eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MogilnoŚwiadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego dla Ośrodka Sportu Rekreacji i Rehabilitacji w Mogilnie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-04

Mogilno: Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego dla Ośrodka Sportu Rekreacji i Rehabilitacji w Mogilnie.
Numer ogłoszenia: 33483 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259557 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu Rekreacji i Rehabilitacji w Mogilnie, ul. Józefa Trzcińskiego 2, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 318 06 24, faks 52 318 04 59.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego dla Ośrodka Sportu Rekreacji i Rehabilitacji w Mogilnie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego dla Ośrodka Sportu Rekreacji i Rehabilitacji w Mogilnie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Usługi będą polegały w szczególności na: a) Zapewnieniu bezpieczeństwa osób korzystających z Pływalni oraz kąpieliska w Wiecanowie. b) Kontroli przestrzegania przez osoby korzystające z Pływalni oraz kąpieliska w Wiecanowie postanowień Regulaminu. 3. Kwalifikacje ratowników: 1) Wykonawca ma obowiązek zapewnić pełnienie dyżurów ratowniczych wyłącznie przez osoby posiadające uprawnienia ratownika zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18.08.2011r.obezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych, 2) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu kopie uprawnień zatrudnionych ratowników wodnych przed rozpoczęciem realizacji umowy oraz każdorazowo w razie zatrudnienia nowych osób fizycznych do realizacji zadań będących przedmiotem Umowy. 3) W toku realizacji Umowy możliwa będzie zmiana osób wskazanych w przedstawionym przez Wykonawcę, wraz z ofertą przetargową, wykazie osób przeznaczonych do realizacji usług objętych przedmiotem Umowy pod warunkiem braku uzasadnionego sprzeciwu ze strony Zamawiającego, wyrażonego na piśmie w ciągu 3 dni od daty zawiadomienia go przez Wykonawcę o planowanej zmianie z zastrzeżeniem, iż osoby te będą posiadały, co najmniej takie same uprawnienia jak wymagane w SIWZ oraz w Umowie oraz obowiązujących w tym zakresie przepisach. 4. Miejscem świadczenia usługi będzie hala basenowa w skład której wchodzą: 1) niecka basenu sportowego, 2) basen rekreacyjny zintegrowany z hamownią ze zjeżdżalni, 3) wanna z hydromasażem dla 6 osób, 4) zjeżdżalnia ślimakowa wraz z wieżą, 5) sauna sucha, 6) widownia, 7) kąpielisko w miejscowości Wiecanowo 5. Harmonogram świadczenia usług: 1) Wykonawca zapewnia ciągłość obsady ratowniczej: a) w godzinach pracy Pływalni tj. 7 dni w tygodniu w godzinach: 07:00-22:00 b) w miesiącach lipiec-sierpień w Wiecanowie 7 dni w tygodniu w godzinach: 9:00-20:00 c) szacunkowa ilość godzin ratowniczych w okresie od 1.01.2013r. do 31.12.2013 wynosi - 12 239 godzin. Uwzględniono 5 dni świątecznych. 2) Każdorazowo, w czasie jednej zmiany, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłość usług świadczonych równocześnie przez 2 ratowników na pływalni zgodnie z przepisami WOPR oraz przez 1 ratownika na kąpielisku w Wiecanowie. Ratownicy są zobowiązani do sporządzania dziennego raportu obejmującego dokładny czas świadczenia usług. 3) Szacunkowa ilość godzin może ulec zmianie, w szczególności w przypadku przerwy w funkcjonowaniu Pływalni, spowodowanej m.in. wymaganiami technologicznymi (przerwa technologiczna), modernizacją, remontem lub awarią itp. 4) O planowanym zamknięciu Pływalni na czas przerwy technologicznej Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie z 14 dniowym wyprzedzeniem, chyba, że przyczyną wystąpienia przerwy technologicznej będzie zdarzenie nagłe, którego Zamawiający przewidzieć nie mógł. 5) W razie zamknięcia pływalni przez Stację Sanitarno - Epidemiologiczną obsługa ratownicza nie jest wymagana. 6) Zmniejszenie przez Zleceniodawcę ilości zleconych godzin świadczenia usług w stosunku do szacunkowej ilości godzin nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowego kontrolowania należytego wykonania usługi przez Wykonawcę. Z czynności kontrolnych będzie sporządzany protokół a ewentualne uchybienia muszą zostać usuwane na bieżąco. 6. Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi zabezpieczenia ratowniczego z zakresu organizacyjnego, osobowego i udzielania pomocy przedmedycznej, a w szczególności do: 1) Zabezpieczenia ratowników w niezbędny sprzęt ratunkowy ; 2) Bieżącego wyposażenia ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP; 3) Dbania o stanowisko świadczenia usług oraz konserwację, powierzonego sprzętu; 4) Prowadzenia podstawowej dokumentacji i systemu raportowania, a w szczególności dziennika pracy wg określonego wzoru; 5) Przestrzegania procedur; -obejmowania, przekazywania i zakończenia dyżuru. -alarmowych (przy wypadkach w różnych miejscach obiektu). -udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, -łączności 6) Określenia i przestrzegania zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach; 7) Włączania i wyłączania atrakcji basenowych; 8) Przestrzegania przez ratowników ich Zakresu obowiązków. 9) Wykonawca bądź osoby zaangażowane przez niego do wykonania usług będących przedmiotem niniejszej Umowy będą posiadać aktualne przeszkolenie w zakresie BHP i ppoż. oraz badania lekarskie. 10) Wykonawca za korzystanie z basenu na własne potrzeby będzie rozliczany wg stawek ustalonych w cenniku pływalni chyba, że szczegółowe ustalenia strony określą inaczej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.00.00 - Usługi w zakresie sportu 71.31.72.00 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ratownicze Jerzy Prussak, ul.Rynek 7/2, 88-300 Mogilno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201943,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 201943,50

  • Oferta z najniższą ceną: 201943,50 / Oferta z najwyższą ceną: 201943,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.