To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-07
Otwock: zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczestników projektu systemowego
pn. Sprawni i samodzielni - edycja VI/2012, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. CZĘŚĆ I Kurs na wózki widłowe. CZĘŚĆ II Ochrona osób oraz mienia. CZĘŚĆ III Kurs komputerowy
Numer ogłoszenia: 3349 - 2014; data zamieszczenia: 07.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234335 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Komunardów 10, 05-402 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 27 7194810, faks 27 7792433.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczestników projektu systemowego pn. Sprawni i samodzielni - edycja VI/2012, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. CZĘŚĆ I Kurs na wózki widłowe. CZĘŚĆ II Ochrona osób oraz mienia. CZĘŚĆ III Kurs komputerowy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kryteria ogólne: Rekrutację uczestników zajęć prowadzi Zamawiający. Zajęcia mogą być na terenie powiatu otwockiego oraz poza obszarem terenu powiatu otwockiego (Wykonawca w takiej sytuacji zobligowany jest do zwrotu kosztów dojazdu Uczestnikom). Wykonawca powinien posiadać odpowiednią bazę lokalową i zaplecze techniczne do sprawnego przeprowadzenia kursów zawodowych. Sale kursowe powinny być dostosowane do ilości osób skierowanych na zajęcia. Zajęcia powinny być prowadzone w formie wykładów i warsztatów z ćwiczeniami praktycznymi. Zastosowane metody nauczania powinny być dostosowane do tematyki prowadzonych zajęć oraz poziomu wiedzy osób objętych zajęciami, a także uwzględniać indywidualne podejście do każdego z uczestników. Warunki pracy osób uczestniczących w zajęciach organizowanych muszą być zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: wyżywienie, ubezpieczenie wszystkich Uczestników, serwis kawowy w czasie realizowanych zajęć projektu, materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika, zwrotu kosztów dojazdu Uczestnikom, jeżeli zajęcia będą odbywać się poza obszarem powiatu otwockiego. Z uwagi na współfinansowanie projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawca jest zobowiązany podjąć odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczonymi na stronie internetowej:www.efs.gov.pl, www.mrr.gov.pl lub www.funduszestrukturalne.gov.pl, obejmujące między innymi odpowiednie oznaczenie sal zajęciowych, materiałów szkoleniowych, wydanych zaświadczeń i certyfikatów. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć oraz bieżącego informowania Zamawiającego w formie ustnej, telefonicznej lub pisemnej, o każdej nieobecności uczestnika na zajęciach. Wykonawca zapewni kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje i umiejętności adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich zajęć oraz czynne uczestnictwo w procesie dydaktycznym wszystkich wykładowców i trenerów wyszczególnionych w ofercie przetargowej, co będzie miało swoje odzwierciedlenie w dzienniku zajęć. Wykaz kadry, która będzie brała udział w realizacji zajęć Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ - wykaz osób. W przypadku gdy wystąpią okoliczności, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie zajęć dla liczby osób wskazanych w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na zajęcia. Za zmianą ilości osób rozumie się zmianę ceny za wykonanie usługi. Zamawiający dokona także zapłaty proporcjonalnie do wielkości danej części zamówienia co nastąpić może np. w przypadku rezygnacji uczestnika zajęć w trakcie realizacji kursu itp. (poprzednim przedstawieniu szczegółowej kalkulacji dotyczącej faktycznie poniesionych przez Wykonawcę kosztów). W przypadku gdy wystąpią okoliczności, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie zajęć dla liczby osób wskazanych w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na zajęcia. Za zmianą ilości osób rozumie się zmianę ceny za wykonanie usługi. W przypadku rezygnacji Uczestnika Projektu z kursu przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć a najpóźniej w dniu rozpoczęcia pierwszych zajęć Zamawiający zastrzega że w takiej sytuacji nie dokona zapłaty za Uczestnika kursu. Zamawiający zastrzega również możliwość zwiększenia liczby uczestników zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji załączonego do oferty harmonogramu zajęć, który zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy z tym, że nie później niż trzy dni przed rozpoczęciem zajęć. CZĘŚĆ1 Kurs wózki widłowe. 1)Istnieje możliwość bezpłatnego przeprowadzenia zajęć w ramach części teoretycznej w sali konferencyjnej PCPR w Otwocku. 2)Termin realizacji zajęć: od dnia podpisania umowy do 13 grudnia 2013 3)Ilość uczestników: 3 osoby dorosłe. 4)Czas trwania kursu zawodowego (w tym liczba godzin): min. 50 5)Należy uwzględnić koszt przeprowadzenia badań. 6)Należy uwzględnić koszt egzaminu zewnętrznego (państwowego). 7)Zajęcia powinny odbywa się w godzinach 8-16 z wyłączeniem niedzieli i soboty, przy czym dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 8 godzin dydaktycznych. 8)1 godz. dydaktyczna powinna wynosić 45 minut w każdym dniu zajęć. 9)Wykonawca przed podpisaniem umowy szczegółowy program i harmonogram zajęć obejmujący nazwę, zakres zajęć, tematy i czas trwania zajęć oraz ich wymiar ze wskazaniem wykwalifikowanej kadry dydaktycznej do jego prowadzenia. 10)W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: a)materiały szkoleniowe dla 3 osób (jak w ust. 3) zgodne z tematyką zajęć (plus dodatkowo, jeden egzemplarz materiałów dla Zamawiającego), b)materiały piśmiennicze w formie notesu i długopisu dla 3 osób (jak w ust. 3), c)ubezpieczenia wszystkich uczestników zajęć, d)serwisu kawowego dla 3 osób (jak w ust. 3) uzupełniany w trakcie zajęć teoretycznych, składający się z kawy, herbaty, cukier, mleko, i napojów zimnych takich jak: woda mineralna, soki owocowe, po ok. 0,5 l dziennie na osobę oraz ciastek suchych i słonych paluszków. 11)Wykonawca będzie prowadził dokumentację zajęć w postaci: a)dziennika zajęć zawierającego: listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć oraz podpis prowadzącego, b)imiennej listy z podpisami uczestników zajęć potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, c)imiennej listy potwierdzającej odbiór przez uczestników materiałów piśmienniczych, d)imiennej listy potwierdzającej skorzystanie przez uczestników z oferowanych posiłków, e)rejestru wydanych zaświadczeń, certyfikatów, f)kserokopii zaświadczeń, certyfikatów g)ankiet oceniających zajęcia h)sprawozdania merytorycznego, i)zdjęć na płycie CD lub DVD 12)Dokumentacja zajęć, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sale zajęciowe powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 13)Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników na zakończenie zajęć ankietę oceniającą zajęcia) oraz przekaże ją Zamawiającemu. Ankieta musi zawierać nazwę Zamawiającego oraz oznaczenia i napisy dotyczące współfinansowania projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 14)Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną (minimum 10 zdjęć) zajęć i przekaże ją Zamawiającemu (na płycie CD lub DVD) wraz z pozostałą dokumentacją zajęć. 15.W ramach rozliczenia zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia zakończenia zajęć: a)potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów zajęć, o których mowa w ust. 7, b)sprawozdanie merytoryczne lub raport z realizacji zajęć, zawierający imienny wykaz osób, które ukończyły zajęciach lub nie ukończyły zajęć oraz omówienie nabytych przez uczestników umiejętności (opis uzyskanych rezultatów, ocena postępów uczestników zajęć). 16.Dodatkowo: a.Wykonawca powinien posiadać zgodę na realizację szkoleń w danym zakresie, a program i czas trwania szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa wytycznymi. b.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zadania podwykonawcom. c.Wykonawca ma obowiązek zapewnienia sal dydaktycznych, specjalistycznych pracowni wyposażonych w niezbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenie oraz przygotowanie do egzaminu. d.Wykonawca jest zobowiązany do sfinansowania kosztów przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich (przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy mających na celu stwierdzenie zdolności do odbycia kursu oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem szkolenia) czy kosztów wyrobienia książeczki zdrowia, jeżeli specyfika kursu tego wymaga. Koszt należy uwzględnić w ogólnej cenie kursu. e.Wykonawca ma obowiązek zapewnić wszystkie materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. Materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. f.Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników szkoleń od następstw nieszczęśliwych wypadków i dostarczyć kserokopię zawartej polisy ubezpieczeniowej do Zamawiającego. Koszt ubezpieczenia NNW należy ująć w cenie. g.Wykonawca sporządzi protokół z egzaminu kończącego kurs. h.W ciągu 3 dni od zakończenia kursów zawodowych Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: szczegółowy program każdego kursu, materiały szkoleniowe jakie otrzymali uczestnicy z potwierdzonym odbiorem, dziennik zajęć edukacyjnych zawierający imienną listę obecności podpisaną przez uczestników, dni w których odbyły się zajęcia, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, kserokopie zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.. CZĘŚĆ Nr: 2 Ochrona osób oraz mienia. 1)Istnieje możliwość bezpłatnego przeprowadzenia zajęć w sali konferencyjnej PCPR w Otwocku. 2)Termin realizacji zajęć: od dnia podpisania umowy do 13 grudnia 2013. 3)Ilość uczestników: 2 osoby dorosłe. 4)Czas trwania kursu zawodowego (w tym liczba godzin): min. 50 5)Zajęcia powinny odbywa się w godzinach 8-16 z wyłączeniem niedzieli i soboty, przy czym dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 8 godzin dydaktycznych. 6)1 godz. dydaktyczna powinna wynosić 45 minut w każdym dniu zajęć. 7)Wykonawca przed podpisaniem umowy szczegółowy program i harmonogram zajęć obejmujący nazwę, zakres zajęć, tematy i czas trwania zajęć oraz ich wymiar ze wskazaniem wykwalifikowanej kadry dydaktycznej do jego prowadzenia. 8)W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: a)materiały szkoleniowe dla 2 osób (jak w ust. 3) zgodne z tematyką zajęć (plus dodatkowo, jeden egzemplarz materiałów dla Zamawiającego), b)materiały piśmiennicze w formie notesu i długopisu dla 2 osób (jak w ust. 3), c)ubezpieczenia wszystkich uczestników zajęć, d)wyżywienie dla 2 osób (jak w ust. 3) w trakcie trwania zajęć, składające się z: obiadu dwudaniowego z deserem, serwisu kawowego dla 2 osób (jak w ust. 3) uzupełniany w trakcie zajęć, składający się z kawy, herbaty, cukier, mleko, i napojów zimnych takich jak: woda mineralna, soki owocowe, po ok. 0,5 l dziennie na osobę oraz ciastek suchych i słonych paluszków, 9)Wykonawca będzie prowadził dokumentację zajęć w postaci: a)dziennika zajęć zawierającego: listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć oraz podpis prowadzącego, b)imiennej listy z podpisami uczestników zajęć potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, c)imiennej listy potwierdzającej odbiór przez uczestników materiałów piśmienniczych, d)imiennej listy potwierdzającej skorzystanie przez uczestników z oferowanych posiłków, e)rejestru wydanych zaświadczeń, certyfikatów, f)kserokopii zaświadczeń, certyfikatów g)ankiet oceniających zajęcia h)sprawozdania merytorycznego, i)zdjęć na płycie CD lub DVD 10)Dokumentacja zajęć, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sale zajęciowe powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 11)Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników na zakończenie zajęć ankietę oceniającą zajęcia) oraz przekaże ją Zamawiającemu. Ankieta musi zawierać nazwę Zamawiającego oraz oznaczenia i napisy dotyczące współfinansowania projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 12)Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną (minimum 10 zdjęć) zajęć i przekaże ją Zamawiającemu (na płycie CD lub DVD) wraz z pozostałą dokumentacją zajęć. 13)W ramach rozliczenia zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia zakończenia zajęć: a)potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów zajęć, o których mowa w ust. 7, b)sprawozdanie merytoryczne lub raport z realizacji zajęć, zawierający imienny wykaz osób, które ukończyły zajęciach lub nie ukończyły zajęć oraz omówienie nabytych przez uczestników umiejętności (opis uzyskanych rezultatów, ocena postępów uczestników zajęć). 14.Dodatkowo: a.Wykonawca powinien posiadać zgodę na realizację szkoleń w danym zakresie, a program i czas trwania szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa wytycznymi. b.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zadania podwykonawcom. c.Wykonawca ma obowiązek zapewnienia sal dydaktycznych, specjalistycznych pracowni wyposażonych w niezbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenie oraz przygotowanie do egzaminu. d.Wykonawca jest zobowiązany do sfinansowania kosztów przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich (przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy mających na celu stwierdzenie zdolności do odbycia kursu oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem szkolenia) czy kosztów wyrobienia książeczki zdrowia, jeżeli specyfika kursu tego wymaga. Koszt należy uwzględnić w ogólnej cenie kursu. e.Wykonawca ma obowiązek zapewnić wszystkie materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. Materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. f.Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników szkoleń od następstw nieszczęśliwych wypadków i dostarczyć kserokopię zawartej polisy ubezpieczeniowej do Zamawiającego. Koszt ubezpieczenia NNW należy ująć w cenie. g.Wykonawca sporządzi protokół z egzaminu kończącego kurs. h.W ciągu 3 dni od zakończenia kursów zawodowych Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: szczegółowy program każdego kursu, materiały szkoleniowe jakie otrzymali uczestnicy z potwierdzonym odbiorem, dziennik zajęć edukacyjnych zawierający imienną listę obecności podpisaną przez uczestników, dni w których odbyły się zajęcia, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, kserokopie zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.. CZĘŚĆ Nr: 3 Kurs komputerowy. 1)Istnieje możliwość bezpłatnego przeprowadzenia zajęć w sali konferencyjnej PCPR w Otwocku. 2)Termin realizacji zajęć: od dnia podpisania umowy do 13 grudnia 2013 3)Ilość uczestników: 1 osoba dorosła. 4)Czas trwania kursu zawodowego (w tym liczba godzin): min. 50 5)Zajęcia powinny odbywa się w godzinach 8-16 z wyłączeniem niedzieli i soboty, przy czym dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 8 godzin dydaktycznych. 6)1 godz. dydaktyczna powinna wynosić 45 minut w każdym dniu zajęć. 7)Wykonawca przed podpisaniem umowy szczegółowy program i harmonogram zajęć obejmujący nazwę, zakres zajęć, tematy i czas trwania zajęć oraz ich wymiar ze wskazaniem wykwalifikowanej kadry dydaktycznej do jego prowadzenia. 8)W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: a)materiały szkoleniowe dla 1 osoby (jak w ust. 3) zgodne z tematyką zajęć (plus dodatkowo, jeden egzemplarz materiałów dla Zamawiającego), b)materiały piśmiennicze w formie notesu i długopisu dla 1 osoby (jak w ust. 3), c)ubezpieczenia wszystkich uczestników zajęć, d)wyżywienie dla 1 osoby (jak w ust. 3) w trakcie trwania zajęć, składające się z: obiadu dwudaniowego z deserem, serwisu kawowego dla 1 osoby (jak w ust. 3) uzupełniany w trakcie zajęć, składający się z kawy, herbaty, cukier, mleko, i napojów zimnych takich jak: woda mineralna, soki owocowe, po ok. 0,5 l dziennie na osobę oraz ciastek suchych i słonych paluszków, 9)Wykonawca będzie prowadził dokumentację zajęć w postaci: a)dziennika zajęć zawierającego: listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć oraz podpis prowadzącego, b)imiennej listy z podpisami uczestników zajęć potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, c)imiennej listy potwierdzającej odbiór przez uczestników materiałów piśmienniczych, d)imiennej listy potwierdzającej skorzystanie przez uczestników z oferowanych posiłków, e)rejestru wydanych zaświadczeń, certyfikatów, f)kserokopii zaświadczeń, certyfikatów g)ankiet oceniających zajęcia h)sprawozdania merytorycznego, i)zdjęć na płycie CD lub DVD 10)Dokumentacja zajęć, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sale zajęciowe powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 11)Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników na zakończenie zajęć ankietę oceniającą zajęcia) oraz przekaże ją Zamawiającemu. Ankieta musi zawierać nazwę Zamawiającego oraz oznaczenia i napisy dotyczące współfinansowania projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 12)Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną (minimum 10 zdjęć) zajęć i przekaże ją Zamawiającemu (na płycie CD lub DVD) wraz z pozostałą dokumentacją zajęć. 13)W ramach rozliczenia zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia zakończenia zajęć: a)potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów zajęć, o których mowa w ust. 7, b)sprawozdanie merytoryczne lub raport z realizacji zajęć, zawierający imienny wykaz osób, które ukończyły zajęciach lub nie ukończyły zajęć oraz omówienie nabytych przez uczestników umiejętności (opis uzyskanych rezultatów, ocena postępów uczestników zajęć). 14)Dodatkowo: a.Wykonawca powinien posiadać zgodę na realizację szkoleń w danym zakresie, a program i czas trwania szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa wytycznymi. b.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zadania podwykonawcom. c.Wykonawca ma obowiązek zapewnienia sal dydaktycznych, specjalistycznych pracowni wyposażonych w niezbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenie oraz przygotowanie do egzaminu. d.Wykonawca jest zobowiązany do sfinansowania kosztów przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich (przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy mających na celu stwierdzenie zdolności do odbycia kursu oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem szkolenia) czy kosztów wyrobienia książeczki zdrowia, jeżeli specyfika kursu tego wymaga. Koszt należy uwzględnić w ogólnej cenie kursu. e.Wykonawca ma obowiązek zapewnić wszystkie materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. Materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. f.Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników szkoleń od następstw nieszczęśliwych wypadków i dostarczyć kserokopię zawartej polisy ubezpieczeniowej do Zamawiającego. Koszt ubezpieczenia NNW należy ująć w cenie. g.Wykonawca sporządzi protokół z egzaminu kończącego kurs. h.W ciągu 3 dni od zakończenia kursów zawodowych Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: szczegółowy program każdego kursu, materiały szkoleniowe jakie otrzymali uczestnicy z potwierdzonym odbiorem, dziennik zajęć edukacyjnych zawierający imienną listę obecności podpisaną przez uczestników, dni w których odbyły się zajęcia, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, kserokopie zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy pn. Sprawni i samodzielni - edycja VI/2012, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kurs na wózki widłowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WSI WARSZAWSKA, ul. Nicznickiego 29, 01-918 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6116,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3030,00
Oferta z najniższą ceną: 2686,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3030,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Kurs ochrony osób i mienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WSI Warszawska, ul. Nocznickiego 29, 01-918 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6487,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3382,00
Oferta z najniższą ceną: 3382,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Kurs komputerowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CENTRUM EDUKACJI NOWOCZESNEJ NATALIA RADZKA, RAFAŁ RADZKI, ul. Płochocińska 19, 03-191 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3617,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1900,00
Oferta z najniższą ceną: 1900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4862,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemu chłodzenia oraz dystrybucji wody dla urządzeń uruchamianych w laboratorium w ramach projektu Wektor
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w 2025 r.
- Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą 2 aparatów do diagnostyki Mycobacterium Tuberculosis complex
- Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w ich miejscu zamieszkania w terminie 01.01.2025-30.06.2025 r.
- Świadczenie usług odbioru odpadów z terenu Jednostek Organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów komunalnych
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.