Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-03
Warszawa: Całodobowa ochrona osób, mienia i monitoring obiektów Centrum Promocji Kultury w Dzielnicy Praga-Południe w Warszawie oraz ochrona imprez masowych
Numer ogłoszenia: 33496 - 2012; data zamieszczenia: 03.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Promocji Kultury w Dzielnicy Praga Południe m. st. Warszawy , ul. Podskarbińska 2, 03-833 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 517 65 75, faks 22 517 65 76.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cpk.art.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury m.st. Warszawy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona osób, mienia i monitoring obiektów Centrum Promocji Kultury w Dzielnicy Praga-Południe w Warszawie oraz ochrona imprez masowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona osób, mienia i monitoring obiektów Centrum Promocji Kultury dla Dzielnicy Praga-Południe w Warszawie oraz ochrona imprez masowych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. ochronę fizyczną osób i mienia działki oraz budynku Klubu Saska Kępa, filii Centrum promocji Kultury dla Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy położonych przy ul. Brukselskiej 23 róg ul. Wersalskiej w Warszawie, 2. monitorowanie sygnałów z lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu znajdującego się w obiektach Klubu Kultury Gocław w Warszawie przy ul. Abrahama 10 i Muszli Koncertowej w Parku Skaryszewskim przy ul. Zielenieckiej 1 w Warszawie, 3. zapewnienie ochrony imprez masowych zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009 r. (Dz. U. nr 62, poz. 504 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 23 marca 2010 r. w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz. U. nr 52, poz. 308), 4. ochrona mienia i osób przy działaniach nie mających charakteru imprezy masowej. Każdorazowo najpóźniej 30 dni przed rozpoczęciem imprezy masowej Zamawiający przekaże Wykonawcy graficzny plan terenu, regulamin obiektu, program i regulamin imprezy, przewidywaną maksymalną liczbę osób, która może być obecna na imprezie. Każdorazowo przy organizacji imprezy masowej Wykonawca ma obowiązek sporządzenia Planu Działania służb porządkowych w czasie trwania imprezy masowej oraz uzyskanie dla sporządzonego planu akceptacji odpowiednich organów (Policja, Straż Pożarna i innych zgodnie z wymaganiami ustawowymi). Każdorazowo przy organizacji imprezy masowej Wykonawca wyznacza osobę pełniącą funkcję Kierownika ds. bezpieczeństwa podczas imprez masowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia stanu osobowego ochrony fizycznej i stałej o wymaganą ilość pracowników ochrony i na okres ustalony przez Zamawiającego. O takiej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę z minimum 24-godzinnym wyprzedzeniem. Pracownicy mają obowiązek noszenia jednolitego ubioru oraz identyfikatorów osobistych oraz wyposażenia niezbędnego do prawidłowego wykonywania przydzielonych zadań. Pracownicy świadczący usługę w formie fizycznej i stałej ochrony obiektu nie mogą pracować dłużej niż 24 godziny w ciągu 48 godzin. Wykonawca będzie prowadził niezbędną dokumentację, w tym książkę służby i książkę kluczy dostępne codziennie w pomieszczeniu ochrony. Muszla Koncertowa jest wyposażona w urządzenie alarmowe z nadajnikiem. Monitorowanie sygnałów z lokalnego SSWiN prowadzone będzie w systemie całodobowym we wszystkie dni tygodnia, niedziele i święta z ciągłą rejestracją zdarzeń. Klub Kultury Gocław przy ul. Abrahama 10 nie jest wyposażony w instalację alarmową.Wykonawca winien dysponować zmotoryzowanym patrolem interwencyjnym, który w miarę potrzeby będzie wzmacniał pracowników ochrony. Wykonawca oświadcza, że na każdorazowe wezwanie Zamawiającego jest w stanie zagwarantować mu min. 50 osób jednolicie umundurowanych oraz przeszkolonych do obsługi imprez masowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualna koncesja wydana przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz usług, wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym min. 1 usługa polegająca na ochronie osób i mienia oraz 1 usługi polegającej na zabezpieczeniu imprezy masowej, realizowanych na podstawie Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wyposażenia dostępnego Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, w tym co najmniej 2 zmotoryzowane patrole interwencyjne;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, w tym co najmniej: - 1 kierownik ds. bezpieczeństwa podczas imprez masowych, - 1 kierownik zmiany posiadającego licencję II stopnia, - 1 pracownik ochrony z licencją I stopnia, - oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opłaconea polisa ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony Formularz Oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Wypełniony Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert (np. odpis z KRS, wpis do ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę (-y) właściwie umocowaną.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://cpk.art.pl/Articles/view/85/Zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CENTRUM PROMOCJI KULTURY
DZIELNICA PRAGA-POŁUDNIE
03-833 WARSZAWA, UL. PODSKARBIŃSKA 2
pokój nr 210.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2012 godzina 10:00, miejsce: CENTRUM PROMOCJI KULTURY DZIELNICA PRAGA-POŁUDNIE 03-833 WARSZAWA, UL. PODSKARBIŃSKA 2 pokój nr 208 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.