 372/XXXV/10 Rady Gminy Mykanów z dnia 26 października 2010r. Zadanie 2 - sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Radostków Kolonia przy ul. Wesołej i Kolonia Wierzchowisko przy ul. Pogodnej - Uchwała Nr 71/VII/2011 Rady Gminy Mykanów z dnia 9 września 2011r. Zadanie 3 - sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Lubojenka, Lubojna, Tylin, Kuźnica Lechowa, Kuźnica Kiedrzyńska i Czarny Las; - Uchwała Nr 128/XII/2012 Rady Gminy Mykanów z dnia 25 maja 2012r. Zadanie 4 - przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Czarny Las przy ul. Nowej - Uchwała Nr 130/XII/2012r. Rady Gminy Mykanów z dnia 25 maja 2012r. zmieniona uchwałą Nr 145/XIII/2012 Rady Gminy Mykanów z dnia 15 czerwca 2012r. Zadanie 5 sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Rybna przy ul. Krętej i Radostków przy ul. Zachodniej - Uchwała Nr 131/XII/2012r. Rady Gminy Mykanów z dnia 25 maja 2012r. Zamówienie obejmuje sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, składających się z: 1) części opisowej; 2) załącznika nr 1 stanowiącego część graficzną planu w skali 1:1000 3) oraz załączników wyszczególnionych w art. 20 ust. 1 Ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2012, poz.647) Zakres rzeczowy przedmiotowego zamówienia obejmuje: - Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zgodnie z zakresem wynikającym z Ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U.. z 2012r. poz.647 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587) oraz Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 25 kwietnia 2008 r. w sprawie wymagań technicznych dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, elektronicznej formy dzienników urzędowych oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych danych ( Dz. U. 2008 nr 75 poz. 451 ). - Opracowanie wniosku o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych na cele nierolne zgodnie z Ustawą z dnia 3 lutego 1995r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz.U. Nr 16, poz. 78 z późn. zm.). - Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko wraz ze sporządzeniem prognozy oddziaływania na środowisko, zgodnie z Ustawa z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie , udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz.U. Nr 199, poz. 1227). - Sporządzenie Prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego. - Przygotowanie stanowiska Wójta Gminy w sprawie rozpatrzenia ewentualnych uwag złożonych w toku wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu. - Przygotowanie dokumentacji planistycznej w celu sprawdzenia jej zgodności z prawem przez Wojewodę Śląskiego. Zamówienie należy wykonać w nasypujących ilościach: - 8 egz. projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ; - 2 egz dokumentacji planistycznej; -2 egz. na nośniku elektronicznym. Obowiązki wykonawcy obejmują: - wykonanie wszystkich innych niezbędnych opracowań np. prognoza oddziaływania na środowisko, wniosek rolny, prognoza finansowa skutków uchwalenia planu, itp. -przygotowanie treści ogłoszeń oraz obwieszczeń o przystąpieniu do sporządzenia miejscowych planów oraz przygotowanie propozycji rozstrzygnięcia wniosków złożonych do wyżej wymienionego planu - ewentualne powtórzenie części procedury w niezbędnym zakresie - przygotowanie pism wraz z projektem planów do opiniowania i uzgodnień z właściwymi organami; obejmuje to edycję zawiadomień z powielaniem projektu planu w niezbędnej ilości egzemplarzy - przygotowanie treści ogłoszeń i obwieszczeń o terminie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu - obsługa wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu - zorganizowanie w okresie wyłożenia dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami i sporządzenie protokołu z przeprowadzenia dyskusji - obecność projektanta - przygotowanie projektów uchwał Rady Gminy wraz z lista nieuwzględnionych uwag, z propozycją uzasadnień ich rozstrzygnięcia w czasie gwarantującym Wójtowi Gminy Mykanów ich rozpatrzenie z zachowaniem ustawowego terminu - przygotowanie ostatecznej wersji projektu uchwał do uchwalenia Ponadto główny projektant planu - urbanista zobowiązany jest do udziału i prezentacji ( w zależności od potrzeb): - Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej - na posiedzeniach komisji Rady Gminy Mykanów - na sesji Rady Gminy Mykanów dotyczącej uchwalenia projektu planu - w uzgodnieniach i innych czynnościach procedury planistycznej. Wykonawca obowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych a w szczególności zabezpieczenia uzyskanych danych i przetwarzanych danych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym. Wykonawca odpowiada za prawidłowość i zgodność z prawem procedury planistycznej. Wszystkie te wymagania dotyczą każdego zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia specjalnego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych ( złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do siwz) .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , opracowania co najmniej 1 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sporządzony w trybie ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. Nr 80 poz.717 ze zm. ), który został opublikowany w Dzienniku Urzędowym Województwa

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia specjalnego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych ( złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do siwz) .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi ,ze dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji niniejszego zamówienia minimum 1 osobą tj. głównym projektantem planu - urbanistą - osobą wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z wymaganiami ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz.42 z późn. m.) której na tej podstawie przysługuje prawo wykonywania czynności w zakresie samodzielnego projektowania przestrzeni w skali lokalnej lub kierowania zespołem prowadzącym takie projektowanie, lub posiadającą kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach Unii Europejskiej ( Dz.U. Nr 63 poz.394). Ponadto wymagana jest znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie, w przypadku gdy proponowana osoba nie posługuje się językiem polskim ,wykonawca na własny koszt zatrudni tłumacza języka polskiego przez okres realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia specjalnego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych ( złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do siwz) .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1do każdego zadania oddzielna oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do każdego zadania oddzielna pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu ,potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go a nimi stosunków Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie należy załączyć w oryginale. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie należy przedstawić pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, zaś każdy z podmiotów przedstawia dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadku : a) gdy konieczność zmiany , w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia , związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT) b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z : - konieczności ponowienia procedury związanej z uzyskaniem kompletu wymaganych opinii i uzgodnień, - zmiany przez Zamawiającego danych wyjściowych na podstawie których Wykonawca wykonuje prace. - uwzględnienia uwag do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu, - powstania okoliczności mających wpływ na realizację pracy - niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mykanow.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mykanowie 42-233 Mykanów ul. Samorządowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2012 godzina 12:15, miejsce: Urząd Gminy w Mykanowie 42-233 Mykanów ul. Samorządowa 1 budynek A I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Grabowa , Grabówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uchwała Nr 372/XXXV/10 Rady Gminy Mykanów z dnia 26 października 2010r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Grabowa przy ul. Spacerowej i Grabówka przy ul. Słonecznej. Obszarem opracowania objęto teren w Grabówce o powierzchni ok. 0,5ha ( część działki nr 482/5 km. 3) z przeznaczeniem przedmiotowego terenu dla realizacji zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej wraz możliwością prowadzenia nieuciążliwej działalności gospodarczej. Natomiast w miejscowości Grabowa obszarem opracowania objęto działkę nr 8/2 km. 1 o powierzchni 0,2760ha, projektowane przeznaczenie w/wym działki to stworzenie możliwości prowadzenia działalności gospodarczej, również zaliczanej do mogących znacząco oddziaływać na środowisko. W realizacji zadania należy uwzględnić wszystkie wymagania zawarte w punkcie II.1.3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Radostów Kolonia i Kolonia Wierzchowisko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uchwała Nr 71/VII/2011 Rady Gminy Mykanów z dnia 9 września 2011r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Radostków Kolonia przy ul. Wesołej i Kolonia Wierzchowisko przy ul. Pogodnej. W Radostkowie Kolonii obszarem opracowania objęto część działki nr 20 km. 2 o pow. ok. 0,6ha; projektowane przeznaczenie przedmiotowej działki to adaptacja istniejącej zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej we frontowej części działki oraz umożliwienie powiększenia prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie stacji obsługi pojazdów. Natomiast w Kolonii Wierzchowisku obszarem opracowania objęto część działki nr 49/6 km. 1 o pow. ok. 0,42ha; projektowane przeznaczenie przedmiotowej działki to adaptacja istniejącej zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej we frontowej części działki oraz umożliwienie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie drobnej wytwórczości. W realizacji zadania należy uwzględnić wszystkie wymagania zawarte w punkcie II.1.3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla realizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie Rurociągu obejściowego Wierzchowisko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uchwała Nr 128/XII/2012 Rady Gminy Mykanów z dnia 25 maja 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Lubojenka, Lubojna, Tylin, Kuźnica Lechowa, Kuźnica Kiedrzyńska i Czarny Las; opracowanie zmiany planu miejscowego w wymienionych miejscowościach ma na celu umożliwienie realizacji inwestycji celu publicznego , polegającej na budowie Rurociągu obejściowego Wierzchowisko o długości ok. 7,5km. Przedmiotowa uchwała została zmieniona Uchwałą Nr 145/XIII/2012 z dnia 15 czerwca 2012r. zakresie zmiany obszaru opracowania. Obszarem opracowania objęto również część działek nr 11/4 i 63/2 km. 1 obręb Lubojna o łącznej powierzchni ok. 0,15 ha. w celu przeznaczenie ich dla funkcji zabudowy jednorodzinnej z usługami z możliwością prowadzenia nieuciążliwej działalności gospodarczej. W realizacji zadania należy uwzględnić wszystkie wymagania zawarte w punkcie II.1.3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71..4.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Czarny Las.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uchwała Nr 130/XII/2012r. Rady Gminy Mykanów z dnia 25 maja 2012r. chwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Czarny Las przy ul. Nowej; obszar opracowania obejmuje teren o pow. ok. 6ha, i przewiduje przedłużenie przy ul. Nowej możliwość realizacji zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej z usługami. W realizacji zadania należy uwzględnić wszystkie wymagania zawarte w punkcie II.1.3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71..4.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Rybna i Radostków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uchwała Nr 131/XII/2012r. Rady Gminy Mykanów z dnia 25 maja 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Rybna przy ul. Krętej i Radostków przy ul. Zachodniej; W Rybnej obszarem opracowania objęto teren o pow. ok. 2,9ha ( w tym ok. 1,40ha użytku LsIV), przewidywane przeznaczenie terenu objętego niniejsza uchwałą to zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna z usługami. Natomiast w Radostkowie na działce nr 642/6 i 642/3 km. 5 o łącznej powierzchni ok. 1,9ha we frontowej części działki planuje się podtrzymanie funkcji istniejącej, tj. zabudowa zagrodowa, zabudowa jednorodzinna i agroturystyka, natomiast w głębi działki planuje się zagospodarowania związane z prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie usług gastronomicznych. W realizacji zadania należy uwzględnić wszystkie wymagania zawarte w punkcie II.1.3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.