eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WięcborkDostawy artykułów żywnościowych do kuchni internatu CKZiU w Więcborku w roku 2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-08

Więcbork: Dostawy artykułów żywnościowych do kuchni internatu CKZiU w Więcborku w roku 2016
Numer ogłoszenia: 334186 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Więcborku , ul. Pocztowa 14 b, 89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3897055, faks 52 3897055.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów żywnościowych do kuchni internatu CKZiU w Więcborku w roku 2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych do kuchni internatu Centrum Kształcenia Zawodowego i ustawicznego w Więcborku w roku 2016. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych z podziałem na 10 pakietów wg. załącznika nr 3. Wszystkie zaoferowane produkty mają być I gatunku. Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył ofertę na produkty wskazane w załączniku nr 3 lub równoważne.(Zamawiający informuje, że wszystkie występujące w dokumentacji wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równorzędne. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równorzędnego (innego niż podany ( z nazwy ) przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowane produkty będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do produktów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy oferowane przez wykonawcę produkty będą inne niż opisane w dokumentacji, obowiązek udowodnieni, że odpowiadają one wymaganiom, określonym przez Zamawiającego w dokumentacji, spoczywa na Wykonawcy). Oferta, w której będą zaoferowane produkty o gorszej jakości zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP w ramach którego zakłada się: wariant I: rozszerzenie - możliwość zakupu, tych samych warunkach co w zamówieniu podstawowym do 50 % zamówienia podstawowego: prawo opcji realizowania będzie realizowane na takich samych warunkach i terminach jak zamówienie podstawowe; cena jednostkowa prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę; o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem oświadczeniem; wariant II: zmniejszenie realizacja zakupu do 20% zamówienia podstawowego, w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie będzie to podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu umowy w całości. Zgodnie z prawem opcji Zamawiający może zamawiać towary w dowolnej konfiguracji, w zależności od swojego bieżącego zapotrzebowania.Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zamówienie podstawowe. Wykorzystanie wariantu nr I lub II prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego a realizowane będzie w terminie obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane lub na wszystkie części zamówienia pakiety. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.11.00.00 - Mięso 15.13.00.00 - Produkty mięsne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 03.14.25.00 - Jaja 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.98.10.00 - Wody mineralne 03.21.21.00 - Ziemniaki 03.22.23.20 - Jabłka, gruszki i pigwy 03.22.10.00 - Warzywa 03.22.22.00 - Owoce cytrusowe 15.33.24.10 - Owoce suszone .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2A do SIWZ, Zamawiający dokonana oceny spełniania wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2A do SIWZ, Zamawiający dokonana oceny spełniania wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2A do SIWZ, Zamawiający dokonana oceny spełniania wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2A do SIWZ, Zamawiający dokonana oceny spełniania wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2A do SIWZ, Zamawiający dokonana oceny spełniania wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy zgodnie z przedłożonym przez Zamawiającego wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 2. Formularz cenowy - załącznik nr 3 3. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisywania oferty np.: aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji ( dopuszcza się załączenie kserokopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę ), lub nakaz płatniczy na 2016 r. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty ( jeżeli dotyczy ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ckziu-wiecbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Więcbork, ul. Pocztowa 14b..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Więcborku, ul. Pocztowa 14b.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.