Ogłoszenie z dnia 2007-06-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Służewo: wykonanie zmiany konstrukcji, pokrycia i ocieplenia dachu oraz wykonanie wejść do budynku, montaż kolektorów słonecznych na dachu wraz przystosowaniem w istniejącej kotłowni w DPS w Grabiu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Grabiu - Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety - Prowincja Toruńska, do kontaktów: s. Iwona Kaczmarek, Grabie, 87-710 Służewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2821270, fax 054 2821270, e-mail: dpgrabietorun.com. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Dom Pomocy Społecznej Zgromadzenia Sióstr św. Elżbiety - Prowincja Toruńska; Zdrowie, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zmiany konstrukcji, pokrycia i ocieplenia dachu oraz wykonanie wejść do budynku, montaż kolektorów słonecznych na dachu wraz przystosowaniem w istniejącej kotłowni w DPS w Grabiu 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: m. Grabie DPS. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących wykonanie zmiany konstrukcji dachu, docieplenie dachu, wymiana pokrycia dachowego oraz montaż kolektorów słonecznych. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca wykona przystosowanie istniejącej kotłowni do zmian wprowadzonych montażem kolektorów słonecznych i włączeniem ich do systemu ogrzewania. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji jakości za wykonane roboty i zamontowane urządzenia na okres min. 36 miesięcy, licząc od daty zakończenia i odbioru robót. 2. Oświadczenie o wykonaniu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Oryginalny kod CPV: 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych Oryginalny kod CPV: 45.26.14.10 - Izolowanie dachu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.14.10 - Izolowanie dachu Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres prac do wykonania: - rozebranie pokrycia dachu - rozebranie deskowania oraz konstrukcji drewnianej dachu - wymurowanie ściany kolankowej - wykonanie wieńca żelbetowego - montaż więźby dachowej drewnianej wraz z pokryciem folią i łatami - wykonanie pokrycia dachu z blachodachówki wraz z obróbkami blacharskimi, orynnowaniem, - montaż włazu oraz okien dachowych - rozebranie wejścia, tj. rozbiórka kolumn balkonu górnego oraz części tarasu dolnego - wykonanie schodów żelbetowych oraz kolumn podwójnych żelbetowych balkonów i attyk nad wejściami - wykonanie podbitki z płyt GT - wykonanie ścianek działowych - tynkowanie i licowanie ścian - malowanie - montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej - montaż konstrukcji wsporczej wraz z montażem próżniowych kolektorów słonecznych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; Termin zakończenia robót budowlanych - 5 miesięcy od daty zawarcia umowy.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20 000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: A. Opis warunków udziału w postępowaniu 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z przepisami art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 173 poz. 1807), 2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w tym względzie: 1. dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje, które będą wyznaczone na stanowiska: a) Kierownika budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia, b) Kierownika robót - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych, c) Kadra kierowania budową musi posiadać: - stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), - wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, - a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995 r. - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, 2. wykażą i udokumentują (referencje lub opinie lub listy polecające) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (w tym montaż kolektorów słonecznych o wartości min. 100 000 zł) o wartości nie mniejszej niż 500 000 złotych każda, 3. w okresie ostatnich trzech lat, tj. 2006 r., 2005 r., 2004 r. zatrudniali nie mniej niż 10 osób, 4. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, a zwłaszcza: podnośnik przyścienny, betoniarka, środki transportu ciężarowego i dostawcze, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, i w tym względzie: 1. dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 600 000 zł, 2. osiągnęli w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres - przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi na poziomie ponad 2 mln zł. rocznie, 3. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC - min. suma ubezpieczenia w zakresie wykonywania działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na kwotę nie niższą niż 200 000 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: 1. pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3. oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać ofertę muszą wykazać, że: - każdy z osobna: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2. posiadają uprawnienia do działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 3. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej, - wspólnie muszą wykazać, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia (uprawniania budowlane), 2. dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, 3. dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, 4. posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. - przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że: 1. posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez zamawiającego. Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek Nr 1. Znaczenie warunku - spełnia - nie spełnia. 1. Osoby przewidziane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie i specjalności, stosownie do rodzaju wykonywanych czynności odpowiadające wymaganiom budowy. 2. Posiadają uprawnienia do określonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US). 4. Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 5. Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 6. Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 7. Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących bieżące wykonywanie zamówienia. 8. Posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC. Ocena spełniania warunku: spełnia - nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Warunek Nr 2. Znaczenie warunku - spełnia - nie spełnia. Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. 1. Dysponowanie odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 2. Dysponowanie pracownikami zdolnymi do wykonania zadania, w tym specjaliści ds. ogólnobudowlanych, izolerzy, malarze, instalatorzy instalacji sanitarnej. Ocena spełniania warunku: spełnia - nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Warunek Nr 3. Znaczenie warunku - 80 % Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie będą podlegać: ilość wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (w tym montaż kolektorów słonecznych o wartości min. 100 000 zł) o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł każda. Sposób oceny spełniania warunku: Warunek będzie oceniany w skali 0 - 100 pkt, z tym że za: Ocena spełniania warunku dokonywana będzie na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną za powyższy warunek będzie uzyskana ilość pkt, która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,80. Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających warunkowi jw. Warunek Nr 4. Znaczenie warunku - 20 % Ocena sytuacji finansowo-ekonomicznej. Sposób oceny spełniania warunku: Warunek będzie oceniany następująco : a) wielkość przychodów za rok obrotowy 2005 r. wg proporcji - w skali 0 - 20 pkt, b) wielkość przychodów za rok obrotowy 2006 r. wg proporcji - w skali 0 - 40 pkt, c) wskaźnik rentowności = zysk netto/przychody netto za rok obrotowy 2006r wg proporcji - w skali 0 - 40 pkt. Ocena spełniania warunku dokonywana będzie za poszczególne elementy oceny a - c na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie suma pkt uzyskana za (a + b + c) wg zasady jw., która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,20 Dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie ocena będzie dokonywana wg zasad jw. a elementy oceny: a, b, c będą obliczane ze zsumowanych od partnerów wielkości podlegających ocenie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań odpowiedniego wykonania zamówienia, a dotyczące pkt. II.1.6 niniejszego ogłoszenia. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z krótkimi informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego. 5. Informację banku lub SKOK, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 6. Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia w zakresie wykonywania działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 8. Informację dotyczącą przeciętnej liczby zatrudnianych w okresie ostatnich 3 lat pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, a w przypadku, jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu przedmiotu, dat wykonania i adresów odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 10. Rachunek zysków, strat i zobowiązań i należności za lata obrotowe 2004, 2005 i 2006 lub inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za lata obrotowe 2004, 2005 r. i 2006 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone "za zgodność z oryginałem" przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy. Opłata: 55; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem na konto zamawiającego po otrzymaniu zaproszenia do składania ofert. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Rozwoju Województwa Kujawsko-Pomorskiego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.06.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
- Roboty remontowe pomieszczeń w I i II Liceum Ogólnokształcącym w Sanoku w ramach projektu pn.: Poprawa warunków kształcenia ogólnego w Powiecie Sanockim
- Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul.Warszyca1/11i21, ul.Warszyca4/16i6,ul.Wyszyńskiego24/,ul.Narutowicza31/3i42/2,ul.Młodzowskiej1/6,ul.Piłsudskiego25/8orazul.Plac3Maja12/4
- Roboty remontowe w Domu Studenta nr 6 przy ul. Radomskiej 11 w Warszawie
- Modernizacja dachu w Przedszkolu nr 5 w Wolsztynie
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zad inwest pn.: Budowa pomieszczeń laboratoryjnych w Łukasiewicz - ICiMB w Warszawie przy ul. Kupieckiej Warszawa.
więcej: Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.