To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-02
Ogłoszenie nr 334965 - 2016 z dnia 2016-11-02 r.
Suwałki: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 319101
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki, krajowy numer identyfikacyjny
79067103000000, ul.
ul. Mickiewicza
1,
16400
Suwałki, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
875 628 000, faks
875 628 098, e-mail
przetargi@um.suwalki.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.106.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Urzędu Miejskiego w Suwałkach. 2.Tablice rejestracyjne winne być wyprodukowane zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 585) oraz zgodnie ze wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity: Dz. U z 2016 r., poz. 1038), wg niżej wymienionego zestawienia: - tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe - rys. nr 11 ww. rozporządzenia - tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe - rys. nr 19 ww. rozporządzenia - tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe - rys. nr 27 ww. rozporządzenia - tablice samochodowe indywidualne dwurzędowe - rys. nr 30 ww. rozporządzenia - tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe - rys. nr 50 ww. rozporządzenia - tablice samochodowe zabytkowe dwurzędowe - rys. nr 52 ww. rozporządzenia - tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe - rys. nr 56 ww. rozporządzenia łącznie 14.000 kompletów - tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe - rys. nr 11 ww. rozporządzenia - tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe - rys. nr 19 ww. rozporządzenia łącznie 2.500 sztuk - tablice motocyklowe zwyczajne - rys. nr 33 ww. rozporządzenia - tablice motocyklowe tymczasowe - rys. nr 62 ww. rozporządzenia - tablice motocyklowe zabytkowe - rys. nr 54 ww. rozporządzenia łącznie 1.000 sztuk - tablice motorowerowe zwyczajne - rys. nr 43 ww. rozporządzenia - tablice motorowerowe tymczasowe - rys. nr 65 ww. rozporządzenia łącznie 1.000 sztuk Określone ww. ilości są orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od ilości rejestrowanych pojazdów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu ilościowego poszczególnych tablic rejestracyjnych i zwiększenie w zamian zakresu ilościowego innych tablic rejestracyjnych z asortymentu objętego zamówieniem. 3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, partiami według potrzeb Zamawiającego na podstawie częściowych zamówień w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 4. Dostawy będą realizowane w trwałych opakowaniach, opisanych w czytelny sposób z podaniem w szczególności ilości tablic i zakresu numerów rejestracyjnych. 5. W przypadku zmiany przepisów w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostawy tablic rejestracyjnych z uwzględnieniem tych zmian. 6. Okres gwarancji na dostarczone tablice wynosi min. 24 miesiące, liczony od dnia wydania tablic rejestracyjnych w celu oznaczenia pojazdu
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30195000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT150845 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 216805 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- "Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej SPSP ZOZ w Suwałkach"
- Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach - powtórzone.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.