Ogłoszenie z dnia 2015-12-08
Gliwice: Pełnienie usługi kontroli wniesionych opłat za parkowanie w Strefie Płatnego Parkowania w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 335218 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląska Sieć Metropolitalna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Bojkowska 37/3, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 441 90 00, faks 32 441 90 16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie usługi kontroli wniesionych opłat za parkowanie w Strefie Płatnego Parkowania w Gliwicach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca kontrolę wnoszenia opłat za parkowanie w strefie płatnego parkowania. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia: miasto Gliwice z podziałem na strefę A (starówka) oraz strefę B (pozostała część miasta w obrębie strefy płatnego parkowania - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do zapytania - Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w załączniku nr 4 SIWZ - Wzór Umowy Miejscem wykonywania przedmiotu zamówienia: miasto Gliwice z podziałem na strefę A (starówka) oraz strefę B (pozostała część miasta w obrębie strefy płatnego parkowania.) Powyższy usługi będą realizowane zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania - Opis Przedmiotu Zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.60.00 - Konserwacja i naprawa maszyn do wydawania biletów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA ASEKURACJI I OCHRONY CERTUM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA ASEKURACJI I OCHRONY CERTUM SP. Z O.O.
- Agencja Asekuracji i Ochrony Certum Spółka z o.o., ul. Chorzowska 44B, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 796526,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 943695,36
Oferta z najniższą ceną: 943695,36 / Oferta z najwyższą ceną: 1094700,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 - 73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą pzp. Przedmiotem zamówienia są usługi standardowe oraz powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych (kontrola uiszczenia opłaty za parkowanie), a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy (poniżej tzw. progów unijnych). Jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest cena. W związku z czym, zachodzą przesłanki umożliwiające udzielenie zamówienia w trybie - zapytanie o cenę.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja pobytu uczestników XVII Międzynarodowej Konferencji Naukowej "TRANSPORT PROBLEMS" (ang. XVII International Scientific Conference "TRANSPORT PROBLEMS"). Znak sprawy: DZPZ.283.13.2025.TB.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Kujawskiej etap I i II w Gliwicach. Pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentacji postępowania
- 4WOG-1200.2712.9.2025 Usługa napraw i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla sprzętu informatycznego produkcji Hewlett Packard Enterprise
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.