eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbki › Ochrona przyrodniczo cennych obszarów chronionych, przez koncentrację ruchu turystycznego w ramach działania 5.1 priorytetu V Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 207 2013. Zagospodarowanie terenu rekreacji na terenie Nadleśnictwa Drewnica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-24

Ząbki: Ochrona przyrodniczo cennych obszarów chronionych, przez koncentrację ruchu turystycznego w ramach działania 5.1 priorytetu V Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 207 2013. Zagospodarowanie terenu rekreacji na terenie Nadleśnictwa Drewnica
Numer ogłoszenia: 335029 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Drewnica , ul. Kolejowa 31, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 022 7816250, faks 022 7816209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://drewnica.warszawa.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona przyrodniczo cennych obszarów chronionych, przez koncentrację ruchu turystycznego w ramach działania 5.1 priorytetu V Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 207 2013. Zagospodarowanie terenu rekreacji na terenie Nadleśnictwa Drewnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów rekreacji w miejscowościach określonych w poszczególnych częściach. część 1 Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie terenu rekreacji na terenie Nadleśnictwa Drewnica w miejscowości Fidest. W ramach części 1 wykonane zostaną zadania: 1. utworzenie dwóch parkingów o pow. 125m2 każdy 2. wykonanie elementów małej architektury tj.: - Wiata wypoczynkowa szt.4 - Bruk drewniany 130 m2 - Ogrodzenie wysokie 70mb - Ogrodzenie niskie 20 mb - Kosze na śmieci szt.5 - Stelaż do tablicy informacyjnej szt.12 - Słupki kierunkowe szt.4 - Stojaki rowerowe szt.4 - Ława wolnostojące z oparciem szt.8 - Palenisko szt.1 3. dostawa i montaż, wykonanie elementów na plac zabaw - Tor przeszkód szt.1 - Młynki szt.1 - Drabinka z linami szt.2 - Warsztat edukacyjny szt.1 Teren trawiasty objęty opracowaniem o łącznej powierzchni 1000 m2 po zakończeniu prac należy doprowadzić do stanu pierwotnego część 2 Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie terenu rekreacji na terenie Nadleśnictwa Drewnica w miejscowości Ostrówek. W ramach części 2 wykonane zostaną zadania: 1. rozebranie ogrodzenia z siatki na słupach stalowych wraz z betonowym cokołem i wywóz gruzu wraz z elementami metalowymi 2. wykonanie ogrodzenia na słupach metalowych z deskami pomiędzy słupkami wraz z betonowym cokołem 3. wykonanie dwóch parkingów o powierzchni 250 m2 każdy 4. wykonanie duktu utwardzonego długość 1400 , szerokości 2m 5. wykonanie obiektów małej architektury tj.: - Wiata wypoczynkowa szt.2 - Zadaszenie wypoczynkowe ze stołem i ławami do siedzenie szt.1 - Bruk drewniany 600 m2 - Ogrodzenie wysokie 120mb - Ogrodzenie niskie 50 mb - Brama wejściowa szt.3 - Kosze na śmieci szt.12 - Stelaż do tablicy informacyjnej szt.24 - Słupki kierunkowe szt.6 - Stojaki rowerowe szt.4 - Ława wolnostojące z oparciem szt.10 - Ława drewniana do siedzenia szt.8 - Stół drewniany szt. 4 - Mostek/ przeprawa 20 mb - Kładka /taras widokowy 220 mb - Palenisko szt.1 6. dostawa i montaż, wykonanie elementów na plac zabaw - tor przeszkód - Ścieżka owadów- równowaga szt.12 - Młynki szt.2 - Drabinka z linami szt. 5 - Warsztat edukacyjny szt.1 Teren objęty opracowaniem o łącznej powierzchni 5550 m2 po zakończeniu prac należy doprowadzić do stanu pierwotnego. Część 3 Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie terenu rekreacji na terenie Nadleśnictwa Drewnica w miejscowości Czarna Struga W ramach części 3 wykonane zostaną zadania: 1. Rozbiórka domu, szopy drewnianej z posadzką betonową, szopy ceglanej , murku ceglanego, basenu betonowego istniejącego ogrodzenia i wywóz gruzu 2. wykonanie elementów małej architektury tj.: - Wiata wypoczynkowa szt.4 - Bruk drewniany 230 m2 - Ogrodzenie wysokie 120mb - Ogrodzenie niskie 30 mb - Brama wejściowa szt.1 - Kosze na śmieci szt.6 - Stelaż do tablicy informacyjnej szt.6 - Słupki kierunkowe szt.2 - Stojaki rowerowe szt.8 - Ława wolnostojące z oparciem szt.8 - Palenisko szt.1 3. dostawa i montaż, wykonanie elementów na plac zabaw - tor przeszkód szt.1 - Ścieżka owadów- równowaga szt.12 - Młynki szt.2 - Drabinki z linami szt.5 - Warsztat edukacyjny szt.1 Teren trawiasty objęty opracowaniem o łącznej powierzchni 875 m2 po zakończeniu prac należy doprowadzić do stanu pierwotnego Część 4 Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie terenu rekreacji na terenie Nadleśnictwo Drewnica w miejscowości Wesoła W ramach części 4 wykonane zostaną zadania: 1. wykonanie elementów małej architektury tj.: - Wiata wypoczynkowa szt.4 - Zadaszenie wypoczynkowe ze stołem i ławami do siedzenie szt. 1 - Stół drewniany szt.4 - Ława drewniana do siedzenie szt.8 - Bruk drewniany 300 m2 - Ogrodzenie wysokie 350mb - Ogrodzenie niskie 45 mb - Brama wejściowa szt.2 - Kosze na śmieci szt.8 - Stelaż do tablicy informacyjnej szt.13 - Stojaki rowerowe szt.8 - Ława wolnostojące z oparciem szt.8 2.dostawa i montaż, wykonanie elementów na plac zabaw - Tor przeszkód szt. 1 - Ścieżka owadów- równowaga szt.9 - Młynki szt.2 - Drabinki z linami szt.4 - Warsztat edukacyjny szt.1 Teren trawiasty objęty opracowaniem o łącznej powierzchni 3100 m2 po zakończeniu prac należy doprowadzić do stanu pierwotnego. Część 5 Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie terenu rekreacji na terenie Nadleśnictwa Drewnica w miejscowości Kawęczyn W ramach części 5 wykonane zostaną zadania: 1. wykonanie elementów małej architektury tj.: - Wiata wypoczynkowa szt.2 - Bruk drewniany 70 m2 - Ogrodzenie wysokie 70 mb - Ogrodzenie niskie 30 mb - Kosze na śmieci szt.2 - Stelaż do tablicy informacyjnej szt.6 - Stojaki rowerowe szt.4 - Palenisko szt.1 2.dostawa i montaż, wykonanie elementów na plac zabaw - Tor przeszkód szt. 1 - Ścieżka owadów- równowaga szt.9 - Młynki szt.2 - Drabinki z linami szt.2 - Warsztat edukacyjny szt.1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium dla poszczególnych części zamówienia: część 1 Fidest 5000,00 zł część 2 Ostrówek 12000,00 zł część 3 Czarna struga 4000,00 zł część 4 Wesoła 7000,00 zł część 5 Kawęczyn 3000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wzór oferty na roboty budowlane;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (załącznik nr 1 do umowy) przy wystąpieniu przynajmniej jednego z następujących warunków: 1) termin zakończenia prac, za zgodą obu stron może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: działania siły wyższej np. klęski Żywiołowej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robot, wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robot lub wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności np. w wyniku działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron (np. badań archeologicznych) - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy, potwierdzony przez inspektora nadzoru. W przedstawionych w niniejszym ustępie przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie danemu okresowi powodującemu opóźnienie. 2) uzasadnione zmiany osób, o których mowa w §3 istotnych warunków zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Zmiany winny być uzasadnione na piśmie. W przypadku zmiany osób, o których mowa w §3 ust.3 wymagana jest akceptacja przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana winna być potwierdzona pisemnie i nie wymaga aneksu do niniejszej umowy, 3) zamawiający dopuszcza zmianę podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienia publiczne dotychczasowy podwykonawca. 4) określone w punktach 1-4 warunki dotyczą również zmiany terminów realizacji zapisanych w uzgodnionym harmonogramie rzeczowo-finansowym. Na wniosek każdej ze stron, po obustronnym uzgodnieniu dopuszcza się zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym polegające na skrócenie terminu zakończenia prac oraz na zmianie kolejności wykonywania zadań. 5) Cena za wykonanie przedmiotu umowy ustalona na podstawie przyjętej oferty wykonawcy, może ulec zmianie w przypadku zmiany stawki procentowej podatku VAT określanej w ustawie o podatku od towarów i usług, jeżeli powstanie uregulowanie prawne o możliwości takiej zmiany w przypadku ceny ryczałtowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasy.warszawa.pl/drewnica/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2010 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 15 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w 85% finansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część 1 Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie terenu rekreacji na terenie Nadleśnictwa Drewnica w miejscowości Fidest.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach części 1 wykonane zostaną zadania: 1. utworzenie dwóch parkingów o pow. 125m2 każdy 2. wykonanie elementów małej architektury tj.: - Wiata wypoczynkowa szt.4 - Bruk drewniany 130 m2 - Ogrodzenie wysokie 70mb - Ogrodzenie niskie 20 mb - Kosze na śmieci szt.5 - Stelaż do tablicy informacyjnej szt.12 - Słupki kierunkowe szt.4 - Stojaki rowerowe szt.4 - Ława wolnostojące z oparciem szt.8 - Palenisko szt.1 3. dostawa i montaż, wykonanie elementów na plac zabaw - Tor przeszkód szt.1 - Młynki szt.1 - Drabinka z linami szt.2 - Warsztat edukacyjny szt.1 Teren trawiasty objęty opracowaniem o łącznej powierzchni 1000 m2 po zakończeniu prac należy doprowadzić do stanu pierwotnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.13-1, 45.11.12.91-4, 45.11.27.00-2, 45.11.27.10-5, 45.11.27.23-9, 45.21.13.20-8, 45.21.22.21-1, 45.34.20.00-6, 43.32.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zagospodarowanie terenu rekreacji na terenie Nadleśnictwa Drewnica w miejscowości Ostrówek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach części 2 wykonane zostaną zadania: 1. rozebranie ogrodzenia z siatki na słupach stalowych wraz z betonowym cokołem i wywóz gruzu wraz z elementami metalowymi 2. wykonanie ogrodzenia na słupach metalowych z deskami pomiędzy słupkami wraz z betonowym cokołem 3. wykonanie dwóch parkingów o powierzchni 250 m2 każdy 4. wykonanie duktu utwardzonego długość 1400 , szerokości 2m 5. wykonanie obiektów małej architektury tj.: - Wiata wypoczynkowa szt.2 - Zadaszenie wypoczynkowe ze stołem i ławami do siedzenie szt.1 - Bruk drewniany 600 m2 - Ogrodzenie wysokie 120mb - Ogrodzenie niskie 50 mb - Brama wejściowa szt.3 - Kosze na śmieci szt.12 - Stelaż do tablicy informacyjnej szt.24 - Słupki kierunkowe szt.6 - Stojaki rowerowe szt.4 - Ława wolnostojące z oparciem szt.10 - Ława drewniana do siedzenia szt.8 - Stół drewniany szt. 4 - Mostek/ przeprawa 20 mb - Kładka /taras widokowy 220 mb - Palenisko szt.1 6. dostawa i montaż, wykonanie elementów na plac zabaw - tor przeszkód - Ścieżka owadów- równowaga szt.12 - Młynki szt.2 - Drabinka z linami szt. 5 - Warsztat edukacyjny szt.1 Teren objęty opracowaniem o łącznej powierzchni 5550 m2 po zakończeniu prac należy doprowadzić do stanu pierwotnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.11.12.13-4, 45.11.12.91-4, 45.11.27.00-2, 45.11.27.10-5, 45.11.27.23-9, 45.21.13.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zagospodarowanie terenu rekreacji na terenie Nadleśnictwa Drewnica w miejscowości Czarna Struga.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach części 3 wykonane zostaną zadania: 1. Rozbiórka domu, szopy drewnianej z posadzką betonową, szopy ceglanej , murku ceglanego, basenu betonowego istniejącego ogrodzenia i wywóz gruzu 2. wykonanie elementów małej architektury tj.: - Wiata wypoczynkowa szt.4 - Bruk drewniany 230 m2 - Ogrodzenie wysokie 120mb - Ogrodzenie niskie 30 mb - Brama wejściowa szt.1 - Kosze na śmieci szt.6 - Stelaż do tablicy informacyjnej szt.6 - Słupki kierunkowe szt.2 - Stojaki rowerowe szt.8 - Ława wolnostojące z oparciem szt.8 - Palenisko szt.1 3. dostawa i montaż, wykonanie elementów na plac zabaw - tor przeszkód szt.1 - Ścieżka owadów- równowaga szt.12 - Młynki szt.2 - Drabinki z linami szt.5 - Warsztat edukacyjny szt.1 Teren trawiasty objęty opracowaniem o łącznej powierzchni 875 m2 po zakończeniu prac należy doprowadzić do stanu pierwotnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.11.12.13-4, 45.11.12.91-4, 45.11.27.00-2, 45.11.27.10-5, 45.11.27.23-9, 45.21.13.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zagospodarowanie terenu rekreacji na terenie Nadleśnictwo Drewnica w miejscowości Wesoła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach części 4 wykonane zostaną zadania: 1. wykonanie elementów małej architektury tj.: - Wiata wypoczynkowa szt.4 - Zadaszenie wypoczynkowe ze stołem i ławami do siedzenie szt. 1 - Stół drewniany szt.4 - Ława drewniana do siedzenie szt.8 - Bruk drewniany 300 m2 - Ogrodzenie wysokie 350mb - Ogrodzenie niskie 45 mb - Brama wejściowa szt.2 - Kosze na śmieci szt.8 - Stelaż do tablicy informacyjnej szt.13 - Stojaki rowerowe szt.8 - Ława wolnostojące z oparciem szt.8 2.dostawa i montaż, wykonanie elementów na plac zabaw - Tor przeszkód szt. 1 - Ścieżka owadów- równowaga szt.9 - Młynki szt.2 - Drabinki z linami szt.4 - Warsztat edukacyjny szt.1 Teren trawiasty objęty opracowaniem o łącznej powierzchni 3100 m2 po zakończeniu prac należy doprowadzić do stanu pierwotnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.13-4, 45.11.12.91-4, 45.11.27.00-2, 45.11.27.10-5, 45.11.27.23-9, 45.21.13.20-8, 45.21.22.21-1, 45.34.20.00-6, 43.32.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zagospodarowanie terenu rekreacji na terenie Nadleśnictwa Drewnica w miejscowości Kawęczyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach części 5 wykonane zostaną zadania: 1. wykonanie elementów małej architektury tj.: - Wiata wypoczynkowa szt.2 - Bruk drewniany 70 m2 - Ogrodzenie wysokie 70 mb - Ogrodzenie niskie 30 mb - Kosze na śmieci szt.2 - Stelaż do tablicy informacyjnej szt.6 - Stojaki rowerowe szt.4 - Palenisko szt.1 2.dostawa i montaż, wykonanie elementów na plac zabaw - Tor przeszkód szt. 1 - Ścieżka owadów- równowaga szt.9 - Młynki szt.2 - Drabinki z linami szt.2 - Warsztat edukacyjny szt.1 Teren trawiasty objęty opracowaniem o łącznej powierzchni 584 m2 po zakończeniu prac należy doprowadzić do stanu pierwotnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.13-1, 45.11.12.91-4, 45.11.27.00-2, 45.11.27.10-5, 45.11.27.23-9, 45.21.13.20-8, 45.21.22.21-1, 45.34.20.00-6, 43.32.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.