Ogłoszenie z dnia 2015-12-08
Konstancin-Jeziorna: Wykonanie projektów oświetlenia drogowego na terenie gminy Konstancin-Jeziorna w roku 2015 w rejonie ulicy Witaminowej oraz ulicy Poprzecznej - zamówienie uzupełniające nr 1
Numer ogłoszenia: 334308 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, faks +48 22 7564885, +48 222011975.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów oświetlenia drogowego na terenie gminy Konstancin-Jeziorna w roku 2015 w rejonie ulicy Witaminowej oraz ulicy Poprzecznej - zamówienie uzupełniające nr 1.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu projektów budowlanych lub dokumentacji projektowych sieci oświetlenia drogowego położonych na terenie gminy Konstancin-Jeziorna, wraz z przeprowadzeniem, w oparciu o upoważnienie Zamawiającego, postępowania poprzedzających rozpoczęcie robót budowlanych. Właściwie wykonana usługa powinna pozwolić na uzyskanie (w oparciu o projekty budowlane lub dokumentacje projektowe ) pozwoleń na budowę zaprojektowanych obiektów lub skutecznych zgłoszeń robót, a także na ogłoszenie (w oparciu o dokumentacje projektowe) postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót. Zawsze wtedy, gdy w niniejszej SIWZ wraz ze wszystkimi załącznikami, będzie używane ogólnie słowo projekt należy mieć na uwadze wszystkie opracowania umożliwiające osiągnięcie wymienionych wyżej celów. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest m.in. do: przygotowania dla Zamawiającego kompletu dokumentów niezbędnych do uzyskania warunków przyłączeniowych w PGE-Dystrybucja (wniosek o wydanie warunków PGE-Dystrybucja składa Zamawiający). W porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego (inspektor nadzoru robót elektrycznych) należy potwierdzić miejsca przyłączenia, określenia miejsca oraz przeprowadzenie formalności zmierzających do przyłączenia nowych punktów oświetleniowych do istniejących obwodów oświetleniowych, pozyskania na własny koszt aktualnych map do celów projektowych, uzyskania wypisów z planów miejscowych lub uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, uzyskania, jeśli będzie taka potrzeba, zgód na lokalizację słupów i przewodów na działkach nie będących własnością Zamawiającego, uzyskania na własny koszt innych niezbędnych uzgodnień, opinii, ekspertyz, pozwoleń, uzyskania pozytywnej opinii ZUD (protokół z Narady Koordynacyjnej - bez uwag) w Starostwie Piaseczyńskim, przygotowania kosztorysów, przedmiarów robót i specyfikacji technicznych (dla każdego z projektów osobno), uzyskania, w oparciu o upoważnienie Zamawiającego, pozwolenia na budowę zaprojektowanych obiektów lub zgłoszenia robót w Starostwie Piaseczyńskim lub w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim. 1. Projekty (uwaga: dla każdego zadania, a w przypadku zadania nr 1 - dla każdej lokalizacji oddzielnie) należy przygotować w wersji tradycyjnej (papierowej) i przekazać Zamawiającemu w następującej ilości egzemplarzy: projekt budowlany (jeśli jego wykonanie jest konieczne) - ogółem 5 egz. (jeden niezwłocznie po jego wykonaniu, pozostałe cztery przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę), uwaga: liczba 5 egz. nie uwzględnia egzemplarzy przekazywanych jednostkom uzgadniającym; wykonanie dodatkowych projektów dla tych jednostek należy uwzględnić w cenie oferty, dokumentacja projektowa/projekt wykonawczy - 3 egz., specyfikacje techniczne - 3 egz., kosztorysy inwestorskie, w tym przedmiary robót - 2 egz. 2. Oprócz dokumentów wymienionych w ustępie 2 (powyżej) należy przekazać dwa egzemplarze projektu wykonawczego (dokumentacji projektowej) w wersji elektronicznej (wystarczające pliki w formacie PDF - wielkość plików musi pozwolić na ich opublikowanie). 3. Projekt musi spełniać wymagania m.in. następujących przepisów prawa: projekt budowlany - Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. poz. 462), projekt wykonawczy i specyfikacje techniczne - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), kosztorysy inwestorskie (w tym przedmiar robót) - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 z późn. zm.). 4. Rozwiązania materiałowe winny spełniać wszystkie wymagania wynikające z obowiązujących przepisów a także, dla ułatwienia przyszłej eksploatacji, powinny być zunifikowane ze stosowanymi już materiałami. Zamawiający dopuszcza ingerencję w część techniczną projektu pod kątem zastosowanych przez projektanta materiałów tj. typ kabla, oprawy, słupa, szafki oświetleniowej. 5. Projekty wraz z niezbędnymi uzgodnieniami winny być kompletne z punktu widzenia celu, któremu mają służyć (uzyskanie pozwolenia na budowę oraz ogłoszenie przetargu na realizację robót budowlanych) oraz spełniać obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego, przepisów techniczno-budowlanych, przepisów powiązanych i norm. 6. Projekty nie mogą zawierać znaków towarowych wyrobów budowlanych w zakresie przekraczających uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Na etapie projektowym Zamawiający określi parametry minimalne jakim powinny odpowiadać użyte w projekcie materiały budowlane (dotyczy linii kablowej, tabliczek bezpiecznikowych, słupów, opraw oświetleniowych). 8. Dokumentacje kosztorysowe winny zawierać: przedmiary robót w ujęciu kosztorysowym,kosztorys inwestorski, pozycje CPV. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 10. Składając ofertę Wykonawca jednocześnie deklaruje, że miał możliwość dokonania wizji w terenie, którego dotyczy przedmiot zamówienia oraz, że dokładnie zapoznał się z istniejącymi warunkami. Zadanie: Wykonanie projektów doświetlenia przejść dla pieszych przecinających drogi wojewódzkie, powiatowe i gminne w miejscowościach położonych na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna; Oświetlenie wykonane będzie linią kablową, na słupach 6m malowanych na kolor czarny lub inny (zgodny z uzgodnieniem konserwatora zabytków) z wysięgnikiem lub bez (wg. obliczeń fotometrycznych), oprawy wykonane w technologii LED, soczewki asymetryczne. Uwaga - realizacja zadania wymaga sporządzenia 2 niezależnych kompletów projektów które muszą pozwolić na oświetlenie n/w przejść dla pieszych: miejscowość lokalizacja - np. skrzyżowanie z ulicą 1 Konstancin-Jeziorna ul. Witaminowa 2 ul.Poprzeczna.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO USŁUGOWE PROELBUD ZYGMUNT SZYMCZYK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO USŁUGOWE PROELBUD ZYGMUNT SZYMCZYK
- Przedsiębiorstwo Techniczno Usługowe PROELBUD Zygmunt Szymczyk, ul. Dziewanny 33 lok. 7, 20-539 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5073,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3800,00
Oferta z najniższą ceną: 3800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3800,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający udziela Wykonawcy zamówienia uzupełniającego , które stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego (szacunkowa wartość zamówienia podstawowego wynosiła ogółem dla 4 zadań 86.226,60 zł netto: zadanie 1 - 50.064,00 zł, zadanie 2 13.658,54 zł, zadanie 3- 6.373,98 zł, zadanie 4- 16.130,08 zł ( nr postępowania: ZP.271.21.2015 / nr umowy DG.272.1.4.2015 z dnia 22.06.2015 r, nr umowy DG.272.1.7.2015r. z dnia 16.06.2015, nr umowy DG.272.1.6.2015 z dnia 16.06.2015 r.i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, o którym mowa ww. umowach, a udzielenie zamówienia uzupełniającego zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W związku z powyższym zachodzą ustawowe przesłanki do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
- Dostawa wyrobów medycznych (jednorazowego użytku) dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o.
- Dostawa, montaż i obsługa tymczasowego sztucznego lodowiska z infrastrukturą towarzyszącą
- Świadczenie usługi kompleksowego dowozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do specjalnych przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku 2025
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO GMINY KONSTANCIN-JEZIORNA
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja amfiteatru i aranżacja terenu sąsiadującego na cele kultury otwartej
- Modernizacja instalacji oświetlenia boiska i trybun Stadionu Miejskiego w Bielsku - Białej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa boiska piłkarskiego (...)- w systemie zaprojektuj i buduj.
- Modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody Pitnej - Technologia Uzdatniania Wody.
więcej: Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.