Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-09
Kwidzyn: Świadczenie usług w zakresie montażu, demontażu, magazynowania i konserwacji oświetlenia świątecznego
Numer ogłoszenia: 334694 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kwidzyn , ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6464700, 6464777, faks 055 6464703.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwidzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie montażu, demontażu, magazynowania i konserwacji oświetlenia świątecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: 1.1 Montażu oświetlenia świątecznego stawka VAT 23% 1.2 Demontażu oświetlenia świątecznego stawka VAT 23% 1.3 Magazynowaniu oświetlenia świątecznego stawka VAT 23% 1.4 Konserwacji oświetlenia świątecznego stawka VAT 23% zgodnie z poniższym opisem: 1. Montaż i demontaż sznurów świetlnych na słupach energetycznych przy ul. Kościuszki: 20 szt. 2. Montaż i demontaż dekoracji choinkowych przy następujących ulicach: 1. Brzechwy (w gruncie) - 2 szt. 2. Warszawska (w gruncie) - 3 szt. 3. Kasprowicza (przy sklepie PSS) - 1 szt. 4. Kościuszki/3-go Maja - 1 szt. 5. Tęczowa - 1 szt. 6. Sokola - 1 szt. 7. Kopernika /centrum KOPERNIK/ - 1 szt. 8. Konopnickiej (PKS w gruncie) - 1 szt. RAZEM: 11 szt. 3. Montaż i demontaż dekoracji w ramkach: 1. Piłsudskiego - 14 szt. 2. Chopina - 10 szt. 3. Katedra - 2 szt. 4. SP nr 6 - 2 szt. 5. Piłsudskiego/15-go Sierpnia (łącznik) - 4 szt. RAZEM: 32 szt. 4. Montaż i demontaż małych elementów dekoracyjnych: 1. Stare Miasto - 5 szt. 2. Tęczowa - 6 szt. 3. Kościoły - 4 szt.:( Miłosierdzia Bożego, św.Alberta, Kaplica oj. Pio, św.Trójcy) 4. Ronda - 11 szt.:( J.Pawła II-5 szt., Rodła 4 szt., kard.St.Wyszyńsk.-2) RAZEM: 26 szt. 5. Montaż i demontaż dekoracji świetlnych z drzew (kurtyny i sople świetlne, wąż oświetleniowy): 1. ul. 3-go Maja - 2 szt. 2. Urząd Gminy - 1 szt. 3. Tęczowa ( dekoracja z sopli ) - 2 szt. 4. drzewa przy SP nr 4 - 2 szt. 5. drzewa przy ul. Grunwaldzkiej - 59 szt. 6. Warszawska przy Urzędzie Miejskim - 3 szt. RAZEM: 69 szt. 6. Montaż i demontaż konstrukcji w kształcie stożka udekorowanej nitkami świetlnymi w kolorze białym (10120 punktów świetlnych) i śnieżynkami o średnicy 60 cm w kolorze niebieskim. 1. Plac Jana Pawła II - 1 szt. RAZEM: 1 szt. Ustala się zakończenie prac związanych z montażem na dzień 06.12.2015r, 06.12.2016r, 06.12.2017r, 06.12.2018r. Ustala się zakończenie prac związanych z demontażem na dzień 16.01.2015r, 15.01.2016r, 15.01.2017r, 15.01.2018r. 7. Konserwacja dekoracji choinkowych: RAZEM: 11 szt. 8. Konserwacja sznurów świetlnych z słupów energetycznych: RAZEM: 20 szt. 9. Konserwacja dekoracji w ramkach oraz małych elementów dekoracyjnych (dotyczy pkt 3 i 4): RAZEM: 58 szt. 10. Konserwacja dekoracji świetlnych z drzew (kurtyny i sople świetlne, wąż oświetleniowy): RAZEM: 69 szt. 11. Konserwacja konstrukcji w kształcie stożka udekorowanej nitkami świetlnymi w kolorze białym (10120 punktów świetlnych) i śnieżynkami o średnicy 60 cm w kolorze niebieskim. RAZEM: 1 szt. Ustala się zakończenie prac związanych z konserwacją na dzień 31.07.2015r, 31.07.2016r, 31.07.2017r, 31.07.2018r. Pod pojęciem konserwacji dekoracji oświetleniowych rozumie się: 1. Uzupełnianie żarówek w dekoracjach i eliminowanie na bieżąco usterek podczas eksploatacji oświetlenia. 2. Uzupełnianie uszkodzonych podczas składowania elementów wszystkich rodzajów oświetlenia świątecznego oraz pozostałych urządzeń elektrycznych i technicznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia świątecznego. 12. Magazynowanie wszystkich w/w elementów dekoracji. Oświetlenie świąteczne będzie magazynowane od dnia demontażu. Ustala się zakończenie prac związanych z magazynowaniem na dzień 31.12.2015r, 31.12.2016r, 31.12.2017r, 31.12.2018r. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić od momentu montażu do demontażu oświetlenia świątecznego stały monitoring oraz bieżącą naprawę dekoracji w celu zapewnienia ciągłości świecenia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o maksymalnej wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tożsamych usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 63.12.20.00 - Usługi magazynowania 45.22.31.99 - 45.22.31.99 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 9 500,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp (złożonego przez Wykonawcę na wniosku o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał, głównych usług - min. 1 zamówienie polegające na świadczeniu usług tożsamych do przedmiotu zamówienia o wartości łącznej min. 200 000,00 zł. Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia zasobów dotyczących posiadanej wiedzy i doświadczenia przez 2 lub więcej podmiotów. Warunek dotyczący posiadanej wiedzy i doświadczenia samodzielnie winien spełniać Wykonawca lub podmiot udostępniający w tym zakresie swoje zasoby Wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj. narzędziami i urządzeniami technicznymi, jeżeli wykaże, iż dysponuje: - 1 samochodem z dłużycą, - 2 podnośnikami koszowymi
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie: - 3 osobami które posiadają uprawnienia SEP do 1 kV w kategorii E (eksploatacja) - 1 osobą, która posiada uprawnienia SEP do 1 kV w kategorii D (dozór), - 1 osobę, która posiada uprawnienia kierownika robót elektrycznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 200 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wymagane niniejszym postępowaniem postawione warunki. W przypadku gdy więcej niż 6 Wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, Zamawiający zastosuje kwalifikację w postaci przyznania każdemu Wykonawcy punktów odnoszących się do ww. zakresu, w ten sposób, że Wykonawca, który wykonał w ostatnich 3 latach usługę/i o największej wartości łącznej otrzyma 10 pkt, a pozostali Wykonawcy proporcjonalnie mniej. W przypadku kiedy liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu byłaby większa niż 6 Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców, którzy otrzymają największą ocenę spełnienia tych warunków. W tym przypadku sporządzi -listę rankingową- Wykonawców, którą oceni w następujący sposób - za każdą usługę (zamówienie) spełniającą swoim rodzajem, wartością, wymagania określone dla warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, Wykonawca otrzyma: 1 punktów. Uwaga: Zamawiający w zaistniałej powyżej sytuacji przyjemnie jedynie usługi - zamówienia zrealizowane bezpośrednio przez Wykonawcę, nie będą brane pod uwagę ewentualne zasoby udostępniane przez inne podmioty w trybie art. 26 ust 2b ustawy Pzp.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom zakwalifikowanym do dalszego etapu postępowania.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urzad Miejski w Kwidzynie, 82-500 Kwidzyn, ul. Warszawska 19 (pok. 312).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pisemny wniosek Wykonawcy o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załączonymi oświadczeniami/dokumentami (dowodami) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wszystkimi wymaganymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć w miejscu wskazanym w sekcji IV.4.4) Ogłoszenia, w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego treścią przed otwarciem. Opakowanie powinno być opatrzone pieczątką lub adnotacją uniemożliwiającą zapoznanie się z jego treścią przed otwarciem. Opakowanie powinno być opatrzone pieczątką lub adnotacją zawierającą nazwę i adres siedziby Wykonawcy oraz posiadać następujące oznaczenie: Wniosek dotyczący postępowania na: Świadczenie usług w zakresie montażu, demontażu, magazynowaniu i konserwacji oświetlenia świątecznego Wniosek i dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz w przypadku podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. W przypadku podpisania wniosku i innych dokumentów (oraz poświadczania za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów) przez osobę nie wskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania Wykonawcy lub ww. podmiotów, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Wykonawca nie spełniający warunków uczestnictwa określonych w sekcji III Ogłoszenia podlega wykluczeniu. Wzór druku Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.kwidzyn.pl w zakładce: Zamówienia Publiczne gminy miejskiej Kwidzyn - Aktualne - Świadczenie usług w zakresie montażu, demontażu, magazynowaniu i konserwacji oświetlenia świątecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Usługa polegająca na zbiorowym żywieniu dzieci i młodzieży w Szkole Podstawowej nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Władysława Gębika w Kwidzynie
- Usługa polegająca na zbiorowym żywieniu dzieci i młodzieży w Szkole Podstawowej nr 4 im. Adama Mickiewicza w Kwidzynie
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych
- Budowa budynku administracyjno-biurowego Nadleśnictwa Kwidzyn wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektów małej architektury - śmietników, w formule "zaprojektuj i wybuduj" w podziale na dwa zadania.
- Centrum opiekuńczo-mieszkalne w Wólce Krowickiej - roboty budowlane
- Konserwacja oświetlenia ulicznego będącego na majątku i terenie gminy Głogów Małopolski
- Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego, parkowego, akcentowego, będącego w zarz. ZIM w Słupsku oraz konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez ZIM w Słupsku
- Rozbudowa i przebudowa budynków z niezbędną infrastrukturą na potrzeby opieki długoterminowej w SP ZOZ w Szczebrzeszynie na działce Nr 638/3.
- Kompleksowa usługa konserwacji i utrzymania oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Siemianowice Śląskie.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.