To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-02-18
Kraków: Postępowanie prowadzone w procedurze otwartej o wartości poniżej 387 000 euro, na podstawie Regulaminu udzielania Zamówień w Poczcie Polskiej S.A wprowadzonego uchwałą zarządu nr 51/2009 z dnia 01.12.2009 r. (Rozdział X Regulaminu pt: Zasady udzielania zamówień odrębnych).
Nazwa:
Dostawa plomb plastikowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej obsługiwanych przez CIOR w Krakowie
Numer ogłoszenia: 33515 - 2010; data zamieszczenia: 18.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 281 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie, ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6190516, 6190537, faks 012 6190573.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie prowadzone w procedurze otwartej o wartości poniżej 387 000 euro, na podstawie Regulaminu udzielania Zamówień w Poczcie Polskiej S.A wprowadzonego uchwałą zarządu nr 51/2009 z dnia 01.12.2009 r. (Rozdział X Regulaminu pt: Zasady udzielania zamówień odrębnych). Nazwa: Dostawa plomb plastikowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej obsługiwanych przez CIOR w Krakowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa: -plomb plastikowych do plombowania drzwi oraz środków transportu w ilości 41 200 szt, -plomb plastikowych strzałkowych do zabezpieczania portfeli w ilości 10 180 szt, Asortyment musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w załączniku nr 4 do diwz oraz we wzorze umowy (zał. nr 3 do diwz). Przedmiot zamówienia będzie realizowany etapami. Zamawiający skieruje jeden raz w miesiącu do Wykonawcy zamówienie drogą telefoniczną, potwierdzoną na piśmie, w którym sprecyzuje ilość i rodzaj asortymentu w ramach realizacji umowy. Zamówienie będzie realizowane w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zapotrzebowania. Miejsce dostawy: Regionalny Zespół Magazynów CI OR w Krakowie ul. Prokocimska 6, 30-900 Kraków. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia i odebrania do 30 % mniejszej ilości asortymentu niż określono w zał. Nr 2 do diwz..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SILNY & SALAMON sp. z o.o., ul. Druskiennicka 20, 81-533 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35376,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8332,2
Oferta z najniższą ceną: 8332,2 / Oferta z najwyższą ceną: 8332,2
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i biologicznych oraz środków zużywalnych na potrzebę realizacji projektu FIRST TEAM FENG
- Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 119, przy ul. Czerwieńskiego 1 w Krakowie - wymiana istniejących nawierzchni na nowe wraz z elementami towarzyszącymi w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
- "Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- dostawa komputera przenośnego (laptopa)- nowy lub fabrycznie odnowiony lub używany dla ACMiN AGH-DE-dzp.272-200/25
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Ośrodka Ruczaj - filii Centrum Kultury Podgórza przy ul. Jana Kantego Przyzby w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych oraz laboratoryjnych materiałów zużywalnych według katalogu Promega na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Dostawa materiałów budowlanych oraz farb dla 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu.
- Dostawa osuszacza gazowego Drierite kompatybilnego z posiadanym przez Zamawiającego analizatorem gazów GASMET Terra 5000 wraz z wymiennym wypełnieniem na rzecz IA PAN im. B. Dobrzańskiego w Lublinie
- Dostawa worków foliowych z foli polietylenowej HDPE
- Dostawa dwukierunkowej siatki o sztywnych węzłach - "Przebudowa dróg leśnych p poż nr 10 i 11 w Leśnictwach Sosnówka/ Sokołowice z podziałem na dwa Etapy realizacji - etap I
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.