Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2011-10-13
Czechowice-Dziedzice: Adaptacja pomieszczeń Ośrodka Dziennego Pobytu wraz z zakupem wyposażenia w Żłobku Miejskim w Czechowicach - Dziedzicach
Numer ogłoszenia: 334482 - 2011; data zamieszczenia: 13.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach , Plac Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 32 2147114, faks 32 2147152, 2147182.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń Ośrodka Dziennego Pobytu wraz z zakupem wyposażenia w Żłobku Miejskim w Czechowicach - Dziedzicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo - budowlanych i instalacyjnych związanych z realizacją zadania budżetowego pod nazwą Adaptacja pomieszczeń Ośrodka Dziennego Pobytu wraz z zakupem wyposażenia w Żłobku Miejskim Czechowicach - Dziedzicach - realizowanego w ramach - Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch - zgodnie z opracowanym projektem pod nazwą Remont Ośrodka Dziennego Pobytu w Czechowicach - Dziedzicach ul. Mickiewicza 19, którego integralną część stanowi projekt adaptacji pomieszczeń Żłobka Miejskiego. Obiekt Ośrodka dziennego Pobytu, w którym mieści się Żłobek, jest obiektem wolnostojącym, w układzie ulic Mickiewicza i Sobieskiego. Składa się z dwóch budynków zróżnicowanych wysokościowo. W wyższej kondygnacji części budynku mieszczą się pomieszczenia Żłobka Miejskiego wraz z odrębnym wejściem i klatką schodową, których remont i adaptacja stanowi przedmiot niniejszego zamówienia. Powierzchnia Żłobka Miejskiego poddana adaptacji objętej niniejszym zamówieniem wynosi ok. 310 m2. Działki nr 470/46, 468/10, 468/9, 468/9 i 468/59 na których znajduje się obiekt Żłobka Miejskiego są działkami budowlanymi stanowiącymi własność Gminy Czechowice - Dziedzice. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje wyłącznie wydatki kwalifikowane określone w ofercie Beneficjenta o dofinansowanie inwestycji. Są one rodzajowo, technologicznie i organizacyjnie powiązane z realizacją pozostałych robót objętych udzielonym pozwoleniem na budowę pod nazwą Remont Ośrodka Dziennego Pobytu w Czechowicach-Dziedzicach, realizowanych w oparciu o odrębne zamówienie publiczne i podlegają jednej procedurze uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu w trybie art. 56 ustawy Prawo Budowlane. Przedmiot zamówienia obejmuje : 1. ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE POMIESZCZEŃ I PIĘTRA. 1.Rozebranie ścianek działowych z cegły wraz z wykuciem ościeżnic. 2.Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych. 3.Wykonanie ścianek działowych z pustaków ceramicznych z osadzeniem ościeżnic. 4.Tynkowanie i malowanie ścian. 5.Licowanie ścian płytkami ceramicznymi 6.Wykonanie posadzki z kamieni sztucznych. 7.Wykonanie przegrody ogniowej w postaci ścianki szkieletowej. Wyżej wymieniony zakres robót podlega wycenie w kosztorysie ofertowym zgodnie z poz. od 5.1 do 5.21 załączonego przedmiaru. 8.Przebicie i zamurowanie przebić w ścianach dla przeprowadzenia instalacji c. o. Wyżej wymieniony zakres robót podlega wycenie w kosztorysie ofertowym zgodnie z poz. 4.12 i 4.26. załączonego przedmiaru. 9.Przebicie i zabetonowanie otworów w elementach z betonu dla przeprowadzenia instalacji c. o. Wyżej wymieniony zakres robót podlega wycenie w kosztorysie ofertowym zgodnie z poz. 4.27 i 4.51. załączonego przedmiaru. 10. Wykucie i zamurowanie bruzd w ścianach dla przeprowadzenia instalacji c. o. Wyżej wymieniony zakres robót podlega wycenie w kosztorysie ofertowym zgodnie z poz. 4.28 i 4.50. załączonego przedmiaru. 11. Demontaż rurażu i grzejników żeliwnych. Wyżej wymieniony zakres robót podlega wycenie w kosztorysie ofertowym zgodnie z poz. 4.1, 4.2 i 4.3 załączonego przedmiaru. 2. REMONT SCHODÓW WEWNĘTRZNYCH ŻŁOBKA Wymieniony element robót podlega wycenie w kosztorysie ofertowym zgodnie z poz. od 6.1 do 6.16 załączonego przedmiaru. 3. REMONT INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ . 1.Demontaż opraw, przewodów, puszek, gniazd, tablic. 2.Montaż rozdzielni głównej i rozdzielni pośrednich. 3.Wykonanie instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, montaż opraw. 4.Okablowanie i wyposażenie klapy dymowej. Wymieniony element robót podlega wycenie w kosztorysie ofertowym zgodnie z poz. od 1.d.1 do 49.d.4 załączonego przedmiaru dla instalacji elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa inwestycji pod nazwą Remont Ośrodka Dziennego Pobytu w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Mickiewicza, którego integralną część stanowi projekt adaptacji pomieszczeń Żłobka Miejskiego, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru poszczególnych rodzajów robót. Zamawiający publikuje cały przedmiar dla zadania pod nazwą Adaptacja pomieszczeń Ośrodka Dziennego Pobytu wraz z zakupem wyposażenia w Żłobku Miejskim w Czechowicach-Dziedzicach, z którego Wykonawca winien wycenić jedynie pozycje podane w pkt. od 1 do 4 opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej - załącznik nr 1, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 2, przedmiarze robót - załącznik nr 3 lecz muszą spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych przez projektanta. Podane w dokumentacji projektowej przykładowe nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu do zastosowania danego elementu. Nazwami handlowymi posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 10 000 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymaga się aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego posiadał uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej.Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż, ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy również z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, u których stwierdzi wystąpienie jednej z okoliczności wymienionej w art. 24 ust. 1 Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymaga się aby Wykonawca wykazał się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej pracy o podobnym charakterze (tj. budowa, przebudowa lub remont budynku) o wartości min. 150 000,00 zł. brutto co stanowi równowartość 34 762,46 euro (według średniego kursu NBP, tabela nr 198/A/NBP/2011 z dnia 12.10.2011 r.) wraz z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż, ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy również z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, u których stwierdzi wystąpienie jednej z okoliczności wymienionej w art. 24 ust. 1 Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać posiadanie: - dla kierownika budowy: min. uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - dla kierownika robót instalacyjnych: min. uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż, ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy również z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, u których stwierdzi wystąpienie jednej z okoliczności wymienionej w art. 24 ust. 1 Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymaga się aby Wykonawca posiadał opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 150 000 zł. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż, ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy również z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, u których stwierdzi wystąpienie jednej z okoliczności wymienionej w art. 24 ust. 1 Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ, 2. dokument zobowiązania podmiotu trzeciego potwierdzający dysponowanie wiedzą i doświadczeniem, potencjałem technicznym, zdolnością finansową z którego wynikać będzie udział takiego podmiotu w wykonywaniu zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy, jeżeli Wykonawca zamierza polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków podmiotu trzeciego - załączyć jeżeli dotyczy, 3. wykaz prac powierzonych do wykonania podwykonawcom (załączyć jeżeli Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców), Wykaz powinien zawierać podanie zakresu prac, które podwykonawca będzie realizował, 4. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy), 5. kopia dowodu wniesienia wadium. 6. kosztorys ofertowy uproszczony.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej umowy zgodnie z wymogami art. 144 Prawa zamówień publicznych, w następujących okolicznościach: a)ustawowej zmiany przepisów o podatku VAT, b)zmiany technologii wykonania robót lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla zamawiającego, przy zachowaniu nie pogorszonych standardów jakościowych, c)wadliwości dokumentacji projektowej, d)wystąpienia wyjątkowo nieprzyjaznych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy; e)działania siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czechowice-dziedzice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czechowicach - Dziedzicach Plac jana Pawła II 1 pok. 408 (III piętro). W przypadku pobrania SIWZ w wersji papierowej prosi sie o wcześniejszy kontakt z Zamawiającym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Czechowice - Dziedzice Plac Jana Pawła II 1, Buiro podawcze - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 2 im. Królowej Jadwigi w Czechowicach - Dziedzicach w 2025 r.
- Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Przebudowa ul. Węglowej bocznej wraz z przebudową kanalizacji deszczowej" w Czechowicach-Dziedzicach
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym krytej pływalni WODNIK MOSiR w Czechowicach - Dziedzicach
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" - z podziałem na części
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Budowa Gminnego Przedszkola i Żłobka na działce gminnej w miejscowości Kąty
- Rozbudowa Izby Przyjęć w Szpitalu Powiatowym w Węgrowie
- Utworzenie kompleksu nowych pracowni i warsztatów do nauki zawodu wraz z zapleczem w Zespole Szkół Im. M. Konopnickiej w Pyskowicach w ramach projektu: "Nowoczesne laboratoria zawodu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.