Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-28
Poznań: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego dla Urzędu Statystycznego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 334854 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Poznaniu , ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-959 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 27 98 200, faks 061 27 98 100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stat.gov.pl/urzedy/poznan
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego dla Urzędu Statystycznego w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa i instalacja fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, zgodnie opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, z następującym podziałem na części zamówienia: A. Stacje robocze z monitorem B. Urządzenia peryferyjne 1. monitory 2. drukarki 3. urządzenia wielofunkcyjne 4. skanery C. Drukarka laserowa D. Serwer E. Części zamienne i akcesoria komputerowe Dostawa obejmuje transport, rozładunek oraz wniesienie sprzętu do magazynu Zamawiającego, który znajduje się w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 27/29 w godzinach pracy magazynu, tj. od 700 do 1400 (od poniedziałku do piątku). Instalacja obejmuje uruchomienie i sprawdzenie poprawnego funkcjonowania sprzętu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry i wymagania sprzętu stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na poprawne działanie sprzętu informatycznego na następujących zasadach: 1) Wykonawca gwarantuje, że dostarczony sprzęt jest zgodny z dokumentacją techniczną. 2) Wykonawca gwarantuje poprawność działania sprzętu przez okres nie krótszy niż 24 miesiące, zgodnie z zapisami w opisie przedmiotu zamówienia, poczynając od daty podpisania protokołu odbioru ilościowego i jakościowego - ostatniego protokołu z kompletu dostawy. 3) Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnych przeglądów i konserwacji sprzętu, jeśli są one wymagane przez producenta oraz do napraw sprzętu w miejscu zainstalowania sprzętu w siedzibie Zamawiającego dla części C i D zamówienia lub poza siedzibą Zamawiającego dla części A, B i E zamówienia. Nieodpłatność obejmuje zarówno robociznę jak i uszkodzone lub zużyte części zamienne. 4) Stwierdzone wady lub niesprawne działanie sprzętu Wykonawca zobowiązuje się usunąć w terminie 3 dni roboczych dla części C i D zamówienia oraz 14 dni roboczych dla części A, B i E zamówienia, licząc od daty zgłoszenia. Czas naprawy, od zgłoszenia awarii do jej zakończenia, jest wyłączony z okresu gwarancyjnego. 5) W przypadku niemożności usunięcia wad w terminie, o którym mowa w ppkt. 4) Wykonawca zobowiązany jest na czas naprawy dostarczyć równorzędny sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach. 6) W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy ze zobowiązań wynikających z ppkt. 4) lub 5) Zamawiający może dokonać tych czynności we własnym zakresie, a kosztami obciążyć Wykonawcę. 7) Zapisy karty gwarancyjnej, jeśli jest stosowana, sprzeczne z postanowieniami niniejszej umowy są nieważne. 8) W przypadku takiego uszkodzenia dysku twardego (dot. części A i E zamówienia), że nie będzie już możliwe skasowanie zawartych w nim danych za pomocą komputera, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany uszkodzonego dysku na nowy. Uszkodzony dysk pozostanie u użytkownika komputera. 9) Zasady dotyczące danych określone w ppkt. 8) dotyczą również naprawy sprzętu poza siedzibą Zamawiającego, niezależnie od tego, jakiego elementu urządzenia naprawa będzie dotyczyła. 10) Wykonawca zobowiązany jest do wymiany sprzętu na nowy o nie gorszych parametrach w przypadku nie wykonania naprawy w terminie 14 dni roboczych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego oraz w przypadku ponownego wystąpienia wady części sprzętu, po wykonaniu trzech napraw dotyczących tego samego zespołu. 11) Zamawiający ma prawo dokonywania rozbudowy sprzętu (dot. części A zamówienia), zgodnie z dokumentacją techniczną przez wykwalifikowany personel Zamawiającego bez utraty gwarancji. Gwarancja obejmuje używanie sprzętu w Urzędzie Statystycznym w Poznaniu oraz jego oddziałach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.31.40 - Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego (DASD) 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek art. 24 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą, zgodnie z art. 44 ustawy, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie warunków nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, o których mowa w rozdziale IX SIWZ. Niespełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. 2.2. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków w postępowaniu według formuły spełnia albo nie spełnia danego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy, wzór według załącznika nr 3 do SIWZ. Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy, obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2.2. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.1. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 lit. a i b niniejszego rozdziału, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Dokument, o którym mowa w pkt 3. lit. c niniejszego rozdziału, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (oryginał nie jest wymagany) przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stat.gov.pl/urzedy/poznan.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Statystyczny w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-959 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Statystyczny w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-959 Poznań, kancelaria - pokój nr 1311.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Świadczenie usług w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO usg
- Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego
- usługi stacjonarnej ochrony fizycznej terenu, obiektów i mienia Instytutu Ochrony Roślin-PIB, znajdującego się w Poznaniu przy ul. Władysława Węgorka 20
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych oraz zmieszanych z nieruchomości jednostek Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych sądów rejonowych
- Dostawa energii elektrycznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z montażem systemu audio-video i nagłośnienia na sali konferencyjnej
- Dostawa serwera i przełączników sieciowych niezarządzalnych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek zaopatrywanych przez KWP w Łodzi.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych urządzeń części sieci teleinformatycznej oraz dysków twardych
- Dostawa komputerów stacjonarnych i sprzętu komputerowego.
- Dostawa przełącznika sieciowego dedykowanego do pracy w datacenter
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.