eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwidzynŚwiadczenie usług w zakresie montażu, demontażu, magazynowania i konserwacji oświetlenia świątecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-09

Kwidzyn: Świadczenie usług w zakresie montażu, demontażu, magazynowania i konserwacji oświetlenia świątecznego
Numer ogłoszenia: 334694 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kwidzyn , ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6464700, 6464777, faks 055 6464703.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwidzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie montażu, demontażu, magazynowania i konserwacji oświetlenia świątecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: 1.1 Montażu oświetlenia świątecznego stawka VAT 23% 1.2 Demontażu oświetlenia świątecznego stawka VAT 23% 1.3 Magazynowaniu oświetlenia świątecznego stawka VAT 23% 1.4 Konserwacji oświetlenia świątecznego stawka VAT 23% zgodnie z poniższym opisem: 1. Montaż i demontaż sznurów świetlnych na słupach energetycznych przy ul. Kościuszki: 20 szt. 2. Montaż i demontaż dekoracji choinkowych przy następujących ulicach: 1. Brzechwy (w gruncie) - 2 szt. 2. Warszawska (w gruncie) - 3 szt. 3. Kasprowicza (przy sklepie PSS) - 1 szt. 4. Kościuszki/3-go Maja - 1 szt. 5. Tęczowa - 1 szt. 6. Sokola - 1 szt. 7. Kopernika /centrum KOPERNIK/ - 1 szt. 8. Konopnickiej (PKS w gruncie) - 1 szt. RAZEM: 11 szt. 3. Montaż i demontaż dekoracji w ramkach: 1. Piłsudskiego - 14 szt. 2. Chopina - 10 szt. 3. Katedra - 2 szt. 4. SP nr 6 - 2 szt. 5. Piłsudskiego/15-go Sierpnia (łącznik) - 4 szt. RAZEM: 32 szt. 4. Montaż i demontaż małych elementów dekoracyjnych: 1. Stare Miasto - 5 szt. 2. Tęczowa - 6 szt. 3. Kościoły - 4 szt.:( Miłosierdzia Bożego, św.Alberta, Kaplica oj. Pio, św.Trójcy) 4. Ronda - 11 szt.:( J.Pawła II-5 szt., Rodła 4 szt., kard.St.Wyszyńsk.-2) RAZEM: 26 szt. 5. Montaż i demontaż dekoracji świetlnych z drzew (kurtyny i sople świetlne, wąż oświetleniowy): 1. ul. 3-go Maja - 2 szt. 2. Urząd Gminy - 1 szt. 3. Tęczowa ( dekoracja z sopli ) - 2 szt. 4. drzewa przy SP nr 4 - 2 szt. 5. drzewa przy ul. Grunwaldzkiej - 59 szt. 6. Warszawska przy Urzędzie Miejskim - 3 szt. RAZEM: 69 szt. 6. Montaż i demontaż konstrukcji w kształcie stożka udekorowanej nitkami świetlnymi w kolorze białym (10120 punktów świetlnych) i śnieżynkami o średnicy 60 cm w kolorze niebieskim. 1. Plac Jana Pawła II - 1 szt. RAZEM: 1 szt. Ustala się zakończenie prac związanych z montażem na dzień 06.12.2015r, 06.12.2016r, 06.12.2017r, 06.12.2018r. Ustala się zakończenie prac związanych z demontażem na dzień 16.01.2015r, 15.01.2016r, 15.01.2017r, 15.01.2018r. 7. Konserwacja dekoracji choinkowych: RAZEM: 11 szt. 8. Konserwacja sznurów świetlnych z słupów energetycznych: RAZEM: 20 szt. 9. Konserwacja dekoracji w ramkach oraz małych elementów dekoracyjnych (dotyczy pkt 3 i 4): RAZEM: 58 szt. 10. Konserwacja dekoracji świetlnych z drzew (kurtyny i sople świetlne, wąż oświetleniowy): RAZEM: 69 szt. 11. Konserwacja konstrukcji w kształcie stożka udekorowanej nitkami świetlnymi w kolorze białym (10120 punktów świetlnych) i śnieżynkami o średnicy 60 cm w kolorze niebieskim. RAZEM: 1 szt. Ustala się zakończenie prac związanych z konserwacją na dzień 31.07.2015r, 31.07.2016r, 31.07.2017r, 31.07.2018r. Pod pojęciem konserwacji dekoracji oświetleniowych rozumie się: 1. Uzupełnianie żarówek w dekoracjach i eliminowanie na bieżąco usterek podczas eksploatacji oświetlenia. 2. Uzupełnianie uszkodzonych podczas składowania elementów wszystkich rodzajów oświetlenia świątecznego oraz pozostałych urządzeń elektrycznych i technicznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia świątecznego. 12. Magazynowanie wszystkich w/w elementów dekoracji. Oświetlenie świąteczne będzie magazynowane od dnia demontażu. Ustala się zakończenie prac związanych z magazynowaniem na dzień 31.12.2015r, 31.12.2016r, 31.12.2017r, 31.12.2018r. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić od momentu montażu do demontażu oświetlenia świątecznego stały monitoring oraz bieżącą naprawę dekoracji w celu zapewnienia ciągłości świecenia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o maksymalnej wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tożsamych usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 63.12.20.00 - Usługi magazynowania 45.22.31.99 - 45.22.31.99 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 9 500,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp (złożonego przez Wykonawcę na wniosku o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał, głównych usług - min. 1 zamówienie polegające na świadczeniu usług tożsamych do przedmiotu zamówienia o wartości łącznej min. 200 000,00 zł. Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia zasobów dotyczących posiadanej wiedzy i doświadczenia przez 2 lub więcej podmiotów. Warunek dotyczący posiadanej wiedzy i doświadczenia samodzielnie winien spełniać Wykonawca lub podmiot udostępniający w tym zakresie swoje zasoby Wykonawcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj. narzędziami i urządzeniami technicznymi, jeżeli wykaże, iż dysponuje: - 1 samochodem z dłużycą, - 2 podnośnikami koszowymi

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie: - 3 osobami które posiadają uprawnienia SEP do 1 kV w kategorii E (eksploatacja) - 1 osobą, która posiada uprawnienia SEP do 1 kV w kategorii D (dozór), - 1 osobę, która posiada uprawnienia kierownika robót elektrycznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 200 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wymagane niniejszym postępowaniem postawione warunki. W przypadku gdy więcej niż 6 Wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, Zamawiający zastosuje kwalifikację w postaci przyznania każdemu Wykonawcy punktów odnoszących się do ww. zakresu, w ten sposób, że Wykonawca, który wykonał w ostatnich 3 latach usługę/i o największej wartości łącznej otrzyma 10 pkt, a pozostali Wykonawcy proporcjonalnie mniej. W przypadku kiedy liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu byłaby większa niż 6 Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców, którzy otrzymają największą ocenę spełnienia tych warunków. W tym przypadku sporządzi -listę rankingową- Wykonawców, którą oceni w następujący sposób - za każdą usługę (zamówienie) spełniającą swoim rodzajem, wartością, wymagania określone dla warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, Wykonawca otrzyma: 1 punktów. Uwaga: Zamawiający w zaistniałej powyżej sytuacji przyjemnie jedynie usługi - zamówienia zrealizowane bezpośrednio przez Wykonawcę, nie będą brane pod uwagę ewentualne zasoby udostępniane przez inne podmioty w trybie art. 26 ust 2b ustawy Pzp.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom zakwalifikowanym do dalszego etapu postępowania.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urzad Miejski w Kwidzynie, 82-500 Kwidzyn, ul. Warszawska 19 (pok. 312).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pisemny wniosek Wykonawcy o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załączonymi oświadczeniami/dokumentami (dowodami) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wszystkimi wymaganymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć w miejscu wskazanym w sekcji IV.4.4) Ogłoszenia, w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego treścią przed otwarciem. Opakowanie powinno być opatrzone pieczątką lub adnotacją uniemożliwiającą zapoznanie się z jego treścią przed otwarciem. Opakowanie powinno być opatrzone pieczątką lub adnotacją zawierającą nazwę i adres siedziby Wykonawcy oraz posiadać następujące oznaczenie: Wniosek dotyczący postępowania na: Świadczenie usług w zakresie montażu, demontażu, magazynowaniu i konserwacji oświetlenia świątecznego Wniosek i dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz w przypadku podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. W przypadku podpisania wniosku i innych dokumentów (oraz poświadczania za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów) przez osobę nie wskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania Wykonawcy lub ww. podmiotów, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Wykonawca nie spełniający warunków uczestnictwa określonych w sekcji III Ogłoszenia podlega wykluczeniu. Wzór druku Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.kwidzyn.pl w zakładce: Zamówienia Publiczne gminy miejskiej Kwidzyn - Aktualne - Świadczenie usług w zakresie montażu, demontażu, magazynowaniu i konserwacji oświetlenia świątecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.