eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWznowienie pogwarancyjnego wsparcia technicznego producenta oraz odnowienie aktualizacji baz sygnatur ataków IDS/IPS dla urządzeń utrzymujących bezpieczną komunikację danych pomiędzy sądami oraz bezpieczeństwo i ochronę zasobów sieci komputerowych w Naczelnym Sądzie Administracyjnym i 16-tu Wojewódzkich Sądach Administracyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-20

Warszawa: Wznowienie pogwarancyjnego wsparcia technicznego producenta oraz odnowienie aktualizacji baz sygnatur ataków IDS/IPS dla urządzeń utrzymujących bezpieczną komunikację danych pomiędzy sądami oraz bezpieczeństwo i ochronę zasobów sieci komputerowych w Naczelnym Sądzie Administracyjnym i 16-tu Wojewódzkich Sądach Administracyjnych
Numer ogłoszenia: 334860 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Naczelny Sąd Administracyjny , ul. Gabriela Piotra Boduena 3/5, 00-011 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 551 60 00, faks 22 551 68 52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nsa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wznowienie pogwarancyjnego wsparcia technicznego producenta oraz odnowienie aktualizacji baz sygnatur ataków IDS/IPS dla urządzeń utrzymujących bezpieczną komunikację danych pomiędzy sądami oraz bezpieczeństwo i ochronę zasobów sieci komputerowych w Naczelnym Sądzie Administracyjnym i 16-tu Wojewódzkich Sądach Administracyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia dla Naczelnego Sądu Administracyjnego oraz 16-tu Wojewódzkich Sądów Administracyjnych jest: 1) Wznowienie usługi 3 letniego pogwarancyjnego wsparcia technicznego producenta CorePlus wraz z aktualizacjami oprogramowania dla 17 urządzeń Juniper SSG firewall z VPN w NSA i WSA, Systemu Centralnego Zarządzania NSM oraz urządzenia IDS/IPS Juniper IDP-200 w NSA. 2) Odnowienie na kolejne 3 lata aktualizacji baz sygnatur ataków IDS/IPS Deep Inspection w urządzeniach Juniper firewall SSG w 16-tu Wojewódzkich Sądach Administracyjnych oraz aktualizacji bazy sygnatur ataków IDS/IPS w urządzeniu IDP-200 w NSA. 3) Świadczenie 3 letniej usługi techniczno-konserwacyjnej i realizacji postulatów zmian konfiguracyjnych w sieci transmisji danych pomiędzy sądami administracyjnymi (sieć WAN) zbudowanej w oparciu o następujące urządzenia zainstalowane na styku z Internetem: a) 17 szt. urządzeń Juniper SSG zlokalizowanych w NSA i wszystkich WSA, b) Systemu Centralnego Zarządzania w/w urządzeniami (NSM) w NSA, c) Urządzenia IDS/IPS Juniper IDP-200 w NSA. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunków jego realizacji oraz wykaz urządzeń objętych zamówieniem (modeli, lokalizacji, dat wygaśnięcia obecnie posiadanego przez Zamawiającego wsparcia CorePlus producenta) określony został w załączniku Nr 1 do SIWZ (Istotne Postanowienia Umowy). 3. Dostarczenie kodów (ID kontraktów) aktywujących usługi, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2, dla wszystkich urządzeń nastąpi w terminie 3 tygodni od dnia zawarcia umowy. 4. Realizacja usług, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 nastapi przez okres 3 lat licząc od dnia aktywacji tych usług przez Zamawiającego. 5. Realizacja usług, o których mowa w ust. 1 pkt 3 nastapi przez okres 3 lat licząc od dnia 25.11.2013 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca winien dysponować co najmniej dwoma osobami posiadającymi certyfikat JNCIS-FWV Juniper Networks Certified Internet Specialist - Firewall. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, co do których brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy. 3. Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia, o których mowa w części IX SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować co najmniej dwoma osobami posiadającymi certyfikat JNCIS-FWV Juniper Networks Certified Internet Specialist - Firewall. Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunku przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadających ww. certyfikat (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wymienione w wykazie osób o którym mowa powyżej, posiadają certyfikat JNCIS-FWV Juniper Networks Certified Internet Specialist - Firewall (załącznik nr 7 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty (formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia dołączy dokumenty wymienione w pkt. III.4) ogłoszenia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w przypadku realizacji zamówienia przez podmioty występujące wspólnie do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty wymienione: - w ust. 1 pkt 1 części IX SIWZ - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć łącznie; - w ust. 1 pkt 2 i 3 części IX SIWZ - muszą przedłożyć 1 lub kilku Wykonawców występujących wspólnie, warunek będzie oceniany łącznie; - w ust. 1 pkt 4-6 części IX SIWZ - winny być przedłożone przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty należy dołączyć wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 5 do SIWZ). Wykonawca odpowiada za podwykonawców jak za działania własne. Ponadto, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 4-6 części IX SIWZ. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, na których zasobach polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nsa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Naczelny Sąd Administracyjny, ul. Jasna 6, 00-013 Warszawa, pok. 505.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Biurze Podawczym Naczelnego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy ul. Gabriela Piotra Boduena 3/5, pokój nr 115, w dniach od poniedziałku do piątku w godz.8.00-16.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.