Ogłoszenie z dnia 2008-11-26
Olsztyn: Sprzęt rehabilitacyjny
Numer ogłoszenia: 334303 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 103 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 30, 10-082 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5423202, faks 089 5423214.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt rehabilitacyjny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt rehabilitacyjny: 1. Aparat do ćwiczeń biernych stawu barkowego - 1 szt. 2. Ergometr eliptyczny - 1 szt. 3. Stepper treningowy - 2 szt. 4. Urządzenie do trakcji kręgosłupa za podudzia do pozycji PERSCHLA - 2 szt. 5. Zestaw do trakcji szyjnego odcinka kręgosłupa - SAUNDERS CHT (przenośne) - 1 szt. 6. Zestaw do trakcji lędźwiowego odcinka kręgosłupa - SAUNDERS LHT (przenośne) - 1 szt. 7. Elongator z zestawu do korekcji wad postawy - 1 szt. 8. Urządzenie do ćwiczeń samowspomaganych i z oporem dla stawu skokowego - 2 szt. 9. Zespolony rotor kończyn górnych i dolnych - możliwość regulacji obciążenia - 2 szt. 10. Poduszki sensomotoryczne - 4 szt. 11. Taśmy THERA BAND (4 kolory) - 4 szt. 12. Kompletny osprzęt do UGULA - 1 komplet 13. TOTAL BACK - urządzenie wielofunkcyjne do ćwiczeń w zakresie wzmacniania, poprawy zakresu ruchu i koordynacji mięśni - 1 szt. 14. Piłka gimnastyczna średnica 85 cm - 8 szt. 15. Rękawica do rotora - 2 szt. 16. Interdynamic: prądy interferencyjne wg WEMECA1 szt. 17. Dwuobwodowy aparat do elektroterapii - 1 szt. 18. Leżanka do aplikatora magnetronika MF-10 - 1 szt. 19. Okulary ochronne do lasera - 2 szt. 20. Okulary do lampy sollux - 1 szt. 21. Kliny rehabilitacyjne - 3 szt. 22. Piłka do masażu jeż - 8 szt. 23. Piłeczka do ćwiczeń zginaczy, prostowników palców, nadgarstka (kolor niebieski, miękki do wczesnej rehabilitacji) 24. Piłeczka do ćwiczeń zginaczy, prostowników palców, nadgarstka - 8 szt. 25. Półwałki rehabilitacyjne 3 szt. 26.Rotory dla kończyn dolnych (do zamocowania) - 1 szt. 27. Tablica anatomiczna - 8 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia tego wymagania załączy do oferty następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6-mcy przed upływem terminu składania ofert. b) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych wyrobów do stosowania w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dokumenty muszą być oznaczone numerem pozycji których dotyczą. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia tego wymagania złoży w tym zakresie oświadczenie. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia tego wymagania złoży w tym zakresie oświadczenie. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia wymagań złoży w tym zakresie oświadczenie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca do oferty załączy następujące dokumenty i o świadczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6-mcy przed upływem terminu składania ofert, b) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych wyrobów do stosowania w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dokumenty muszą być oznaczone numerem pozycji których dotyczą. c) Formularz oferty - Załącznik Nr 1, d) Formularz oświadczeń - Załącznik Nr 2, e) Arkusz asortymentowo-cenowy - Załącznik Nr 3, f) Foldery z opisem danych technicznych oferowanego sprzętu, g) Wzór umowy - Załącznik Nr 4..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.propubilco.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 103 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Warszawska 30 10-082 Olsztyn, Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych - Budynek Administracji I piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 11:00, miejsce: 103 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Warszawska 30 10-082 Olsztyn, Sekretariat - Budynek Administracji I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Olsztynie w 2025 r.
- Dostawa jednorazowa szklanych naczyń laboratoryjnych oraz szklanych akcesoriów do jednostek Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa fabrycznie nowego komputera z zastosowaniem 0% stawki podatku VAT do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Utrzymanie czystości pomieszczeń oraz terenu przyległego obiektu Hali Widowiskowo - Sportowej URANIA w Olsztynie
- "Dostawa produktów głęboko mrożonych"
- Licencje MS SQL Server
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
- DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO KARDIOMONITORÓW PRODUKCJI PHILIPS ORAZ KART DO MONITORA HEMODYNAMICZNEGO
- Dzierżawa mieszalnika przeznaczonego do produkcji mieszanin do żywienia pozajelitowego wraz z zakupem przewodów i opakowań na gotowe mieszaniny
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
- Dostawa sprzętu wyposażenia medycznego: podestów operacyjnych, stolików chirurgicznych, opatrunkowych, wózków medycznych i innych
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.