To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-02
Ogłoszenie nr 334623 - 2016 z dnia 2016-11-02 r.
Warszawa: Dostawa, instalacja oraz uruchomienie
Serwera służącego do modernizacji środowiska do obsługi systemu Wojskowy Bank Krwi
autorstwa ASSECO Poland S.A użytkowanego w WCKiK SPZOZ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 31/D/2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ, krajowy numer identyfikacyjny
14013034600000, ul.
ul. Koszykowa
78,
00671
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
261 845 557, faks
261 845 135, e-mail
zp@wckik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wckik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, instalacja oraz uruchomienie Serwera służącego do modernizacji środowiska do obsługi systemu Wojskowy Bank Krwi autorstwa ASSECO Poland S.A użytkowanego w WCKiK SPZOZ
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):31/D/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa, instalacja oraz uruchomienie Serwera służącego do modernizacji środowiska do obsługi systemu Wojskowy Bank Krwi autorstwa ASSECO Poland S.A użytkowanego w WCKiK SPZOZ. Wielkość zamówienia: 1 szt. Termin wykonania zamówienia - maksymalnie w ciągu 7 tygodni od dnia podpisania umowy. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Minimalne wymagania dla nowego środowiska: Serwer bazodanowy: 1. Obudowa typu desktop; 2. Płyta główna obsługująca n/w procesor oraz n/w typy pamięci, 3. Czterordzeniowy procesor typu POWER 8 o częstotliwości taktowania min. 3.0 GHz, 4. Pamięć RAM Min.16 GB DDR3 1066 MHz, 5. Interfejs sieciowy: adapter PCIe2 z 4 portami 1GbE; 6. Inne interfejsy: sprzętowe do konsoli typu HMC; 7. Wirtualna konsola wraz z serwerem do zarządzania serwerem bazodanowym (min 16GB RAM, 2 dyski HDD 500GB, DVD-ROM, monitor, klawiatura, mysz ); 8. Kontroler HDD z obsługą RAID 5 i 8 dysków, o pamięci podręcznej 175MB; 9. Dyski twarde wewnętrzne: 8 dysków SAS 15K o pojemności 283 GB każdy; 10. Napęd optyczny: umieszczona w obudowie serwera nagrywarka płyt DVD-RAM typu Slimline z możliwością zapisu CD, DVD+/-R/DVD+/-RW i dwuwarstwowych (DL); 11. Napęd taśmowy (zewnętrzny) / taśmy:Ultrium 7 o pojemności 2,5TB 10 sztuk taśm Ultrium 7 2,5TB; 1 sztuka taśmy czyszczącej; 12. 2 zasilacze o mocy 1400 W typu hot-swap; 13. Zasilacz awaryjny (UPS):moc skuteczna: 2700 W,napięcie wejściowe/ wyjściowe: 230 V/ 230 V możliwość bezpośredniego podłączenia urządzeń (ilość gniazd wyjściowych): 1, interfejs oraz kabel sygnałowy umożliwiający podłączenie do oferowanego serwera; 14. Oprogramowanie z licencjami ( system operacyjny, wymagane dodatkowe komponenty)System operacyjny i5/OS w wersji 7.2 dla 30-tu użytkowników, System I Access Family Power UM Standard Edition, DB2 Query manager and SQL Client Access - Processor Based WEB Query; 15. Czas gwarancji na urządzenie i oprogramowanie 3-letnia subskrypcja na powyższe oprogramowanie (SWMA): 3 -letnia gwarancja na serwer (HWMA - 5/11; 16. Instalacja i konfiguracja: konfiguracja serwera, instalacja oprogramowania oraz przeniesienie wszystkich zbiorów danych z dotychczas używanego serwera produkcyjnego IBM model M15, typ 9407; 17. Konfiguracja sieci: konfiguracja sieci LAN w taki sposób, aby stacje robocze pracowały z nowym serwerem; 18. Uruchomienie: podłączenie, (uruchomienie) aplikacji "BANK KRWI" autorstwa ASSECO S.A na nowym serwerze; 19. Transmisja z aparatów diagnostycznych: konfiguracja i weryfikacja transmisji danych z aparatów diagnostycznych na nowym serwerze. Wymagana dokumentacja: instrukcja użytkowania dostarczonego sprzętu i oprogramowania w języku polskim - dopuszczalna wersja elektroniczna, karta gwarancyjna, na całe urządzenie lub jeżeli składa się z pod-urządzeń na każde osobno. Wymagane szkolenia: w ramach zawartej umowy bezpłatne szkolenie pracowników wskazanych przez Kupującego w zakresie prawidłowej obsługi sprzętu w miejscu jego użytkowania, bezpłatne szkolenie pracowników wskazanych przez Kupującego w zakresie diagnostyki i podstawowej konserwacji sprzętu w miejscu jego użytkowania. Wszystkie przeprowadzone szkolenia pracowników Kupującego muszą być potwierdzone przez Oferenta odpowiednim zaświadczeniem. Dostawa, instalacja, uruchomienie przedmiotu zamówienia w miejscu użytkowania wskazanym przez Kupującego. Transport krajowy i zagraniczny wraz z ubezpieczeniem, wszelkie opłaty celne, skarbowe oraz inne opłaty pośrednie - po stronie Oferenta. O terminie dostawy przedmiotu zamówienia Oferent zawiadomi Kupującego z trzydniowym wyprzedzeniem. Potwierdzeniem przez Kupującego: dostarczenia, odbioru, montażu, instalacji i bezawaryjnego rozruchu całości przedmiotu zamówienia wraz z realizowaniem wymaganych szkoleń przez Oferenta będzie "Protokół odbioru" podpisany przez strony. Dostawa, instalacja, uruchomienie przedmiotu zamówienia w miejscu użytkowania wskazanym przez Kupującego w tym: dostarczenie sprzętu wraz z wniesieniem do miejsca przeznaczenia, instalacja i uruchomienie sprzętu - po stronie Oferenta; "Protokół odbioru" będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury VAT przez Oferenta.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
48820000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa, instalacja oraz uruchomienie Serwera służącego do modernizacji środowiska do obsługi systemu Wojskowy Bank Krwi autorstwa ASSECO Poland S.A użytkowanego w WCKiK SPZOZ | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT233000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 280440.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.