Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-06-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sępólno Krajeńskie: budowa sieci wodociągowej we wsi Wiśniewka Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim, do kontaktów: Bożena Mikicka, ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3894240, e-mail: um@gmina-sepolno.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gmina-sepolno.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sieci wodociągowej we wsi Wiśniewka. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wiśniewka gm. Sępólno Krajeńskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa wodociągu w miejscowości Wiśniewka o dł. 5.215,1 mb wraz ze stacją podwyższania ciśnienia. Przewód wodociągowy wyposażony będzie w 19 przyłączy 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a)formularz oferty, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji, b)pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2), c)aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 26 stycznia 2006) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, d)aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 26 kwietnia 2006) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego e)aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 26 kwietnia 2005) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, f)kosztorys ofertowy zawierający wszystkie elementy zamówienia (załącznik nr 5) g)wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadającym swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (min. 2 sztuki - min. 800 000 PLN każda), h)dokumenty potwierdzające roczne obroty Wykonawcy za rok 2005 (sprawozdania finansowe. PIT-y, itp.), i)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca, j)wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie wraz z podaniem ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, k)aktualna (tzn. wydana nie wcześniej niż 26 stycznia 2006 roku) informacja z Krajowego Rejestru Sądowego o niekaralności, l)harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji z rozbiciem na: 4 okresy rozliczeniowe 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 26.07.2006; lub data zakończenia: 09.07.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 tejże ustawy. Potwierdzenie spełnienia tych warunków jest złożenie pisemnego oświadczenia stanowiącego załącznik do Formularza ofertowego oraz spełniają następujące warunki: -roczne obroty w zakresie prac budowlanych min. 2.000.000 PLN (kserokopię bilansu, PIT - u lub innego dokumentu potwierdzającego roczne obroty, należy dołączyć do oferty), -referencje wykonania co najmniej dwóch robót o podobnym charakterze i wysokości min. 800.000 PLN każda, w przeciągu ostatnich 5 lat (kserokopię należy dołączyć do oferty), -posiadanie niezbędnego sprzętu i kadry koniecznej do rzetelnego i terminowego wykonania robót (należy załączyć do oferty wykaz kadry i sprzętu przewidzianego do realizacji zadania) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów: a)cena za realizację całego zamówienia (z VAT)- 100% Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: b)pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2), c)aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 26 stycznia 2006) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, d)aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 26 kwietnia 2006) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego e)aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 26 kwietnia 2005) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, f)kosztorys ofertowy zawierający wszystkie elementy zamówienia (załącznik nr 5) g)wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadającym swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (min. 2 sztuki - min. 800 000 PLN każda), h)dokumenty potwierdzające roczne obroty Wykonawcy za rok 2005 (sprawozdania finansowe. PIT-y, itp.), i)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca, j)wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie wraz z podaniem ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, k)aktualna (tzn. wydana nie wcześniej niż 26 stycznia 2006 roku) informacja z Krajowego Rejestru Sądowego o niekaralności, l)harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji z rozbiciem na: 4 okresy rozliczeniowe
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.07.2006, godzina 11:15, Urząd Miejski w Sęólnie Krajeńskim ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.06.2006.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Przyłącza dodatkowe do sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gm. Jeleśnia - Etap 2
- Rozbudowa żłobka i przedszkola w gminie Garwolin
- Osiedle 3, Modra 29, Szklana Huta 14, 16 i 18 - STOP SMOG Remont, termomodernizacja (docieplenie) budynków mieszkalnych, jednorodzinnych wraz ze zmianą źródła ogrzewania
- Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Gierałtowicach
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.