Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-28
Dobromierz: Pełnienie roli Inwestora Zastępczego na kompleksową usługę dla Projektu: Budowa sieci wodociągowej we wsi Dzierzków, Bronówek, Dobromierz oraz budowa wodociągu przesyłowego z Dobromierza do Bronówka w gminie Dobromierz
Numer ogłoszenia: 33447 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobromierz , Plac Wolności 24, 58-170 Dobromierz, woj. dolnośląskie, tel. 074 8586217, faks 074 8586460.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobromierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie roli Inwestora Zastępczego na kompleksową usługę dla Projektu: Budowa sieci wodociągowej we wsi Dzierzków, Bronówek, Dobromierz oraz budowa wodociągu przesyłowego z Dobromierza do Bronówka w gminie Dobromierz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego dla następujących robót realizowanych w ramach Projektu Budowa sieci wodociągowej we wsi Dzierzków, Bronówek, Dobromierz oraz budowa wodociągu przesyłowego z Dobromierza do Bronówka w gminie Dobromierz realizowanego przez Gminę Dobromierz przy współfinansowaniu z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich. Przedmiotem projektu współfinansowanego w ramach PROW na lata 2007 - 2013 jest Budowa sieci wodociągowej we wsi Dzierzków, Bronówek, Dobromierz oraz budowa wodociągu przesyłowego z Dobromierza do Bronówka w gminie Dobromierz Zakres robót do wykonania: Przedmiotem projektu jest realizacja zadania pod nazwą: ,,Budowa sieci wodociągowej we wsi Dzierzków, Bronówek, Dobromierz oraz budowa wodociągu przesyłowego z Dobromierza do Bronówka w gminie Dobromierz Zakres robót do wykonania: 1. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Dobromierz o długości ok. 5207,7 mb. 2. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Bronówek o długości ok. 3 110,9 mb. 3. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Dzierzków o długości ok. 5 184,3 mb. 4. Opracowanie koncepcji i projektów budowlanych zmiany zasilania systemu wodociągowego w gminie Dobromierz opartego na wykorzystaniu ujęć głębinowych - Zbiornik Dobromierz objęty jest NATURĄ 2000 wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. 5. Aktualizacja mapy do celów projektowych w obrębie Dobromierz i opracowanie projektów wykonawczych sieci wodociągowych z projektem budowlanym przejścia siecią wodociągową nad drogą krajową z Dobromierza do Bronówka z aktualizacją map do celów projektowych w niezbędnym zakresie - z pozwoleniem na budowę. 6. Wykonanie PB zasilania energetycznego hydroforni sieciowej w Bronówku wraz z projektami wykonawczymi hydroforni oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę. Zakres sieci wodociągowej w Dobromierzu obejmuje: 1. sieci wodociągowej O 160 - 125 PE L= 4 171,2 m 2. przyłączy wodociągowych O 40 PE L= 1 036,5 m Przyłącza wodociągowe PE O 40 - 101 szt. Hydranty przeciwpożarowe nadziemne - 18 szt. Zakres sieci wodociągowej w Bronówku obejmuje: 1. sieci wodociągowej O 160 PE L= 2 156,0 m 2. przyłączy wodociągowych O 40 - 63 P L= 954,9 m Przyłącza wodociągowe PE O 32 - 40 - 63 - 29 szt. Hydranty przeciwpożarowe nadziemne - 19 szt. Rura ochronna stalowa O 110 -250- 44,5 mb - 4szt. 3. pompowni wody wraz ze zbiornikiem V=100 m3 1 szt. Zakres sieci wodociągowej w Dzierzkowie obejmuje: 1. sieci wodociągowej O 90 - 160 PE L= 3 724,0m 2. sieci wodociągowej O 110 PE L= 60,3 m 3. przyłączy wodociągowych O 32 - 63 PE L= 1 400,0 m Przyłącza wodociągowe PE O 32-60 - 53 szt. Hydranty przeciwpożarowe nadziemne - 19 szt. Rura ochronna stalowa O 90- 300 -111mb - 17 szt. Opis stanu istniejącego Lokalizacja inwestycji Projektowane sieci wodociągowe z przyłączami do budynków obejmują: miejscowości Dzierzków, Bronówek i Dobromierz i będą prowadzone w utwardzonych i nie utwardzonych drogach będących własnością Gminy Dobromierz. Większość sieci została zlokalizowana w gruntach prywatnych użytkowników. Ogółem wielkość powierzchni działek objętych planowaną inwestycją wynosi ok. 28 ha. W sąsiedztwie planowanych sieci znajdują się nieliczne pomniki przyrody. Wykonywanie tych odcinków przewodów, ze względu na znaczne oddalenie nie wymaga nadzoru ze strony Wojewódzkiego Konserwatora Przyrody.Przedsięwzięcie realizowane będzie na terenie gminy Dobromierz wchodzącej w skład powiatu Świdnica. Gmina znajduje się w rejestrze Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych na jej terenie powołane zostały dwie Aglomeracje. Pierwsza to Aglomeracja Dobromierz powołana Rozporządzeniem Wojewody Dolno-śląskiego nr 3 z dnia 30 czerwca 2005 r. z oczyszczalnią ścieków w okolicy Serwinowa, druga to Aglomeracja Gniewków powołana Rozporządzeniem Wojewody Dolnośląskiego nr 21 z dnia 18 grudnia 2007 r. z oczyszczalnią ścieków w okolicy Gniewkowa...
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3.000,00 PLN.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadać udokumentowane uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniane będą dokumenty każdego z Wykonawców).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponować niezbędną wiedzą, doświadczeniem i potencjałem technicznym oraz personelem zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zadania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy, to w tym okresie pełnił funkcję Inwestora Zastępczego dla inwestycji z zakresu ochrony środowiska - dla min. jednej inwestycji o wartości robót netto minimum 5 mln PLN, W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności:Kierownik Zespołu :niniejsza osoba musi posiadać następujące umiejętności i kwalifikacje: - posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, - posiadać doświadczenia we wdrażaniu i rozliczaniu przynajmniej jednego projektu z zakresu gospodarki wodno- ściekowej, współfinansowanego z funduszy unijnych, -posiadać doświadczenie w realizacji co najmniej jednego zakończonego zadania realizowanego o wartości min. 5 mln PLN. Inspektor robót sanitarnych niniejsza osoba musi posiadać następujące umiejętności i kwalifikacje: - co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia jako inspektor nadzoru dla inwestycji infrastrukturalnych z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, - stosowne uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania technicznego budowy i robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. Inspektor robót elektrycznych niniejsza osoba musi posiadać następujące umiejętności i kwalifikacje: - mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, - stosowne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, co najmniej 3 lata doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac, przez prace podobne należy rozumieć prace w zakresie nadzoru wykonania sieci elektroenergetycznych oraz automatyki w budownictwie z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, Inspektor robót budowlanych niniejsza osoba musi posiadać następujące umiejętności i kwalifikacje:, co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego, stosowne uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania technicznego budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, Inspektor robót drogowych niniejsza osoba musi posiadać następujące umiejętności i kwalifikacje:, - co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego, - co najmniej 3 lata doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac; przez prace podobne należy rozumieć prace w zakresie nadzoru budowy i nadzoru dróg. - stosowne uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania technicznego budowy i robót w specjalności konstrukcyjno- budowlanej w zakresie dróg, W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia: wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz kserokopie uprawnień budowlanych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): Posiadać z ostatnich 3 lat obrotowych obroty w kwocie minimum 200.000 PLN (dotyczy całego okresu 3 lat), Posiadać ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 1,0 mln PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Organizacja i metodologia - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobromierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Dobromierz , pl. Wolności24, 58-170 Dobromierz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Gmina Dobromierz , pl. Wolności24, 58-170 Dobromierz, sekretariat I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: działanie - Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej - objętego PROW na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 38.2025 Zarządzanie i nadzór nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego pn. "Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu..."
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej rozbiórki istniejącego budynku oraz budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego na terenie działki nr 671 w obrębie ewidencyjnym 0006 w Białogardzie
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Dokumentacja projektowa budowy ul. Samarytanka od ul. Dalanowskiej do ul. Gilarskiej w ramach zadania "Poprawa bezpieczeństwa drogowego na obszarze rewitalizacji".
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie pn. Przebudowa, rozbudowa i remont oczyszczalni ścieków w Tarnogrodzie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych: "Modernizacja i wyposażenie nowych pracowni kształcenia zawodowego w CKZiU przy ul. Gen. Grota - Roweckiego 64 w Sosnowcu".
więcej: Usługi związane z budownictwem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.