Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-08
Gdańsk: Usługa zapewnienia ochrony ubezpieczeniowej następstw nieszczęśliwych wypadków studentów, doktorantów i pracowników Politechniki Gdańskiej, a także ich rodzin oraz osób towarzyszących wyjeżdżających na praktyki, służbowo oraz na wypoczynek organizowany przez Politechnikę Gdańską
Numer ogłoszenia: 334800 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3472400, faks 58 3472913.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zapewnienia ochrony ubezpieczeniowej następstw nieszczęśliwych wypadków studentów, doktorantów i pracowników Politechniki Gdańskiej, a także ich rodzin oraz osób towarzyszących wyjeżdżających na praktyki, służbowo oraz na wypoczynek organizowany przez Politechnikę Gdańską.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie ochrony ubezpieczeniowej w formie okresowych (1-, 7-, 21-, 28-, 42-dniowych) pakietów ubezpieczeniowych w okresie od dnia 01.01.2016 roku do dnia 31.03.2018 roku, z tym że Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę na okres od dnia 01.01.2016 roku do dnia 31.12.2017 roku. Okres od dnia 01.01.2018 roku do dnia 31.03.2018 roku dotyczyć będzie ochrony ubezpieczeniowej udzielanej ubezpieczonym, którzy wnioskowali o tę ochronę najpóźniej w ostatnim dniu trwania umowy (31.12.2017) na okres 3 miesięcy, tj. do dnia 31.03.2018 roku. 2. Zamówienie dotyczy ubezpieczenia Następstw Nieszczęśliwych Wypadków studentów, doktorantów i pracowników Zamawiającego, a także ich rodzin oraz osób towarzyszących (w tym małoletnich), wyjeżdżających na praktyki, służbowo oraz na wypoczynek organizowany przez Zamawiającego na terenie Polski. 3. Wymagania stałe: 3.1. zapewnienie obsługi w formie umowy potwierdzonej polisą grupową z kwartalnym trybem jej rozliczania na podstawie: a) faktycznej liczby zgłoszonych okresowych (1-, 7-, 21-, 28- i 42-dniowych) pakietów ubezpieczenia (osobodni) przez osoby wyjeżdżające, zwanych w dalszej części pakietem, b) wysłanych Wykonawcy, nie później niż w dniu wyjazdu, Zgłoszeń do ubezpieczenia z podaniem imienia, nazwiska, numeru PESEL osób wyjeżdżających, daty wyjazdu i numeru pakietu oraz miejsca wyjazdu; 3.2. pakiety: a) pakiet 1 - wyjazd 1-dniowy, b) pakiet 7 - wyjazd do 7 dni włącznie, c) pakiet 21 - wyjazd do 21 dni włącznie, d) pakiet 28 - wyjazd do 28 dni włącznie e) pakiet 42 - wyjazd do 42 dni włącznie; 3.3. przekazywanie Wykonawcy Zgłoszeń do ubezpieczenia: a) Zgłoszenia do ubezpieczenia przekazywane będą Wykonawcy w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej (e-mail) podanej Zamawiającemu w formularzu Oferty (wzór Zgłoszenia do ubezpieczenia stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy); w szczególnych sytuacjach Zamawiający będzie przekazywać Wykonawcy Zgłoszenie do ubezpieczenia w formie faksu na numer podany Zamawiającemu w formularzu Oferty, b) zgłoszenia będą wysyłane w formie zbiorczej, z dołączoną listą/wykazem wszystkich ubezpieczonych osób dla danego wyjazdu; w szczególnych sytuacjach zgłoszenia wysyłane będą oddzielnie dla każdego ubezpieczonego, c) wysłanie Zgłoszenia do ubezpieczenia na adres poczty elektronicznej (e-mail) lub numer faksu Wykonawcy będzie równoznaczne z jego przyjęciem przez Wykonawcę; 3.4. wynagrodzenie: a) wynagrodzenie - wyliczona składka za wszystkie otrzymane Zgłoszenia do ubezpieczenia w danym kwartale - realizowane będzie w ciągu 21 dni po otrzymaniu rachunku/faktury/rozliczenia/aneksu, który Wykonawca przekazywać będzie Zamawiającemu w ciągu 15 dni po zakończeniu kwartału, b) podstawą do wyliczenia wynagrodzenia - składki - będzie faktyczna liczba zgłoszonych okresowych pakietów ubezpieczeniowych przez osoby wyjeżdżające przemnożona przez stawkę za pakiet zaproponowaną przez Wykonawcę w Ofercie. 4. Zakres przedmiotu zamówienia - obligatoryjny: 4.1. ubezpieczony: studenci, doktoranci i pracownicy Zamawiającego, a także ich rodziny, osoby towarzyszące, w tym małoletnie; 4.2. wyjazd: wyjazdy na praktyki, staże, służbowe oraz na wypoczynek organizowany przez Zamawiającego. W szczególności są to: wyjazdy naukowe, dydaktyczne, praktyki i wycieczki szkoleniowe, wycieczki turystyczne, wczasy i inne formy organizowania wolnego czasu ubezpieczonym przez Zamawiającego; 4.3. przedmiot ubezpieczenia: następstwa nieszczęśliwych wypadków polegające na uszkodzeniu ciała lub rozstroju zdrowia, powodujące uszczerbek na zdrowiu oraz śmierć ubezpieczonego, a w szczególności: a) śmierć ubezpieczonego (100% sumy ubezpieczenia), b) trwałe inwalidztwo całkowite (do 100% sumy ubezpieczenia), c) trwały uszczerbek na zdrowiu (do 100% sumy ubezpieczenia), d) częściowy uszczerbek na zdrowiu (1% sumy ubezpieczenia za 1% uszczerbku na zdrowiu), e) zawały serca i wylewy krwi do mózgu traktowane są jako następstwa nieszczęśliwego wypadku; 4.4. zakres terytorialny: teren Polski; 4.5. zakres czasowy: ubezpieczenie całodobowe; 4.6. suma ubezpieczenia: 10 000 zł. 5. Zakres przedmiotu - klauzule dodatkowe - fakultatywne 5.1. KLAUZULA NR 1 - Zwrot kosztów leczenia - za koszty leczenia uważa się zalecone przez lekarza, udokumentowane i związane z nieszczęśliwym wypadkiem koszty poniesione przez Ubezpieczonego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej z tytułu: - udzielenia doraźnej pomocy lekarskiej lub ambulatoryjnej; - badań, pobytu w szpitalu, zabiegów ambulatoryjnych i operacji; - nabycia niezbędnych lekarstw i środków opatrunkowych przepisanych przez lekarza; Zwrot kosztów leczenia wynosi maksymalnie 10% SU. 5.2. KLAUZULA NR 2 - Świadczenie szpitalne - świadczenie szpitalne przysługuje Ubezpieczonemu za udokumentowany okres pobytu w szpitalu, jeżeli Ubezpieczony musiał poddać się leczeniu, na podstawie skierowania lekarza specjalisty, w związku z nieszczęśliwym wypadkiem. - dzienne świadczenie szpitalne wynosi 1% SU za każdy dzień pobytu w szpitalu - wypłata świadczenia przysługuje od 5 dnia pobytu w szpitalu, maksymalnie przez 30 dni. 5.3. KLAUZULA NR 3 - Zasiłek z tytułu niezdolności do nauki lub pracy - wypłacany jednorazowo w wysokości 2% SU, jeżeli okres niezdolności do nauki lub pracy przekroczył 31 dni. 6. Zamawiający wymaga, aby na czas trwania umowy ze strony Wykonawcy został wyznaczony koordynator do realizacji zamówienia oraz kontaktów z Zamawiającym. 7. Informacje dodatkowe: Dotychczasowa realizacji i szkodowość: a) w roku 2004/2005 zrealizowano ponad 71 000 osobodni (około 3600 studentów i pracowników) dla wyjazdów na terenie Polski, b) w roku 2005/2006 zrealizowano ponad 65 000 osobodni dla wyjazdów na terenie Polski, c) w roku 2006/2007 (okres od października 2006 do sierpnia 2007) zrealizowano ponad 97 500 osobodni dla wyjazdów na terenie Polski. W tym czasie zgłoszono jedną szkodę - kwota wypłaty: 300 zł, d) w latach 2008/2009 zrealizowano 184 160 osobodni. W tym czasie zgłoszono 2 szkody - kwota wypłat: 350 zł, e) w roku 2010 zrealizowano 109 570 osobodni, a w roku 2011 155 075 osobodni. Zgłoszono 1 szkodę - kwota wypłaty: 200 zł, f) w roku 2012 zrealizowano 66 504 osobodni, a w roku 2013 130 701 osobodni. Nie zgłaszano żadnych szkód; g) w roku 2014 zrealizowano 154 399 osobodni w tym: pakiet 1 - 8 337, pakiet 7 - 2 137, pakiet 21 - 1 241, pakiet 42 - 2 501. Nie zgłoszono żadnej szkody. 8. Szacunek liczby pakietów: 8.1 Zamawiający szacuje, iż w okresie obowiązywania umowy liczba zrealizowanych pakietów ubezpieczenia kształtować się będzie następująco: a) pakiet 1 - 17 000, b) pakiet 7 - 5 000, c) pakiet 21 - 5 000, d) pakiet 28 - 4 200, e) pakiet 42 - 2 200; 8.2. wyżej określone szacunki nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, niemniej są podstawą dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Rzeczywiste liczby wynikać będą z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości dla: 800,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, Bank Millenium S.A. O/Gdańsk, z dopiskiem: WADIUM - ubezpieczenie NNW studentów, doktorantów i pracowników PG ZP/ 399/055/U/15 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wniesienie wadium w jednej z form określonych w pkt. 2 ppkt b). - e). następuje poprzez doręczenie za pokwitowaniem oryginału dokumentów w Kwesturze Politechniki Gdańskiej - I piętro Gmach Główny skrzydło B, ul. G. Narutowicza 11/12 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 do 1300 lub przesłanie pocztą na adres Kwestura Politechniki Gdańskiej, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk. Kopię pokwitowania wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 5. Wykonawca składa wraz z ofertą potwierdzenie przelewu lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi być bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na każde wezwanie oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp, a także musi obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku poręczeń muszą one gwarantować płatność na każde wezwanie Zamawiającego i oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę. W przypadku, gdy nie będzie spełniony którykolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione i wykluczy wykonawcę z udziału w postępowaniu. 7. Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 Ustawy Pzp. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w myśl Ustawy o działalności ubezpieczeniowej z dnia 22 maja 2003 r. (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 1206 z późn. zm.)lub jest uprawniony do uczestnictwa w obrocie prawnym na podstawie odrębnych przepisów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty załącznik nr 1, 2. Formularz rzeczowo-cenowy Załącznik nr 2, 3 Opcjonalnie-Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną 4 Opcjonalnie - pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 5. Kopia potwierdzenia wniesienia wadium - dokument zalecany do załączenia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - 4. Wprowadzenie do oferty klauzul dodatkowych - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
5. Zamawiający w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy pzp przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: a. W przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot niniejszego zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość odpowiedniej zmiany w tym zakresie; b. zmiany nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy; c. wystąpienia zdarzeń siły wyższej (zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia), w szczególności: klęski żywiołowej, huraganu, powodzi, katastrofy transportowej, pożaru, eksplozji, wojny, strajku i innych nadzwyczajnych wydarzeń, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska,
Dział Zamówień Publicznych,
Gmach Główny skrzydło B pok. 212,
ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2015 godzina 09:45, miejsce: Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, Gmach Główny skrzydło B pok. 212, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr postępowania: ZP/399/055/U/15 5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.12.2015 r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska, 80-233 Gdańsk ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny skrzydło B, sala 212..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
- Usługa ubezpieczenia SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie (2 części)
- Usługa ubezpieczenia Powiatu Puckiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MIASTA GORLICE
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY CZAJKÓW
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU BIALSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY"
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.