eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaCAŁODOBOWA OCHRONA OSÓB I MIENIA ORAZ OBSŁUGA PORTIERNI W BUDYNKACH Częstochowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Częstochowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-20

Częstochowa: CAŁODOBOWA OCHRONA OSÓB I MIENIA ORAZ OBSŁUGA PORTIERNI W BUDYNKACH Częstochowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 334482 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Częstochowskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Częstochowie , ul. Śląska 23, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 324 42 58, faks 34 324 94 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: htt://bip.slaskie.pl/jednostki/?zm=22

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja samorządowa -Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CAŁODOBOWA OCHRONA OSÓB I MIENIA ORAZ OBSŁUGA PORTIERNI W BUDYNKACH Częstochowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Częstochowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1.całodobowa ochrona osób i mienia oraz obsługa portierni (pełnione przez wszystkie dni tygodnia - w tym soboty, niedziele i dni świąteczne) budynków Częstochowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Częstochowie przy Śląskiej 23 poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną przez jednego pracownika ochrony. Charakterystyka nieruchomości: Powierzchnia gruntów: 1 171m2 ( w tym 186 m2 - parking) 1.Budynek biurowy: -ilość kondygnacji - 5 -podpiwniczony -powierzchnia użytkowa - 1 294 m2 2.Budynek garażowy: -ilość kondygnacji - 1 Szczegółowy zakres czynności: a.ochrona osób i mienia oraz dozór obiektów i jego otoczenia, tj.: - dozór wizyjny, - dozór parkingu, - kontrola osób wchodzących do budynku Biura, - udzielanie interesantom niezbędnych informacji, - otwieranie i zamykanie bram wjazdowych (min. szlaban), - wydawanie osobom uprawnionym i odbieranie od nich kluczy do pomieszczeń Biura, - wydawanie osobom uprawnionym i odbieranie od nich sprzętu geodezyjnego oraz kluczyków i dokumentów pojazdów służbowych. b.dokonywanie obchodu wewnątrz budynku i zwracanie uwagi na wszelkie usterki, jakie mogą zagrażać bezpieczeństwu obiektu ( np. awaria instalacji elektrycznej, wodociągowej, grzewczej i kanalizacyjnej), przebywanie osób nieuprawnionych oraz inne zagrożenia, wygaszanie świateł, sprawdzanie zamknięcia drzwi i okien w pomieszczeniach budynku po opuszczeniu ich przez pracowników i inne osoby, c.dokonywanie obchodu zewnętrznego wokół budynków, d.sprawdzanie stanu wszelkich zamknięć i zabezpieczeń, e.sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien oraz bramy wjazdowej, f.sprawdzanie wygaszenia oświetlenia, g.ustalanie uprawnień osób do przebywania w pomieszczeniach Biura poza godzinami pracy oraz w sytuacjach zagrożenia, w celu ustalenia ich tożsamości, h.wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu albo stwierdzenia zakłócenia porządku, i.niezwłoczne reagowanie pracownika ochrony na sygnały zagrożenia wskazujące na konieczność interwencji. Podejmowanie interwencji w przypadku zagrożeń osób i mienia, z zachowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów, j.współdziałanie z Policją oraz Kierownikiem Działu Administracyjno-Gospodarczego, Kadr i Spraw Socjalnych Biura w zakresie ochrony obiektów, k.stosowanie obowiązujących w ochranianych obiektach Zamawiającego regulaminów i instrukcji, l.zgłaszanie Kierownikowi Działu Administracyjno-Gospodarczego, Kadr i Spraw Socjalnych Biura wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia w ochranianym obiekcie, m.prowadzenie wymaganej dokumentacji służby, n.ciągła i aktywna służba pracowników Wykonawcy w ochranianym obiekcie, wykonywanie czynności z zakresu ochrony osób i mienia, zgodnie z zasadami wynikającymi z Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych, uściślonymi przez Strony umowy w formie szczegółowych uzgodnień dotyczących sposobu realizacji umowy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, jeżeli z przyczyn związanych zachowaniem ciągłości świadczonych usług będących przedmiotem umowy dojdzie do sytuacji nie wyłonienia nowego Wykonawcy w drodze przetargu lub przedłużającej się procedury przetargowej. Zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 98.34.11.20 - Usługi portierskie 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu jeśli wykaże, iż : prowadzi działalność gospodarczą na podstawie koncesji wydanej przez MSWiA w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej zgodnie z art.3, pkt.1 ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, iż : wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje ) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania - co najmniej 2 usługi w zakresie wykonywania ochrony obiektów i mienia w obiektach trwających nieprzerwanie nie krócej niż 12 miesięcy każda o wartości min. 75 000 zł brutto każda,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie do potwierdzenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, iż pracownicy ochrony przewidziani do realizacji zamówienia: a) posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 12 miesięczne w świadczeniu usług ochrony fizycznej i mienia, b) wyposażeni będą w środek łączności umożliwiający kontakt w razie zaistniałej konieczności (telefon komórkowy), jednolite umundurowanie,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, iż : posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300 000 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają zastosowania formy pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalna jest zmiana postanowień umowy w przypadku: 1) zmiany urzędowej stawki VAT; 2) wystąpienia siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/jednostki/?zm=22
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Częstochowskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Częstochowie, 42-200 Częstochowa, ul. Śląska 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Częstochowskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Częstochowie (pokój 47), 42-200 Częstochowa, ul. Śląska 23.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.