To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-13
Lidzbark: ŚWIADCZENIE USŁUGI PEŁNIENIA FUNKCJI KOORDYNATORA PROJEKTU PT. KOMPETENCJE KLUCZOWE DROGĄ DO SUKCESU
Numer ogłoszenia: 334500 - 2011; data zamieszczenia: 13.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 315652 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Liceum Ogólnokształcące im. K. K. Baczyńskiego w Lidzbarku, ul. Garbuzy 20, 13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 23 696 13 18, faks 23 696 13 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI PEŁNIENIA FUNKCJI KOORDYNATORA PROJEKTU PT. KOMPETENCJE KLUCZOWE DROGĄ DO SUKCESU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia funkcji Koordynatora projektu pt. Kompetencje kluczowe drogą do sukcesu - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych o wartości ogółem projektu 503476,20 zł. Projekt będzie realizowany w Liceum Ogólnokształcącym im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Lidzbarku, ul. Garbuzy 20, 13-230 Lidzbark. Celem głównym tego projektu jest rozwój kompetencji kluczowych 96 (58K-38M) maturzystów poprzez nowoczesne formy nauczania w latach szkolnych 2011-12 oraz 2012-13. Zakłada się, że w ramach projektu zostanie objętych uczniów, po 48 osób w każdym roku szkolnym, którzy skorzystają z dodatkowych zajęć z języka angielskiego (łącznie w ramach projektu 560h), matematyki (łącznie w ramach projektu 280h) oraz ICT (łącznie w ramach projektu 280h). Ponadto uczniowie skorzystają z doradztwa zawodowego (3 h dla każdego ucznia). W ramach projektu zostaną zorganizowane 2 wyjazdy edukacyjne oraz warsztaty z równości szans kobiet i mężczyzn oraz warsztaty z dalszego kształcenia. Dla uczniów zostanie zapewniony transport, poczęstunek, oraz materiały dydaktyczne. 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia funkcji Koordynatora projektu Kompetencje kluczowe drogą do sukcesu polegającej na wykonywaniu następujących czynności: -Planowanie i kontrolowanie pracy personelu projektu -Bieżący nadzór nad realizacją projektu -Nadzór merytoryczny projektu, w tym nad zarządzaniem budżetem, rozliczeniami i sprawozdawczością -Zarządzanie dokumentami - Przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji Projektu, a w szczególności za prawidłową realizację merytoryczną na wszystkich jego etapach - Zarządzanie merytoryczne i koordynowanie pracy zespołu projektu oraz prac związanych z realizacją projektu, w tym zgodność realizacji zadań z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu i jego harmonogramu oraz obowiązujących wytycznych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - Komunikacja z Instytucją Pośredniczącą poprzez bieżący kontakt osobisty, mailowy i telefoniczny ukierunkowany na omówieniu bieżących spraw dotyczących wydatków projektu i działań usprawniających realizację projektu - Pełnienie dyżurów w Liceum Ogólnokształcącym im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Lidzbarku przez 2 dni w tygodniu co najmniej 2 godziny dziennie, - Przeprowadzeniu min. 4-godzinnego szkolenia z zakresu równych szans Kobiet i Mężczyzn dla personelu projektu - Przestrzeganiu bezwzględnie obowiązujących terminów ustalonych przez Instytucję Pośredniczącą 3. Wykonawca zostanie w ramach warunków przetargowych zatrudniony na podstawie umowy cywilnoprawnej oraz zobowiązany będzie do wykonania minimum 1100h. 4. Wykonawca przed złożeniem oferty, ma prawo zapoznać się w siedzibie Zamawiającego z harmonogramem realizacji projektu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 79.99.61.00 - Zarządzanie dokumentami 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Genatowski Marcin, ul. Stawigudzka 12/48, 10-687 Jaroty, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38500,00
Oferta z najniższą ceną: 38500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38500,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Remont Trasy Zamkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 115 w m. Szczecin".
- Rewitalizacja Rynku w Lubinie - odtworzenie historycznego traktatu staromiejskiego - rewitalizacja infrastruktury miejskiej.
- Wykonanie dokumentacji projektowej robót budowlanych na trybunie GOSIR oraz trybunie Olimpijska na Stadionie Miejskim przy ul. Olimpijskiej w Gdyni
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej zagospodarowania terenu Parku dworskiego w Stefankowicach
- AKTUALIZACJA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ W RAMACH ZADANIA PN. "POPRAWA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SZKOŁACH PONADPODSTAWOWYCH POWIATU TCZEWSKIEGO - POPRZEZ PRACE BUDOWLANE - ETAP II"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Modernizacja remizy w OSP w Dąbiu".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.