Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wielbark: dowóz uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie gminy Wielbark w roku szkolnym 2007/2008 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Wielbark, do kontaktów: Tomasz Chodyna, ul. Grunwaldzka 2, 12-160 Wielbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6218106, fax 089 6218106, e-mail: wielbark@mailbox.olsztyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wielbark.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.wielbark.com.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dowóz uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie gminy Wielbark w roku szkolnym 2007/2008. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 2. Główne miejsce świadczenia usług: Gmina Wielbark. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie gminy Wielbark w roku szkolnym 2007/2008. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dowożeniu uczniów wraz z opieką do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie gminy Wielbark w roku szkolnym 2007/2008 i odwożeniu do miejsca zamieszkania na trasach wyszczególnionych w podziale na 5 zadań. 2. Przewozy odbywać się będą według projektu dowozu uczniów stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. Pod pojęciem \dowożenie\ rozumie się: dowożenie uczniów z punktów zbiorczych w miejscu zamieszkania i odwożenie uczniów do miejsca zamieszkania. Pod pojęciem \opieka\ rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci , która jest niezbędna przy tego rodzaju przewozach: 1. Opiekunem dowożonych dzieci może być jedynie osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia kwalifikacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. Wykaz tras, miejscowości, z których realizowany będzie dowóz, długość tras w km i godzinowy rozkład dowozu zawierają załączone projekty dowozu. Dane zawarte w załączonym projekcie dowozów należy traktować jako orientacyjne, które mogą ulec niewielkim zmianom po rozpoczęciu się roku szkolnego. Zamawiający wymaga aby przewóz odbywał się sprawnymi technicznie autobusami i busami służącymi do przewozu uczniów . Szczegółowe ustalenia tras dowozu uczniów, godzin przyjazdów i odjazdów dokonane zostaną wspólnie z Urzędem Gminy a Przewoźnikiem, który wygra przetarg po rozpoczęciu roku szkolnego. W przypadku awarii wyznaczonego autobusu lub busa Przewoźnik podstawi autobus lub bus zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. Zamawiający wyznaczy przystanki na poszczególnych trasach dowozu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda złożenia: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej \zamówieniem\; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 2) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 3) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów , jakie posiada Wykonawca 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 1) polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 03.09.2007; lub data zakończenia: 20.06.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 1000,00 zł Zadanie nr 2 - 1000,00 zł Zadanie nr 3 - 1000,00 zł Zadanie nr 4 - 1000,00 zł Zadanie nr 5 - 800,00 zł 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kre-dytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 oraz z 2004 r. Nr 145, poz. 1537). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w banku: Bank Spółdzielczy w Szczytnie Oddział Wielbark nr 61 8838 1057 2008 0500 0202 0021 dopiskiem ,,Wadium\ i tytułem postępowania. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda złożenia: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej \zamówieniem\; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 2) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 3) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów , jakie posiada Wykonawca 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 1) polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wielbark-ug.bip-wm.pl/public/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.06.2007, godzina 10:15, Urząd Gminy Wielbark, ul. Grunwaldzka 2 , 12-160 Wielbark, / sala narad /.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.06.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie gminy Wielbark w roku szkolnym 2007/2008r. Zadanie nr 1 - trasa nr 1. 1) Krótki opis: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Łatanej Wielkiej i Gimnazjum w Wielbarku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Łatanej Wielkiej i Gimnazjum w Wielbarku. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 03.09.2007; Zakończenie: 20.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie gminy Wielbark w roku szkolnym 2007/2008. zadanie nr 2 - trasa nr 2. 1) Krótki opis: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Łatanej Wielkiej, Wielbarku i Gimazjum w Wielbarku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Łatanej Wielkiej, Wielbarku i Gimazjum w Wielbarku. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 03.09.2007; Zakończenie: 20.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie gminy Wielbark w roku szkolnym 2007/2008. zadanie nr 3 - trasa nr 3. 1) Krótki opis: Dowóz uczniów do Szkoły Podsatwowej w Wesołowie, Wielbarku i Gimnazjum w Wielbarku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Dowóz uczniów do Szkoły Podsatwowej w Wesołowie, Wielbarku i Gimnazjum w Wielbarku. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 03.09.2007; Zakończenie: 20.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie gminy Wielbark w roku szkolnym 2007/2008. zadanie nr 4 - trasa nr 4. 1) Krótki opis: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Przeździęku Wielkim i Gimnazjum w Wielbarku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Przeździęku Wielkim i Gimnazjum w Wielbarku. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 03.09.2007; Zakończenie: 20.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie gminy Wielbark w roku szkolnym 2007/2008. zadanie nr 5 - trasa nr 5. 1) Krótki opis: Dowóz uczniów do SZkoły Podstawowej w Zabielach, Wielbarku i Gimnazjum w Wielbarku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Dowóz uczniów do SZkoły Podstawowej w Zabielach, Wielbarku i Gimnazjum w Wielbarku. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 03.09.2007; Zakończenie: 20.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do szkół Gminy Klembów
- "Usługi w zakresie transportu drogowego osób z niepełnosprawnością (dowozy mieszkańców Gminy Oborniki do ŚDS w Rogoźnie w 2025 r.)"
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Gorlice do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu
- Świadczenie usług transportowych w zakresie stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Grońsku w 2025r.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Gorlice do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu
- "Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnych wraz z opieką zamieszkałych na terenie Gminy Koźminek do szkół i placówek oświatowych w roku 2025 w dni nauki szkolnej"
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.