To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-02
Ogłoszenie nr 334238 - 2016 z dnia 2016-11-02 r.
Opole: Wymiana nawierzchni w ciągu drogi krajowej nr 41 na odc. I. m. Nysa od km 1+170 do km 2+150 (ul. Jagiellońska i ul.Piłsudskiego z pominięciem odcinka od km 1+690 do km 1+820) i na odc. II m. Nysa od km 2+570 do km 4+000 (ul. Piłsudskiego)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 308490
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny
01751157500147, ul.
ul. Niedziałkowskiego
6,
45085
Opole, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
077 4016344; 4545505, 4016330, faks
077 4544468, e-mail
przetargi@opole.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana nawierzchni w ciągu drogi krajowej nr 41 na odc. I. m. Nysa od km 1+170 do km 2+150 (ul. Jagiellońska i ul.Piłsudskiego z pominięciem odcinka od km 1+690 do km 1+820) i na odc. II m. Nysa od km 2+570 do km 4+000 (ul. Piłsudskiego)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):O.Op.D-3.2412.25.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana nawierzchni w ciągu drogi krajowej nr 41 na odc I. m. Nysa od km 1+170 do km 2+150 (ul. Jagiellońska i ul. Piłsudskiego z pominieciem odcinka od km 1+690 do km 1+820) i na odc. II m. Nysa od km 2+570 do km 4+000 (ul. Piłsudskiego) obejmująca dla Odc. I i II między innymi: - Frezowanie nawierzchni na śr. grub.5 cm wraz z wbudowaniem frezowiny w pobocza i zjazdy w odl. 3,0 km lub odwozem na składowisko na odległość do 15 km, - Oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W grub. 5 cm na szerokości całej jezdni, - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S grub. 4 cm na szerokości całej jezdni, - Regulacja wpustów ściekowych, włazów studni rewizyjnych, zaworów wodociągowych, gazowych, hydrantów podziemnych do poziomu nawierzchni, - Wykonanie (po wymianie nawierzchni)oznakowania poziomego cienkowarstwowego - linie segregacyjne i krawędziowe, linie warunkowego zatrzymania, przejścia dla pieszych, symbole itp. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie także do: - Wykonania i uzyskania zatwierdzenia przez GDDKiA Oddział w Opolu projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. Nr 177 poz.1729). - Opracowania PZJ, - Wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót, organizacji placu budowy, - Zrealizowania wszelkich czynności, robót i prac koniecznych do prawidłowego, zgodnego z przepisami wykonania robót. - Wykonania badań kontrolnych warstw bitumicznych,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
45233223-8,
45233221-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2106500.94 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1899869,19 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- "Przebudowa kanalizacji deszczowej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 24 w Opolu"
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników zajęć Młodzieżowego Dom Kultury w Opolu i ich opiekunów wraz z bagażem na zawody taneczne na terenie kraju".
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- Saas - Office 365 - przedłużenie posiadanej subskrypcji oraz zwiększenie ilości licencji Urzędu Miasta Opola
- PSP nr 2 - modernizacja sieci elektrycznej i oświetleniowej w budynku przy ul. 1 Maja 151
- Zakup i dostawa wędlin na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.