To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-06
Szczecin: Naprawa dwóch agregatów pompowych oraz układu sterowania w przepompowni melioracyjnej w m-ci Warnołęka gm. Nowe Warpno
Numer ogłoszenia: 334182 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 278876 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, Al. Papieża Jana Pawła II 42, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 440 51 00, faks 91 440 51 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa dwóch agregatów pompowych oraz układu sterowania w przepompowni melioracyjnej w m-ci Warnołęka gm. Nowe Warpno.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Miejscowość Warnołęka gm. Nowe Warpno, powiat policki, województwo zachodniopomorskie. Cel przedsięwzięcia: Cel przedmiotowego zadania stanowi przywrócenie sprawności układowi pompowemu poprzez naprawę układu pompowego wraz z układem sterowania przepompowni melioracyjnej polegającej na naprawie i wymianie poszczególnych jej elementów. Realizacji przedmiotowego zadania jest wynikiem złego stanu technicznego pomp i całego układu oraz brakiem odpowiedniego monitoringu pracy rzeczonego układu pompowego, co jest przyczyną wystąpienia lokalnych podtopień. Aktualnie istniejąca instalacja elektryczna wymaga naprawy i modernizacji, gdyż jej stan grozi awarią całego układu. Zakres przedmiotu zamówienia: W ramach zamówienia przewiduje się : ETAP I: 1) Wykonanie projektu wykonawczego i budowlanego wraz z przedmiarem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót na zakres robót określonych w Etapie II; ETAP II: 1) Dostawa i montaż kompletnych pomp wraz z niezbędną aparaturą AKPiA i szafą sterowniczą oraz armaturą (2 kpl.), 2) Sukcesywny demontaż starych agregatów pompowych i montaż nowych, przy zachowaniu ciągłości pracy pompowni, 3) Wymianę odcinka rurociągu DN 600 i rurociągu DN 800 w rejonie przejścia rzeczonych rurociągów przez ścianę komory pomp, a także wymianę klap przeciwcofkowych (2 kpl.), 4) Wykonanie prac naprawczych konstrukcji pompowni, jeżeli okaże się to konieczne w wyniku przeprowadzonej ekspertyzy stanu technicznego, 5) Wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie: a) adaptacji istniejącej konstrukcji do wymagań techniczno-instalacyjnych dobranych agregatów pompowych, jeżeli będzie to wymagane warunkami technicznymi stawianymi przez producenta pomp, b) wykonania nowej instalacji elektrycznej dostosowanej do wymagań dobranych agregatów pompowych oraz automatyki, c) wykonania uzupełnienia ubytków w elemencie betonowym w części wlotowej, d) wykonania drenażu czołowego z odprowadzenie do doprowadzalnika w rejonie wlotu do przepompowi, jako elementu zapobiegającego filtracji w gruncie. Przedmiotowy drenaż średnicy O113-145mm i długości sumarycznej ca. 40,0 m. 6) Dostarczenie dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji eksploatacji zamontowanych urządzeń. Realizacja przedmiotu zamówienia nie wymaga uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zgłoszenia robót. Dokumentacja projektowa powinna zostać sporządzona zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) i powinna zawierać: -Projekt wykonawczy i budowlany - 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz i szt. płyty CD -Specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egzemplarze, -Przedmiar robót - 3 egzemplarze, -Instrukcję eksploatacji zamontowanych urządzeń - 2 egzemplarze, -Dokumentację powykonawczą - 2 egzemplarze Szczegółowe określenie zakresu i ilości robót zawarte jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (załącznik nr 4 do SIWZ). Zestawienie nakładów rzeczowych (załącznik nr 3 do SIWZ) jest dokumentem pomocniczym do przygotowania oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 42.12.24.00 - Pompy wirowe i podnośniki cieczy 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.31.71.00 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG HYDROTECHNICZNYCH RUSIECKI ADAM RUSIECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG HYDROTECHNICZNYCH RUSIECKI ADAM RUSIECKI
- Przedsiębiorstwo Usług Hydrotechnicznych RUSIECKI ul. Szczawiowa 69A, ul. Szczawiowa 69A, 70-010 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 809805,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 946385,06
Oferta z najniższą ceną: 738000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 946385,06
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie odbudowy muru oporowego przy ul. Dąbrowskiego 24/25 działka nr 14/3, 14/5, 15/4 obręb 1049 w Szczecinie.
- "Usługi konserwacji i napraw awaryjnych sprzętu chłodniczego, dla służby żywnościowej".
- II - Rewitalizacja zaniedbanej kopuły bunkra przy ul. Kwiatowej w Szczecinie
- Dostawy wyrobów medycznych do Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Wykonywanie usług nadzoru budowlanego na rzecz KOWR OT w Szczecinie w zakresie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w ZWRSP - postępowanie nr SZC.WO.260.9.2025
- Usługa przeprowadzenia szkoleń - w podziale na części
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi 1274K Proszowice - Koszyce w zakresie 0+000-19+000 km oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby realizacji zadania pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Narew"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na adaptację budynku biurowego położonego przy ul. Dworcowej 3 w Grudziądzu na potrzeby Urzędu Gminy Grudziądz
- Opracowanie dokumentacji proj. oraz wykonanie robót bud. i in. prac oraz czynności związanych z realizacją zad. pn. Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Dzierzkowa i cz. miejscowości Przeworno
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych w budynku Zakładu Medycyny Sądowej WUM przy ul. Oczki 1 w Warszawie wraz z likwidacją skutków zawilgoceń pomieszczeń piwnicznych
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 110405 E
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.