To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-20
Kalisz: Wymiana drzwi wejściowych do lokali administrowanych przez MZBM w Kaliszu i drzwi zewnętrznych w budynkach mieszkalnych, w podziale na 2 części
Numer ogłoszenia: 334642 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287194 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Dobrzecka 18, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 598 55 00, faks 62 598 55 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drzwi wejściowych do lokali administrowanych przez MZBM w Kaliszu i drzwi zewnętrznych w budynkach mieszkalnych, w podziale na 2 części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi wejściowych do lokali administrowanych przez MZBM w Kaliszu oraz wymiana drzwi zewnętrznych do budynków mieszkalnych będących w zarządzie MZBM w Kaliszu, w podziale na 2 części : Część 1 : Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych i do pomieszczenia kasowego w siedzibie MZBM - ilość stolarki drzwiowej przewidzianej do wymiany na drzwi stalowe : 44 szt., - ilość stolarki drzwiowej przewidzianej do wymiany na drzwi drewniane : 1 szt., - ilość stolarki drzwiowej przewidzianej do wymiany na drzwi o podwyższonej klasie odporności na włamanie : 1 szt. Część 2 : Wymiana drzwi zewnętrznych do budynków - ilość stolarki drzwiowej przewidzianej do wymiany na drzwi aluminiowe : 20 szt., - ilość stolarki drzwiowej przewidzianej do wymiany na drzwi drewniane : 4 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje : - dostawę na miejsce montażu nowej stolarki drzwiowej, - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej, - montaż nowej stolarki, - zmniejszenie otworów drzwiowych do wymiarów standardowej stolarki (dotyczy części 1 - drzwi do lokali mieszkalnych), naprawa uszkodzonych ościeży wewnętrznych i zewnętrznych, malowanie (dotyczy części 1), - wywóz zdemontowanej stolarki i gruzu powstałego przy wymianie wraz z utylizacją, - doprowadzenie miejsca wykonania robót do stanu porządkowego przed ich rozpoczęciem - niezwłocznie po ich zakończeniu (tj. wykonanie niezbędnych robót porządkowych w lokalu, budynku i na terenie przyległym). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób wykonania określają załączniki do SIWZ : a) wykaz stolarki przewidzianej do wymiany wraz z opisem - zał. nr 6, b) przedmiar robót - zał. nr 7, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 8, d) wzór umowy - zał. nr 5. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na : . drzwi stalowe na okres 24 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, . drzwi drewniane na okres 36 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, . drzwi aluminiowe na okres 60 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, . wykonane prace budowlane na okres 24 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. 2) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000 PLN. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu w terminie 7 dni, uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych i do pomieszczenia kasowego w siedzibie MZBM
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. "SEBMARK" SEBASTIAN SOWIŃSKI, MAREK OLEJNIK SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. "SEBMARK" SEBASTIAN SOWIŃSKI, MAREK OLEJNIK SPÓŁKA CYWILNA
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SEBMARK s.c. Sebastian Sowiński, Marek Olejnik, ul. Majkowska 18, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55829,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63480,00
Oferta z najniższą ceną: 63480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64589,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- "Posiłek dla potrzebujących świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kaliszu w 2025r."
- Zakup samochodów typu BUS do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Golina ul. Polna, Kąkolowa i ul. Świerkowa, gm. Golina - etap I
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa poddasza budynku Kotłowni Centralnej wraz ze zmianą przeznaczenia na pomieszczenia biurowe (powtórzenie)
- Budowa Centrum opiekuńczo - mieszkalnego w gminie Niegosławice
- Modernizacja sali sesyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Cieszynie ul. Bobrecka 29 w formule: "zaprojektuj i wybuduj"
- Wymiana dachu BCU tworzonego w ramach projektu: Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie energetyka odnawialna (słoneczna)
- Remont istniejącej infrastruktury warsztatów szkolnych wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia
- Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich GDDKiA Oddział w Poznaniu - Rejon w Lesznie
więcej: Roboty murarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.