eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyślświadczenie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-26

Przemyśl: świadczenie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 334246 - 2009; data zamieszczenia: 26.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Przemyślu , Plac Dominikański 3, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6750025, faks 016 6750022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Świadczenie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych ( powiatu przemyskiego) w sezonie zimowym 2009/2010 Zadanie nr 1 - Okręg Przemyśl - drogi powiatowe na terenie gmin : Medyka, Stubno, Orły, Przemyśl, Fredropol, Żurawica Zadanie nr 2 - Okręg Ruszelczyce - Obwód Ruszelczyce ( drogi powiatowe na terenie Gminy Dubiecko i Gminy Krzywcza), Zadanie nr 3 - Okręg Ruszelczyce - Obwód Bircza ( drogi powiatowe na terenie Gminy Krasiczyn i Gminy Bircza).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o treść oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale 11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenia : 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z wykorzystaniem wzoru - stanowiącego załącznik do SIWZ. 2. Dokumenty : 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku składania oferty przez wykonawców na zasadach określonych przepisem art. 23 ustawy - składających ofertę wspólnie - wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); 2.2 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku składania oferty przez Wykonawców na zasadach określonych przepisem art. 23 ustawy - składających ofertę wspólnie - wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę); 2.3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2.4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia - według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień . 2.5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, wg wzoru załączonego do oferty. Wykonawca musi dysponować sprzętem specjalistycznym niezbędnym do wykonania przedmiotowego zamówienia, 1. Okręg Przemyśl : sprzęt podstawowy : ładowarka ( koparko-ładowarka o poj. łyżki min. 0,8 m3 ) - 2 szt., pługopiaskarki z pługiem lekkim - 4 szt. ( w tym 1 szt. z możliwością przezbrojenia na pług ciężki dwustronny), sprzęt interwencyjny : równiarka - 1 szt., pług wirnikowy ( o wydajności min. 700 m3/godz.) - 1 szt., ładowarka o pojemności łyżki min. 1,5 m3 - 2 szt., nośnik z pługiem dwustronnym - 2 szt. 2. Okręg Ruszelczyce : Obwód Ruszelczyce sprzęt podstawowy - pługopiaskarki - 2 szt. ( w tym 1 szt. z możliwością przezbrojenia na pług ciężki dwustronny), ładowarka lub koparko-ładowarka o poj. łyżki min. 0,8 m3 - 1 szt., sprzęt interwencyjny : równiarka - 1 szt., pług wirnikowy ( o wydajności min. 700 m3/godz.) - 1 szt., ładowarka o poj. Łyżki min 1,5 m3 - 1 szt., nośnik z pługiem dwustronnym - 1 szt. , Obwód Bircza sprzęt podstawowy - pługopiaskarki - 2 szt. ( w tym 1 szt. z możliwością przezbrojenia na pług ciężki dwustronny), ładowarka lub koparko-ładowarka o poj. łyżki min. 0,8 m3 - 1 szt., sprzęt interwencyjny : równiarka - 1 szt., pług wirnikowy ( o wydajności min. 700 m3/godz.) - 1 szt., ładowarka o poj. łyżki min 1,5 m3 - 1 szt., nośnik z pługiem dwustronnym - 1 szt. Nośniki muszą być wyposażone w tachografy. Jako nośniki pod piaskarki i pługi odśnieżne wymagane są pojazdy spełniające warunek : ładowność pow. 7 000 kg (Informację o posiadanym sprzęcie, oraz o podstawie posiadania tego sprzętu (np. własność, użyczenie, dzierżawa, leasing), należy umieścić w wykazie stanowiącym załącznik do oferty. 2.6. Zakres powierzonych do wykonania podwykonawcom części zamówienia, a w przypadku gdy Wykonawca nie zamierza korzystać z usług podwykonawcy, złożenie stosownego oświadczenia. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie posiada potencjału technicznego i nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Przemyślu, Plac Dominikański 3, 37-700 Przemyśl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 08:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Przemyślu, Plac Dominikański 3, 37-700 Przemyśl.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych ( powiatu przemyskiego) w sezonie zimowym 2009/2010 Zadanie nr 1 - Okręg Przemyśl - drogi powiatowe na terenie gmin : Medyka, Stubno, Orły, Przemyśl, Fredropol, Żurawica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Okręg Przemyśl - drogi powiatowe na terenie gmin : Medyka, Stubno, Orły, Przemyśl, Fredropol, Żurawica.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych ( powiatu przemyskiego) w sezonie zimowym 2009/2010 Zadanie nr 2 - Okręg Ruszelczyce - Obwód Ruszelczyce ( drogi powiatowe na terenie Gminy Dubiecko i Gminy Krzywcza),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Okręg Ruszelczyce - Obwód Ruszelczyce ( drogi powiatowe na terenie Gminy Dubiecko i Gminy Krzywcza),.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych ( powiatu przemyskiego) w sezonie zimowym 2009/2010 Zadanie nr 3 - Okręg Ruszelczyce - Obwód Bircza ( drogi powiatowe na terenie Gminy Krasiczyn i Gminy Bircza).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Okręg Ruszelczyce - Obwód Bircza ( drogi powiatowe na terenie Gminy Krasiczyn i Gminy Bircza).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.