Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-08
Więcbork: Dostawy artykułów żywnościowych do kuchni internatu CKZiU w Więcborku w roku 2016
Numer ogłoszenia: 334186 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Więcborku , ul. Pocztowa 14 b, 89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3897055, faks 52 3897055.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów żywnościowych do kuchni internatu CKZiU w Więcborku w roku 2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych do kuchni internatu Centrum Kształcenia Zawodowego i ustawicznego w Więcborku w roku 2016. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych z podziałem na 10 pakietów wg. załącznika nr 3. Wszystkie zaoferowane produkty mają być I gatunku. Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył ofertę na produkty wskazane w załączniku nr 3 lub równoważne.(Zamawiający informuje, że wszystkie występujące w dokumentacji wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równorzędne. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równorzędnego (innego niż podany ( z nazwy ) przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowane produkty będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do produktów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy oferowane przez wykonawcę produkty będą inne niż opisane w dokumentacji, obowiązek udowodnieni, że odpowiadają one wymaganiom, określonym przez Zamawiającego w dokumentacji, spoczywa na Wykonawcy). Oferta, w której będą zaoferowane produkty o gorszej jakości zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP w ramach którego zakłada się: wariant I: rozszerzenie - możliwość zakupu, tych samych warunkach co w zamówieniu podstawowym do 50 % zamówienia podstawowego: prawo opcji realizowania będzie realizowane na takich samych warunkach i terminach jak zamówienie podstawowe; cena jednostkowa prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę; o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem oświadczeniem; wariant II: zmniejszenie realizacja zakupu do 20% zamówienia podstawowego, w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie będzie to podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu umowy w całości. Zgodnie z prawem opcji Zamawiający może zamawiać towary w dowolnej konfiguracji, w zależności od swojego bieżącego zapotrzebowania.Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zamówienie podstawowe. Wykorzystanie wariantu nr I lub II prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego a realizowane będzie w terminie obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane lub na wszystkie części zamówienia pakiety. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.11.00.00 - Mięso 15.13.00.00 - Produkty mięsne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 03.14.25.00 - Jaja 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.98.10.00 - Wody mineralne 03.21.21.00 - Ziemniaki 03.22.23.20 - Jabłka, gruszki i pigwy 03.22.10.00 - Warzywa 03.22.22.00 - Owoce cytrusowe 15.33.24.10 - Owoce suszone .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2A do SIWZ, Zamawiający dokonana oceny spełniania wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2A do SIWZ, Zamawiający dokonana oceny spełniania wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2A do SIWZ, Zamawiający dokonana oceny spełniania wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2A do SIWZ, Zamawiający dokonana oceny spełniania wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2A do SIWZ, Zamawiający dokonana oceny spełniania wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy zgodnie z przedłożonym przez Zamawiającego wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 2. Formularz cenowy - załącznik nr 3 3. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisywania oferty np.: aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji ( dopuszcza się załączenie kserokopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę ), lub nakaz płatniczy na 2016 r. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty ( jeżeli dotyczy ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ckziu-wiecbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Więcbork, ul. Pocztowa 14b..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Więcborku, ul. Pocztowa 14b.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI WIĘCBORK
- Modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej z siedzibą w kompleksie Pałacowo-Parkowym w Suchorączku
- Dostawa nowych maszyn na potrzeby utrzymania urządzeń wodnych dla Gminnej Spółki Wodnej w Więcborku
więcej: przetargi WIĘCBORK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- ZAKUP I DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA BURSY SZKOLNEJ W STARYM SĄCZU DO 31.12.2024
- "Dostawy owoców i warzyw jesiennych do Zakładu Karnego w Nowym Sączu na okres Listopad 2024-Czerwiec 2025"
- [4WOG.1200.2712.87.2024] Dostawa oleju i tłuszczy roślinnych w podziale na 2 części.
- ZP/48/2024 Dostawa jaj kurzych na rok 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 67 w Gdańsku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.