Ogłoszenie z dnia 2012-09-06
Zielonka: wykonanie prac modernizacyjnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Zielonce - zamówienie dodatkowe
Numer ogłoszenia: 335256 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Zielonka, ul. Lipowa 5, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 22 7613913, faks 22 7819989.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie prac modernizacyjnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Zielonce - zamówienie dodatkowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie prac modernizacyjnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Zielonce - zamówienie dodatkowe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Remontowo-budowlanych Jerzy Gawryś Duczki ul. Szkolna 2B 05-200 Wołomin, Duczki ul. Szkolna 2B, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4536,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2796,30
Oferta z najniższą ceną: 2796,30 / Oferta z najwyższą ceną: 2796,30
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z trwającymi pracami w małej Sali gimnastycznej konieczne jest wykonanie dodatkowego zamówienia dodatkowego, którego nie można było przewidzieć na etapie przygotowania postępowania. W celu prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego konieczne było skucie posadzki lastriko na całej powierzchni, częściowe skucie podłoża betonowego o grubości 4 cm wraz z wywiezieniem gruzu, oraz podbudowy betonowej gr. 4 cm.
INNE PRZETARGI Z ZIELONKI
więcej: przetargi w Zielonce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO MOJE BOISKO - ORLIK 2012 PRZY UL. OSIEDLE WYZWOLENIA W TURKU
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
- Remont pomieszczenia łaźni w pawilonie A w Areszcie Śledczym w Poznaniu
więcej: Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.