Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-18
Koło: Sukcesywne świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu odpadów komunalnych oraz utylizacji niebiezpiecznych odpadów medycznych o kodach 20 03 01 oraz 18 01 02, 18 01 03, 18 01 09 z Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole
Numer ogłoszenia: 334218 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Poniatowskiego 25, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2626100, faks 063 2720850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzo.kolo.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu odpadów komunalnych oraz utylizacji niebiezpiecznych odpadów medycznych o kodach 20 03 01 oraz 18 01 02, 18 01 03, 18 01 09 z Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu odpadów komunalnych oraz utylizacji niebiezpiecznych odpadów medycznych o kodach 20 03 01 oraz 18 01 02, 18 01 03, 18 01 09 z Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Koleprzedmiotem zamówienia publicznego według poszczególnych pakietów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.22.00-0, 90.12.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium przez Wykonawców składających oferty
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez każdego Wykonawcę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez każdego Wykonawcę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez każdego Wykonawcę.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez każdego Wykonawcę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez każdego Wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony druk o nazwie Oferta, wypełniony druk o nazwie Formularz Cenowy, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z innych dokumenów załączonych do oferty/ jeśli jest wymagane
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.kolo.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 62-600 Koło, ul. Poniatowskiego 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2010 godzina 11:00, miejsce: 62-600 Koło, ul. Poniatowskiego 25, pokój nr 10 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1 - odpady medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odbór i utylizacja odpadów medycznych - szacunkowa ilość odpadów medycznych 26035 kg rocznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.22.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2 - odpady komunalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odbiór odpadków komunalnych - szacunkowa ilość 63 300 kg rocznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- BUDOWA DROGI GMINNEJ NR 497579P - UL.KAZIMIERZA WIELKIEGO W KOLE.
- DOSTAWA SPRZĘTU IT DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W KOLE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU GRANTOWEGO CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO (GRUPA E) DLA GMINY MIEJSKIEJ KOŁO I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA OKRES OD 01.06.2025 R. DO 31.05.2026 R
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3403P Leśnica - Grzegorzew w zakresie budowy chodnika
więcej: przetargi w Kole »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.