Ogłoszenie z dnia 2010-11-24
Miasteczko Śląskie: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych Gminy Miasteczko Śląskie
Numer ogłoszenia: 335087 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasteczko Śląskie, Rynek 8, 42-610 Miasteczko Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 393 80 01, faks 32 393 80 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych Gminy Miasteczko Śląskie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wymiany 90,16 m2 stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi w lokalach mieszkalnych Gminy Miasteczko Śląskie. Zakres robót obejmuje: - wykucie okien drewnianych skrzynkowych i zespolonych, - demontaż parapetów zewnętrznych, - montaż okien PCV wraz z obróbką ościeży, - montaż parapetów zewnętrznych stalowych, - wywóz gruzu i zdemontowanej stolarki, - roboty towarzyszące. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został we wzorze umowy, dokumentacji technicznej (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys nakładczy, lista okien do wymiany w zasobach mieszkaniowych Gminy Miasteczko Śląskie w IV kw. 2010 r.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe IZOTERM Spółka z o.o., ul. Broniewskiego 8, 43-200 Pszczyna, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28037,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28185,16
Oferta z najniższą ceną: 28185,16 / Oferta z najwyższą ceną: 28185,16
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W miesiącu czerwcu 2010 r. zostało wszczęte postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych Gminy Miasteczko Śląskie (nr ogłoszenia 141493-2010 z dnia 01.06.2010 r.). W ramach tego postępowania Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Szacunkowa wartość zamówienia (wraz z wartością zamówień uzupełniających) została określona na kwotę 70.093,49 zł (bez podatku od towarów i usług VAT). W wyniku przeprowadzonego postępowania jako Wykonawca zostało wybrane Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe IZOTERM Sp. z o.o. w Pszczynie z ceną ofertową 36.422,44 zł netto (38.972,01 zł brutto). Wobec powyższego, że w budżecie miasta zabezpieczono środki finansowe na powyższe zadanie w kwocie 30.000,00 zł brutto, a wartość ta mieści się w wysokości zamówienia uzupełniającego, zaistniały przesłanki do jego udzielenia wyłonionemu Wykonawcy na warunkach określonych w zamówieniu podstawowym.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w budynku szkoły.
- Prace modernizacyjne budowlano-wykończeniowe w 5 pracowniach nauki zawodu i gabinecie terapeutycznym
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- Budowa hali sportowej o wymiarach pola gry 20x40 m przy SP nr 2 w Nowogardzie - zaprojektuj i wybuduj
- Budowa przedszkola wraz z wyodrębnieniem oddziału żłobka w miejscowości Warlubie
- Przebudowa sal gimnastycznych przy SP nr 1 - II etap
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.