Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-06
Cewice: Konserwacje szlaków zrywkowo-podwozowych na terenie leśnictwa - Kozin, Bukowina, Rokitki, Cewice, Mikorowo, Okalice
Numer ogłoszenia: 334362 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Cewice , ul. Wincentego Witosa 39, 84-312 Cewice, woj. pomorskie, tel. 059 8613430, 8613459, faks 059 8613444.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cewice@gdansk.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Skarbu Państwa Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacje szlaków zrywkowo-podwozowych na terenie leśnictwa - Kozin, Bukowina, Rokitki, Cewice, Mikorowo, Okalice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg Przedmiotem zamówienia są prace związane z naprawą i konserwacją szlaków zrywkowo-podwozowych znajdujących się na terenie sześciu leśnictw Nadleśnictwa Cewice. W związku z tym zamówienie zostało podzielone na 7 zadań częściowych , stanowiących odrębne zadania . Zadanie nr 1- Roboty konserwacyjne odcinka drogi dojazdowej do leśniczówki Kozin o nawierzchni żwirowo-tłuczniowej o szerokości 4,0 m i długości 400 m. Zadanie nr 2 - Roboty konserwacyjne odcinka szlaku zrywkowo- podwozowego drogi leśnej w Leśnictwie Bukowina w oddz. 174, 173, 172 o nawierzchni żwirowo-szlakowej, szerokości 3,0m i długości 1 200m. Zadanie nr 3 - Roboty konserwacyjne drogi leśnej gruntowej w Leśnictwie Bukowina w oddz. 250,255 o nawierzchni żwirowej, szerokości 4,0 m i długości 1800 m. Zadanie nr 4 - Roboty konserwacyjne drogi leśnej gruntowej w Leśnictwie Rokitki w oddz. 274,275 o nawierzchni żwirowej, szerokości 4,0 m i długości 1800 m. Zadanie nr 5 - Roboty konserwacyjne odcinka szlaku zrywkowo- podwozowego drogi leśnej w Leśnictwie Cewice w oddz. 195, 194 o nawierzchni żwirowo-szlakowej, szerokości 3,0m i długości 750 m. Zadanie nr 6 - Roboty konserwacyjne odcinka szlaku zrywkowo- podwozowego drogi leśnej w Leśnictwie Mikorowo w oddz. 170, 135 o nawierzchni żwirowo-szlakowej, szerokości 3,0m i długości 600 m. Zadanie nr 7 - Roboty konserwacyjne odcinka szlaku zrywkowo- podwozowego drogi leśnej w Leśnictwie Okalice w oddz. 99, 100 o nawierzchni żwirowo-szlakowej, szerokości 3,0m i długości 1 100 m..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) Zadanie nr 1 - 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych 00/100 PLN). b) Zadanie nr 2 - 800,00 PLN ( słownie : osiemset złotych 00/100 PLN). c) Zadanie nr 3 - 200,00 PLN ( słownie : dwieście złotych 00/100 PLN). d) Zadanie nr 4 - 200,00 PLN ( słownie : dwieście złotych 00/100 PLN). e) Zadanie nr 5 - 400,00 PLN ( słownie : czterysta złotych 00/100 PLN). f) Zadanie nr 6 - 400,00 PLN ( słownie : czterysta złotych 00/100 PLN). g) Zadanie nr 7 - 600,00 PLN ( słownie : sześćset złotych 00/100 PLN).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie wykonywania robot ogólnobudowlanych , w tym także branży drogowej bez względu na którą z dróg składa ofertę Ocena, o której mowa dokonana zostanie na załączniku do protokółu postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy składający ofertę na poszczególne zadania winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji w okresie ostatnich 5 lat przynajmniej jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż : a)Dla zadania nr 1 - 15 000,00 zł netto o charakterze zbliżonym do niniejszego postępowania b)Dla zadania nr 2 - 50 000,00 zł netto o charakterze zbliżonym do niniejszego postępowania c)Dla zadania nr 3 - 10 000,00 zł netto o charakterze zbliżonym do niniejszego postępowania d)Dla zadania nr 4 - 10 000,00 zł netto o charakterze zbliżonym do niniejszego postępowania e) Dla zadania nr 5 - 20 000,00 zł netto o charakterze zbliżonym do niniejszego postępowania f)Dla zadania nr 6 - 20 000,00 zł netto o charakterze zbliżonym do niniejszego postępowania g)Dla zadania nr 7 - 40 000,00 zł netto o charakterze zbliżonym do niniejszego postępowania Ocena, o której mowa dokonana zostanie na załączniku do protokółu postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Szczegółowych warunków w tym zakresie Zamawiający nie wyznacza. Ocena, o której mowa dokonana zostanie na załączniku do protokółu postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga wykazania dysponowania 1 osobą na stanowisku kierownika budowy z uprawnieniami do sprawowania takiej funkcji w przypadku składania oferty na każde z wymienionych. W przypadku składania oferty na dwa lub więcej zadań Zamawiający uzna warunek za spełniony przy wykazaniu min. 1 osoby z w/w uprawnieniami. Innych szczegółowych warunków w tym zakresie Zamawiający nie wyznacza. Ocena, o której mowa dokonana zostanie na załączniku do protokółu postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000,00 zł bez względu na to , na które z zadań składa ofertę . Ocena, o której mowa dokonana zostanie na załączniku do protokółu postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dowód wniesienia wadium , formularz oferty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku braku możliwości terminowego wykonania z powodu złych warunków pogodowych w znacznym stopniu utrudniających prace.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_cewice/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Cewice
W.Witosa 39
84-312 Cewice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2012 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Cewice W.Witosa 39 84-312 Cewice sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1: Kozin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1- Roboty konserwacyjne odcinka drogi dojazdowej do leśniczówki Kozin o nawierzchni żwirowo-tłuczniowej o szerokości 4,0 m i długości 400 m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2-Bukowina 1200m..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Roboty konserwacyjne odcinka szlaku zrywkowo- podwozowego drogi leśnej w Leśnictwie Bukowina w oddz. 174, 173, 172 o nawierzchni żwirowo-szlakowej, szerokości 3,0m i długości 1 200m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3-Bukowina 1800m..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Roboty konserwacyjne drogi leśnej gruntowej w Leśnictwie Bukowina w oddz. 250,255 o nawierzchni żwirowej, szerokości 4,0 m i długości 1800 m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4- Rokitki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Roboty konserwacyjne drogi leśnej gruntowej w Leśnictwie Rokitki w oddz. 274,275 o nawierzchni żwirowej, szerokości 4,0 m i długości 1800 m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr 5- Cewice..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Roboty konserwacyjne odcinka szlaku zrywkowo- podwozowego drogi leśnej w Leśnictwie Cewice w oddz. 195, 194 o nawierzchni żwirowo-szlakowej, szerokości 3,0m i długości 750 m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie nr 6- Mikorowo..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Roboty konserwacyjne odcinka szlaku zrywkowo- podwozowego drogi leśnej w Leśnictwie Mikorowo w oddz. 170, 135 o nawierzchni żwirowo-szlakowej, szerokości 3,0m i długości 600 m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie nr 7- Okalice..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - Roboty konserwacyjne odcinka szlaku zrywkowo- podwozowego drogi leśnej w Leśnictwie Okalice w oddz. 99, 100 o nawierzchni żwirowo-szlakowej, szerokości 3,0m i długości 1 100 m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4517E na odcinku od drogi krajowej nr 45 do skrzyżowania drogi krajowej nr 43 w miejscowości Grębień
- Przebudowa DW nr 705 na odcinku od km 16+538,00 do skrzyżowania z ul. Trojanowską i Stanisława Staszica w Sochaczewie - nr postępowania 065/25
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.