Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-19
Kraków: Dostawa artykułów gospodarczych, środków czystości
Numer ogłoszenia: 335269 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział Kraków , ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4231565, faks 012 4231076, 4231565.
- Adres strony internetowej zamawiającego: onkologia.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów gospodarczych, środków czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ; ilośi określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6, 19.64.00.00-4, 39.83.13.00-9, 39.80.00.00-0, 33.71.19.00-6, 39.83.12.10-1, 33.72.10.00-0, 39.22.12.10-2, 39.51.42.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty wraz z opisem przedmiotu zamówienia - wg wzoru zał. nr 1 i 1a do SIWZ.; Próbki zaoferowanych wyrobów. Na podstawie próbek dokonana będzie weryfikacja spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia oraz czy oferowany wyrób odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia.;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: onkologia.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2011 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr Centrum Onkologii Instytut im. M. Skłodowskiej-Curie Oddział w Krakowie, ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków, Sekretariat Dyrektora Oddziału ds. Administracyjno- Technicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mydło, papier toaletowy i in..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mydło, papier toaletowy i in. wg opisu zał nr 1 do SIWZ ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ręczniki jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczniki jednorazowego użytku wg opisu zał nr 1 do SIWZ ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Krążki do szorowarek, nakładki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krążki do szorowarek, nakładki wg opisu zał nr 1 do SIWZ ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.13.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ścierki i in..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ścierki i in. wg opisu zał nr 1 do SIWZ ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.42.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Golarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Golarki wg opisu zał nr do SIWZ ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Środki czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czystości wg opisu zał nr 1 do SIWZ ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Środki do zmywarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do zmywarek wg opisu zał nr 1 do SIWZ ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Worki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki wg opisu zał nr 1 do SIWZ ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Worki (II).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki w gopisu zał nr 1 do SIWZ ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Worki strunowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki strunowe wg opisu zał nr 1 do SIWZ ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Talerze, kubki, sztućce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Talerze, kubki, sztućce wg opisu zał nr 1 do SIWZ ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.12.10-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Profesjonalnie sprzątanie okresowe podłogi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalnie sprzątanie okresowe podłogi wg opisu zał nr 1 do SIWZ ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.13.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Profesjonalne sprzątanie codzienne podłogi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalne sprzątanie codzienne podłogi wg opisu zał nr do SIWZ ilośi określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.13.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Profesjonalne sprzątanie sanitariaty i meble.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalne sprzątanie sanitariaty i meble wg opisu zał nr 1 do SIWZ ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Profesjonalne sprzątanie sanitariaty i meble (II).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalne sprzątanie sanitariaty i meble (II) wg opisu zał nr 1 do SIWZ ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Preparaty do posadzek ceramicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do posadzek ceramicznych wg opisu zał nr 1 do SIWZ ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojemników jednorazowych i drobnych naczyń na 2026 rok
- Dostawy środków czyszczących i piorących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





