To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-02
Ogłoszenie nr 334351 - 2016 z dnia 2016-11-02 r.
Trzebież: Roboty budowlane polegające na "Wykonaniu remontu i przbudowy sali gimnastycznej przy ulicy WOP 19a".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 310015-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół, krajowy numer identyfikacyjny
32082538800000, ul.
ul. WOP
,
72020
Trzebież, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
914 241 550, faks
914 241 551, e-mail
gimtrzebiez@police.pl
Adres strony internetowej (URL): http://zsztrzebiez.home.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zespół Szkół Publicznych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na "Wykonaniu remontu i przbudowy sali gimnastycznej przy ulicy WOP 19a".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prace budowlane będą prowadzone wewnątrz oraz na zewnątrz pomieszczenia Sali gimnastycznej a także pomieszczeń przyległych - zaplecza magazynowego oraz korytarza. Budynek sali gimnastycznej objęty remontem i przebudową jest obiektem jednokondygnacyjnym połączonym z obiektem dydaktycznym Szkoły Podstawowej, wchodzącej w skład Zespołu Szkół, w kondygnacji parteru. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych pn. "Projekt budowlany remontu i przebudowy Sali gimnastycznej przy ul. W.O.P. 19a w Trzebieży", dz. Nr 321/1 obręb Trzebież 3 - Police opracowaną w Kwietniu 2016r. przez ARTIKO GABRIELA TALAREK ul. W. Łukasińskiego 40B/7, 71-215 Szczecin, Adres do korespondencji: ul. Bł. Królowej Jadwigi 47/9, 70-300 Szczecin, oraz stanu zgodnego z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia i niniejszą SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje, także niżej wymienione prace: a) zagospodarowanie terenu budowy, utrzymanie zaplecza budowy (doprowadzenie wody, energii elektrycznej, odprowadzenie nieczystości, telefon, dozorowanie terenu budowy, mycie, sprzątanie), utrzymanie porządku i czystości na terenie budowy w trakcie prowadzenia robót, posprzątanie i uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót w standardzie umożliwiającym przekazanie pomieszczeń szkoły bezpośrednio do użytkowania, tj. bez konieczności angażowania jej obsługi oraz naprawy istniejących nawierzchni zniszczonych w wyniku działań Wykonawcy, b) oznakowanie i zabezpieczenie BHP i p-poż terenu budowy, zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich, c) przygotowanie dokumentów do wniosku o zajęcie pasa drogowego oraz zajęcia pasa drogowego (jezdni i chodnika) jeśli zajdzie taka konieczność dla zrealizowania przedmiotu umowy, d) wykonanie Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, e) przeprowadzenie wszystkich niezbędnych i wymaganych przepisami, warunkami technicznymi, dokumentacją projektową, stwior, itd. badań, sprawdzeń, prób i pomiarów oraz sporządzenie stosownych protokołów i przekazanie ich Zamawiającemu w jednym egzemplarzu. Protokoły muszą być zakończone wynikiem pozytywnym, f) dostarczenie, montaż , wykorzystanie, demontaż i wywóz rusztowań, wykonanie na czas budowy w zakresie koniecznym zadaszeń i zastaw zabezpieczających, wykorzystanie wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy, osuszanie zawilgoconych ścian i stropów - jeżeli wystąpi taka konieczność (np. przy niesprzyjających warunkach atmosferycznych i przedłużającym się czasem schnięcia), g) odbiory i badania laboratoryjne, przewidziane warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową, stwior, h) usunięciem odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowanie (wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja ), i) demontaż, wywóz z terenu budowy i utylizacja istniejącego wyposażenia (przewidzianego w dokumentacji projektowej i stwior do demontażu), j) wykonanie dokumentacji powykonawczej w formie pisemnej w 1 egz. oraz w formie elektronicznej w formacie PDF na płycie CD w 1 egz.. k) przeszkolenie obsługi w zakresie użytkowania zamontowanych w obiekcie instalacji i urządzeń, m) pozostałe roboty podstawowe, pomocnicze i roboty towarzyszące konieczne do wykonania w celu zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45111300-1
Dodatkowe kody CPV:
45223110-0,
45410000-4,
45421130-4,
45442100-8,
45432100-5,
37400000-2,
45421146-9,
45331100-7,
45331200-8,
45317300-5,
45315600-4,
45316000-5,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT314063.72 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 314063.72 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.