eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWykonywanie usług rzemieślniczych na nieruchomościach podległych Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-14

Poznań: Wykonywanie usług rzemieślniczych na nieruchomościach podległych Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 334826 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271824 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61/8697011, faks 0-61/8697134.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług rzemieślniczych na nieruchomościach podległych Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług rzemieślniczych w obiektach pocztowych podległych Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu administrowanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Kaliszu, ul. Zamkowa 18-20, 62-800 Kalisz obejmujących powiaty: grodzki miasta Kalisz, kaliski, ostrowski, ostrzeszowski, kępiński, pleszewski, jarociński. Zakres usług rzemieślniczych: 1) naprawa stolarki okiennej i drzwiowej polegająca na: wymianie lub naprawie okuć i zamków, wymianie lub uzupełnienia szyb, wymianie, uszczelek, regulacji na zawiasach, wymianie zniszczonych elementów, malowaniu itp., 2) naprawa instalacji wodno-kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania polegająca na: likwidacji wycieków z instalacji, naprawie lub wymianie uszkodzonych elementów instalacji wraz z białym montażem i armaturą (w tym licznik wody), udrażnianiu instalacji, wymianie i naprawie elektrycznych podgrzewaczy, wykonaniu niezbędnych robót budowlanych (uzupełnianie muru, tynkowanie, malowanie) przywracających pierwotny wygląd powierzchni w miejscu wykonanej naprawy i jej otoczeniu, itp., 3) naprawa lub wymiana osprzętu elektrycznego polegająca na: wymianie przepalonych żarówek, świetlówek, zapłonników i bezpieczników, naprawie lub wymianie opraw oświetleniowych i punktów świetlnych, gniazd wtykowych, włączników, dzwonków, wentylatorów, i innych, 4) naprawy ślusarskie polegające na: naprawie drzwi, zamków, zawiasów, samozamykaczy, krat, balustrad, wymiana wkładek i zamków, naprawie okien, wykonywanie innych drobnych napraw ślusarskich, konserwacji elementów metalowych i innych, 5) inne zlecone usługi, w tym wykonywanie malowania wewnątrz budynków i na terenie obiektów; naprawa tynków wewnętrznych i zewnętrznych, naprawa opłotowań i budowli, ścian, podłóg i wykładzin podłogowych (np. przybijanie, klejenie płytek posadzkowych i ściennych, uzupełnianie ubytków), montaż/demontaż/naprawa żaluzji okiennych, drzwiowych i rolet, wykonywanie drobnych napraw pokryć dachowych (dotyczy wszelkich pokryć dachowych łącznie z obróbkami blacharskimi), czyszczenie i naprawa rynien i rur spustowych, i innych zleconych usług o podobnym charakterze, a nie wyszczególnionych powyżej. Zamawiający poniżej określił średnie miesięczne ilości wykonywanych napraw oraz przewidywaną ilość roboczogodzin na wykonywanie usług: 1) przewidywana ilość prac ślusarskich - 15,2) przewidywana ilość napraw instalacyjnych wod - kan, c.o. - 10, 3) przewidywana ilosć napraw stolarki budowlanej - 15, 4) przewidywana ilość napraw osprzętu elekt. - 15, 5) przewidywana ilość pozostałych innych - 20, 6) przewidywana łączna ilość napraw w miesiącu - 75, 7) przewidywana ilość roboczogodzin na wykonywanie napraw w miesiącu - 163 godzin.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.50.00 - Usługi ślusarskie 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Remontowo - Budowlana Przezwajanie Silników Elektrycznych Damian Jakubas, Emilianów 17, 62-840 Koźminek, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 157937,12

  • Oferta z najniższą ceną: 157937,12 / Oferta z najwyższą ceną: 228477,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.