eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MrągowoDostawa jednorazowych materiałów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-18

Mrągowo: Dostawa jednorazowych materiałów medycznych
Numer ogłoszenia: 335302 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. M. Kajki , ul. Wolności 12, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7412127, faks 089 7412127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-mragowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowych materiałów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych materiałów medycznych, zgodnie z opisem pakietów zawartym w załączniku nr 1 specyfikacji. 2. Opis części zamówienia a) dopuszcza się składanie ofert częściowych; gdzie część stanowi poszczególny pakiet od 1 do 15. W zakresie Pakietu nr 5 i 6 Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pozycje asortymentowe, natomiast w Pakiecie nr 9 Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części, gdzie część Zamawiający rozumie jako Pakiet 9A, Pakiet 9B, Pakiet 9C, Pakiet 9D. b) oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym pakiecie, określonego w załączniku nr 1 dla danego pakietu zostaną odrzucone. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4.Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: termin ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.19.40.00-6, 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2, 33.17.10.00-9, 33.14.00.00-3, 33.14.11.23-8, 33.17.13.00-2, 18.42.43.00-0, 30.19.93.10-6, 33.10.00.00-1, 33.14.16.00-6, 33.16.22.00-5, 33.14.16.20-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VII specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw materiałów jednorazowych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VII specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w zakresie dostaw materiałów jednorazowych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VII specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia w zakresie dostaw materiałów jednorazowych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VII specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VII specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta ma zawierać : a) wypełniony formularz ofertowy (według załączonego wzoru załącznik nr 2 do specyfikacji), b) szczegółową ofertę cenową stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ (według wzoru tabeli zamieszczonej w pkt. XIV/2 specyfikacji), c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (wymienione w pkt. VII specyfikacji), d) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 8b specyfikacji, e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, f) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany przedmiot zamówienia posiada wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania, a w szczególności oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, iż zaoferowany przedmiot zamówienia, zawarty w FORMULARZU CENOWYM - OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, stanowiący ofertę, dla tych pozycji, które tego wymagają spełnia wymagania przewidziane w ustawie z 20 kwietnia 2004 roku - o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93, poz. 896, z późn. zm.), a także w ustawie z 06 września 2001 roku - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. nr 126, poz. 882, z późn. zm.) oraz ustawie z 20 kwietnia 2004 roku - o zmianie ustawy - Prawo farmaceutyczne, ustawy o zawodzie lekarza oraz ustawy - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. nr 92, poz. 1382, z późn. zm.) a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej według formularza stanowiącego - załącznik nr 2 do specyfikacji. g) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - aktualne katalogi w języku polskim lub w języku obcym (z zastrzeżeniem pkt. 5)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, z zastrzeżeniem zapisów ust. 2 niniejszego paragrafu. 2. Odbiorca przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) przedmiotowym (produkt zamienny), d) ilościowym (zmiany ilości poszczególnego asortymentu w ramach ilości ujętych w umowie), e) sposobu konfekcjonowania, f) wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Odbiorcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-mragowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy im. M. Kajki w Mrągowie, ul. Wolności 12, 11-700 Mrągowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Szpital Powiatowy im. M. Kajki w Mrągowie, ul. Wolności 12, 11-700 Mrągowo, sekretariat (pokój nr 212).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igła 1xuż 0,45x16 op.=100 szt. op. 33; 2. Igła 1xuż 5x25 op.=100szt. op. 56; 3. Igła 1xuż 6x30 op.=100szt. op. 42; 4. Igła 1xuż 7x30 op.=100szt. op. 112; 5. Igła1xuż 8x40 op.=100szt. op. 175; 6. Igła 1xuż 9x40 op.=100szt. op. 40; 7. Igła 1xuż 1.2x40 op.=100szt. op. 683; 8. Kanka doodbytnicza 8x250 szt. 10; 9. Kanka doodbytnicza 10x300 szt. 10; 10. Kanka doodbytnicza 5x200 szt. 50; 11. Przyrząd do szybkiego przetaczania krwi i preparatów krwiopochodnych szt. 12; 12. Przyrząd do przetaczania krwi i jej preparatów, duża komora dł. min. 9cm, dren dł. min. 150cm, dren stabilizowany opaską foliową -opakowanie folia/papier. Komora kroplowa bez zawartości PCV, dren bez zawartości ftalanów szt. 900; 13. Przyrząd do precyzyjnego przetaczania płynów infuzyjnych z precyzyjnym regulatorem przepływu /0-250ml/godz lub 2-350ml/godz/, dren dł. min. 150cm - opakowanie folia/papier - bezlateksowy, z zastawka antyzwrotną szt. 100; 14. Strzykawka luer - poj. 2ml skala do 3ml opakowanie folia/papier - op. zbiorcze max. 100szt., podziałka czytelna co 0,1ml. Tłok kontrastujący umożliwiający dokładną kontrolę wizualną podawanego leku. op. 375; 15. Strzykawka luer - poj. 5ml skala do 6ml opakowanie folia/papier - op. zbiorcze max. 100szt., podziałka czytelna co 0,2ml. Tłok kontrastujący umożliwiający dokładną kontrolę wizualną podawanego leku. op. 265; 16. Strzykawka luer - poj. 10ml skala do 12 ml - opakowanie folia/papier - op. zbiorcze max. 100szt., podziałka czytelna co 0,5ml; podziałka 1ml. Tłok kontrastujący umożliwiający dokładną kontrolę wizualną podawanego leku. op. 260; 17. Strzykawka luer - poj. 20ml skala do 24ml - opakowanie folia/papier - op. zbiorcze max. 100szt., podziałka 1ml, czytelna. Tłok kontrastujący umożliwiający dokładną kontrolę wizualną podawanego leku. op. 280; 18. Strzykawki do pomp infuzyjnych strzykawkowych 50-60 ml z zakończeniem luer-lock, podziałka czytelna co 1ml, oznakowana kolorem. Strzykawki kompatybilne z pompami typu TERUMO, ALARIS, Amedica, Kwapisz, Janpol, Fresenius, Medima. szt. 5 695; 19. Strzykawka do insuliny 1 ml z nakładaną igłą 0,4x13 /40 j.u./, z podziałką w jednostkach i mililitrach. szt. 900; 20. Strzykawka do tuberkuliny 1 ml z nakładaną igłą 0,5x16 szt. 1400; 21. Strzykawka do płukania typu Janetta poj. 100 ml. Końcówka do podłączenia cewnika z możliwością zamiany na złącze Luer (poprzez adapter), obustronna skala pomiarowa szt. 1 000; 22. Przedłużacz do pomp infuzyjnych 2,0mb, różnoimienne końcówki, sterylny. Przedłużacz musi być kompatybilny ze strzykawkami z poz. 15, bez zawartości ftalanów szt. 4 200; 23. Przyrząd do długotrwałego aspirowania płynów i leków z opakowań zbiorczych wyposażony w filtr przeciwbakteryjny, samodomykający korek portu oraz zastawkę chroniącą przed niekontrolowanym wypływem leku szt. 600; 24. Kaniula rozm. 0.6-0.7mm x 19-20mm. Kaniula bez portu bocznego, ze zdejmowanym uchwytem, bez stałej poprzeczki umieszczonej prostopadle do skrzydełek szt. 3000; 25. Kaniula rozm. 0.8 - 0.9 x 25* szt. 6 000; 26. Kaniula rozm. 1,5*45* szt. 100; 27. Kaniula rozm. 1.1 x 25*; 1,1 x 33* szt. 8 000; 28. Kaniula rozm. 1.3 x 33*; 1,3 x 45* szt. 2 000; 29. Kaniula rozm. 1.7 x 50* szt. 100; 30. Igła do bezpiecznego pobierania i rozpuszczania leków z ampułek i fiolek, rozm. 18Gx30, typu pencil-point. szt. 11000; 31. Bezigłowy system dostępu żylnego do wstrzyknięć, aspiracji lub równoległych infuzji w systemie zamknietym. Bez elementów mechanicznych, aktywowany końcówką luer lub luer-lock, z łatwa do dezynfekcji silikonową membraną, typu Safeflow szt. 1 000;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.19.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Uniwersalny czepek fizelinowy w formie beretu (zielony) szt. 3000; 2. Maski chirurgiczne wiązane na troki, wykonane z 3 wartstw włóknin, z których środkowa stanowi filtr zapewniajacy wysoką jakość filtracji bakteryjnej z blaszką formułującą na nosie i szerokim absorbcyjnym wykończeniem brzegów szt. 7 000; 3. Ochraniacze foliowe z gumką (na buty) szt. 1 000; 4. Czepki chirurgiczne męskie w kształcie furażerki, wiązane z tyłu na troki, wykonane z włókniny, charakteryzujące się wysoką przepuszczalnością powietrza, z wkładką chłonącą pot. szt. 3 200; 5. Fartuch j.u. ochronny foliowy, biały, pojedynczo pakowany. szt. 8 500; 6. Fartuch j.u. fizelinowy z długim rękawem, zakończone gumką, fizelina min. 30g/m2 szt. 1800.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sterylny zamknięty system do godzinowej zbiórki moczu o wysokim stopniu dokładności min. co 1ml do min. 40ml - komora pomiarowa min. 500ml, worek zbiorczy 2000ml lub 3000ml, dwie zastawki antyrefluksyjne, dwa filtry hydrofobowe, zawór spustowy typu poprzecznego, standardowy port do pobierania póbek - opakowanie foliowe i zewnetrznie folia/papier szt. 70; 2. Wieszaki do worków na mocz plastikowe, uniwersalne - kompatybilne do pojemników na mocz z poz. 1 szt. 70; 3. Cewniki Nelaton, powierzchnia zmatowiona Ch6, Ch8, Ch10, Ch12, Ch14, Ch16, Ch18, Ch20 szt. 700; 4. j.w. Ch 22, Ch24 szt. 80; 5. Cewnik Foley z balonikiem 5-15ml, lateksowy - pokryty elastomerem silikonu, dwudrożny, numer serii i rozmiaru na opakowaniu jednostkowym z końcówkami kodowanymi kolorami, pakowanie podwójne folia i folia/papier, sterylne Ch12, Ch14, Ch16, Ch18, Ch20, Ch22, Ch24, Ch26 szt. 900; 6. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych CH 5-6, CH8-10 powierzchnia zmatowiona, dwa otwory boczne naprzeciwległe i jeden centralny, dł. min. 40cm szt. 500; 7. j.w. Ch12-18, dł. 50-60 szt. 10 000; 8. Zgłębnik żołądkowy z oznaczeniem głębokości założenia, pakowany poj. opakowanie folia-papier typu blister pack, zmatowiona powierzchnia - Ch 8, Ch10, Ch12, Ch14, Ch16, Ch18, Ch20, dł. 125 - 150cm. szt. 700; 9. Maska do podawania tlenu z drenem dla dzieci szt. 110; 10. Maska do podawania tlenu z drenem dla niemowląt szt. 40; 11. Dren Kehr latex lub latex silikonowany 50x16 cm CH10.CH12,CH14,CH16,Ch18,CH20,CH22 szt. 40; 12. Dren do podawania tlenu przez nos min. 200cm, wykonany z miękkiego materiału, z miękką końcówką nie powodującą podrażnień, opakowanie folia-papier szt. 2 300; 13. Maska do podawania tlenu z drenem dla dorosłych (opcjonalnie z rezerwuarem tlenu) szt. 320.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym/wysokoobjętościowym, typu Soft-seal lub Hi-Lo z otworem Murphego, linia widoczna w RTG na całej długości rurki, skala centymetrowa, półprzezroczysty łącznik 15mm, sterylnie pakowana jednorazowa. Rozmiary od nr 5,0 - 9,5 szt. 750; 2. Rurka intubacyjna bez mankietu o zwiększonych właściwościach termoplastycznych i poślizgowych, półprzezroczysta. Nie może być miękka, aby umożliwiała zaintubowanie bez prowadnicy. Linia RTG centymetrowa, oznakowanie głębokosci intubacji na korpusie rurki, półprzezroczysty łącznik 15mm, rozmiary od 2,0 do 4,5 szt. 60; 3. Stabilizator/opaska/taśma do rurek tracheostomijnych dla dorosłych, umożliwiający zmianę położenia rurki bez konieczności jej odklejenia / mocowanie na rzepy lub inne rozwiązanie równoważne/, wykonana z miękkiego tworzywa szt. 30; 4. Rurka tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowym/wysokoobjętościowym typu Soft Seal, Hi-Lo lub inny zewnętrzny system monitorowania, sterylna, nr 6,0 - 9,0 szt. 50; 5. Podkład z gąbki do rurek tracheostomijnych o kształcie odpowiadającym kołnierzowi z wyciętym otworem na rurkę szt. 40; 6. Rurka guedel nr 0;1;2;3;4;5;6 szt. 350; 7. Elastyczny łącznik karbowany /martwa przestrzeń/. Zespolony z podwójnie obrotowym łącznikiem katowym, z portem do odsysania i bronchoskopii, długość ok. 15cm, średnica 15mmF/22mm, sterylny. szt. 625; 8. Filtr antybakteryjny elektrostatyczny, sterylny, dla dorosłych szt. 850; 9. Filtr antybakteryjny elektrostatyczny, sterylny, dla dzieci szt. 24; 10. Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych z nasadką do owiewania tlenem lub jednoelementowy z portem tlenowym, z dodatkowym otworem do odsysania, sterylny szt. 375.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wkład workowy jednorazowego użytku, pojemność 2000ml na wydzielinę, z trwale dołączoną pokrywą, uszczelniany automatycznie po włączeniu ssania bez konieczności wciskania wkładu na kanister, z zastawką zapobiegającą wypływowi wydzieliny do źródła próżni, posiadający w pokrywie tylko jeden obrotowy króciec przyłączeniowy typu schodkowego, z portem na pokrywie do pobierania próbek, wykonany z elastycznego tworzywa. szt. 576; 2. Wkład workowy jednorazowego użytku, pojemność 1000ml na wydzielinę, z trwale dołączoną pokrywą, uszczelniany automatycznie po włączeniu ssania bez konieczności wciskania wkładu na kanister, z zastawką zapobiegającą wypływowi wydzieliny do źródła próżni, posiadający w pokrywie tylko jeden obrotowy króciec przyłączeniowy typu schodkowego, z portem na pokrywie do pobierania próbek, wykonany z elastycznego tworzywa. szt. 20; 3. Staza bezlateksowa jednorazowa, mocowana na rolce (20 sztuk) szt. 50; 4. Golarka medyczna j. uż. typu Gallant szt. 1000; 5. Okulary do fototerapii dla noworodków szt. 70; 6. Ciśnieniomierz zegarowy jednoprzewodowy posiadający: - Gruszkę do pompowania mankietu usztywnioną łyżką ze stali nierdzewnej, - precyzyjny, chromowany zawór spustowy z filtrami anty-kurzowymi, - Metalowe szybkozłączki dla sprawnej wymiany mankietów, - Liniowa skala O 64 mm od 0-300 mmHg z podziałką co 2 mm, - Wytrzymałość membrany testowana do 600 mmHg, - zestaw zawijanych mankietów dla dorosłych i dla dzieci, - Maksymalny błąd pomiarowy +/- 3 mmHg, - Bez konieczności zerowania wskazówki. szt. 10; 7. Maski ochronne z zaworem wydechowym jednorazowego użytku przeznaczone do stosowania przez personel medyczny, zapewniającewysoką efektywność filtracji mikrocząsteczek (od 0,5 do 1 mikrometra), zapewniające szczelne przyleganie do twarzy, dające ochronę przed cząstkami stałymi i ciekłymi, przeznaczone do pracy w oddziałach gruźlicy szt. 100; 8. Dren autoklawowalny do insuflacji z końcówkami szt. 5; 9. Zestaw drenów autoklawowalnych do histeroskopii (ssanie płukanie) szt. 10; 10. Dren bąbelkowy do ssaka (średnica wew. 8mm) Op. = 30m. op. 14.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kateter do drenażu klatki piersiowej z linią widoczną w promieniach RTG bez prowadnicy - rozm. 28F, 30F, 32F, 34F szt. 30; 2. Zaciskacze do pępowiny, mikrobiologicznie czysty szt. 600; 3. Aparat do przetaczania płynów kompatybilny z pompą objęt. typu Alaris GW szt. 300; 4. Pojemnik na próbkę wydzieliny (aspiratu) z drzewa oskrzelowego. Pojemnik z zakręcaną pokrywą, bez cewnika, wstępnie zmontowany, z naklejką do identyfikacji pacjenta ze zdejmowanym zbiornikiem wewnętrznym, z lateksowym przewodem łączącym, przezroczysty pojemnik na próbki ze skalą stopniowaną, co 1 ml. szt. 75; 5. Pojemniki do moczu 2 l sterylne z odpływem - skalowany min. co 50ml szt. 1 500; 6. Igła do aspiracji szpiku kostnego 16G*30 szt. 30; 7. Kateter do drenażu klatki piersiowej z trokarem, rozm. 10F/25cm szt. 20; 8. Zestaw do cystostomii z cewnikiem typu pigtail, z poliuretanu, rozmiar 12F szt. 10; 9. Zestaw do cystostomii z cewnikiem typu pigtail, z poliuretanu, rozmiar 14F szt. 6; 10. Cewnik urologiczny typu Tiemann, 8Ch - 20Ch szt. 50; 11. Łączniki do cewnika Foleya szt. 70; 12. Zestaw do cewnikowania pęcherza moczowego: 2 szt. rękawiczki bezpudrowe latex, pęseta medyczna, serweta z laminatu FB zielona 48x48cm, serweta z laminatu FB zielona 48x48cm z otworem i rozcięciem złozona, 6szt. tupfery kule z gazy 20nitkowej 20x20cm, pojemnik plastikowy biały. Zestaw w opakowany w rękaw foliowo-papierowy. Zawartość jałowa. szt. 120; 13. Pokrowiec na przewody TUBUS szt. 400; 14. Zatyczka do cewnika Spigot szt. 55; 15. Łącznik schodkowy do drenów i ssaków szt. 70; 16. Ostrza wymienne wykonane ze stali weglowej lub nierdzewnej nr 10, 11, 12, 15, 20, 22, 24 (op.=100szt.), nr ostrza i nazwa producenta wygrawerowane na ostrzu op. 50; 17. Cewnik do odsysania w układzie zamkniętym dwuświatłowy do rurek intubacyjnych lub tracheostomijnych o potwierdzonym czasie stosowania do 72 godzin szt. 20; 18. Zestaw do drenażu klatki piersiowej, 3-komorowy, sterylny, posiadający wydzieloną komorę zastawki podwodnej z barwnikiem, komorę na wydzielinę o poj. 2200ml, wydzieloną wodną komorę regulacji siły ssania z barwnikiem. Zestaw o budowie kompaktowej, o stabilnej podstawie i wysokości 25cm, z uchwytem umożliwiającym przenoszenie lub powieszenie. Dren łączący bezlateksowy, zabezpieczony przed zagięciem metalową sprężyną. szt. 15; 19. Zestawy porodowe jednorazowego użytku składające się z trzech pakietów, które zawierają: A: 2 pary sterylnych rękawiczek 1 sterylny podkład 1 sterylna serwetka wierzchnia 2 sterylne ręczniki do rąk B: 4 sterylne tampony 1 sterylna gruszka 2 sterylne klemy pępowinowe 2 sterylne zapasowe zaciski 1 para sterylnych nożyczek C: 1 sterylna wyściółka 2 antyseptyczne rękawiczki 1 kocyk dla noworodka 1 pieluszka 1 plastikowa torba na łożysko szt. 6; 20. Wkłucia dotętnicze (sterylne) z zaworem odcinającym typu FlowSwitch lub równorzędna 20G rozm. 10 mm x 45 mm szt. 125; 21. Obwody oddechowe do wentylacji pacjenta, jednorazowe, sterylne, (2 rury gładkie wewnetrznie o dł. Min. 160cm + łącznik Y, elastyczne końcówki ok. 20mm). szt. 10; 22. Filtr antywirusowy-bakteryjny z portem do kapno - sterylny, elektrostatyczny, z wydzieloną celulozową warstwą wymiennika ciepła i wilgoci - skuteczność filtracji min. 99.99% - dla dorosłych szt. 600; 23. Łącznik do kontroli odsysania typu Finger - jałowy szt. 115; 24. Łącznik schodkowy do cewnika Foley LCF, do połączenia cewnika urologicznego z aparatem do przetaczania płynów infuzyjnych. szt. 100; 25. Cewnik Permanentny do dializ. 100% silikon. Zestaw cewników dwukanałowych (zawartość sterylna). 1. całkowita długość cewnika 36cm, od końca mankietu 19cm. 2. całkowita długość cewnika 40cm, od końca mankietu 23cm. szt. 20; 26. Przyrząd do przetaczabnia płynów infuzyjnych , sterylny Wykonany z materiałuów nie zawierajacych ftalanów, filtr 15 mikronów , miękki dren 150 cm, elastycznme komora kroplowa, opakowanie folia-papier, precyzyjny zacisk rolkowy, z miejscem na schowanie kolca po użyciu szt. 34 000; 27. Koreczek dwufunkcyjny luer lock do kaniul (sterylny), zamykający światło kaniuli powinien posiadać trzpień zamykający światło kaniuli poniżej krawędzi korka. Opakowanie umożliwiające aseptyczne otwarcie typu blister szt. 24 000; 28. Kranik trójdrożny. Oporny na działania lipidów, wytrzymałość do ok. 4 bar, trójramienne pokrętło, przeźroczysta obudowa, optyczny indykator zmiany pozycji szt. 1 100; 29. Kaniula bezpieczna posiadająca automatyczny mechanizm bezpieczeństwa chroniący przed zakłuciem podczas użycia i po użyciu, wyposażona w korek samodomykający dostępna w rozmiarach 14G, 16G, 18 G, 20G, 22G, 24 G, 26G szt. 400; 30. Marker chirurgiczny jałowy z wyskalowaną nasadką i podwójną końcówką szt. 100; 31. Szczoteczka do pobierania wymazów cytologicznych, czysta, niesterylna, z tworzywa sztucznego, jednorazowego użytku, typu cervex-brush combi szt. 300; 32. Wziernik ginekologiczny jednorazowego użytku, w rozmiarach S, M, L szt. 1000; 33. Nebulizator do podawania leków wziewnych z łacznikiem T, jednorazowego użytku, do układu oddechowego dla pacjentów przy respiratoroterapii szt. 50; 34. Dren tlenowy długości min. 200cm, zakończenie obustronne żeńskie, wzmocnione szt. 30; 35. Dren tlenowy długości min. 200cm, zakończenie męsko-żeńskie, wzmocnione szt. 30; 36. Maska krtaniowa j. uż., wykonana z medycznego PCW, rozm. 1 - 5 szt. 40; 37. Kateter do embolectomii 2F/80, 3F/80, 4F/80, 5F/80, 6F/80 szt. 15; 38. Zestaw PEG do przezskórnej endoskopowej gastrostomii, rozmiar 24 szt. 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemnik na odpady medyczne (słoik), wykonany z tworzywa sztucznego PE+PP, przeznaczony do gromaczenia i zniszczenia zużytych materiałów medycznych (igły, środki opatrunkowe, kompresy itp.) - poj. 0,2l/0,3l szt. 300; 2. Pojemnik na odpady medyczne (słoik), wykonany z tworzywa sztucznego PE+PP, przeznaczony do gromaczenia i zniszczenia zużytych materiałów medycznych (igły, środki opatrunkowe, kompresy itp.) - poj. 0,7l szt. 1120; 3. Pojemnik na odpady medyczne (słoik), wykonany z tworzywa sztucznego PE+PP, przeznaczony do gromaczenia i zniszczenia zużytych materiałów medycznych (igły, środki opatrunkowe, kompresy itp.) - poj. 1,0l szt. 1650; 4. Pojemnik na odpady medyczne (słoik), wykonany z tworzywa sztucznego PE+PP, przeznaczony do gromaczenia i zniszczenia zużytych materiałów medycznych (igły, środki opatrunkowe, kompresy itp.) - poj. 2,0l szt. 380.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.23-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych typu standard - rozm. 22Gx90mm, w zestawie z igłą prowadzącą 20G szt. 20; 2. Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych typu standard - rozm. 25Gx90mm, w zestawie z igłą prowadzącą 20G szt. 100; 3. Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych typu standard - rozm. 26Gx90mm, w zestawie z igłą prowadzącą 20G szt. 360; 4. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera, 2-kanałowy 7F/20 szt. 75; 5. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera, 3-kanałowy 7F/20 szt. 15; 6. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera, 2-kanałowy, 8F/20 szt. 20; 7. Kranik 3-drożny, z przedłużaczem dł. 10cm i 25 cm szt. 1600; 8. Zestaw do odsysania pola operacyjnego z kontrolą siły ssania z końcówką typu Yankauer - dren Ch 24-25 dł. 200-210cm z końcówkami typu lejek z możliwością dopasowania do każdego typu ssaka szt. 400; 9. Dren brzuszny silikonowany bez otworów bocznych rozmiar: 20F/40, 22 F/40, 24F/40, 26F/40, 28F/40, 30F/40, 32F/40, 36F/40 szt. 120; 10. Pojemniki płaskie do odsysania ran typu Redon, poj. 250ml sterylne, z częściową harmonijką szt. 350; 11. Zestaw do hemodializy, 2-kanałowy, 11F/18 cm,11F/15cm szt. 45;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.13.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice diagnostyczne, lateksowe, niesterylne, pudrowane, posiadające pogrubiony grzbiet mankietu zapewniajacy łatwe zakładanie i zapobiegające zwijaniu się, odpowiadające normom EN 455 1-2-3, anatomicznie pasujące do dłoni, teksturowana powierzchnia, AQL 1,5, długość min. 240mm, grubość palca min. 0,14, grubość dłoni min. 0,11. Siła rozerwania przed starzeniem 18N, po procesie starzenia min. 14N. Wydłużenie całkowite (%) min. 700 przed starzeniem i min. 500 po starzeniu. Rozmiary S, M, L. op. = 100szt. szt 260000; 2. Rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe, powierzchnia teksturowana, rolowany brzeg, zapobiegający samozwijanie się, dające się łatwo zakładac i zdejmować. Odpowiadające normom EN 455 1-2-3, grubość palca 0,12 - 0,16, grubość dłoni 0,10 - 0,17. Rozmiary S, M, L. Op. = 50 par szt 6000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice chirurgiczne, bezpudrowe, sterylne, neoprenowe. Rozmiar S, M, L. szt 1500; 2. Rękawice chirurgiczne, lateksowe, sterylne, bezpudrowe, powierzchnia teksturowana, rolowany wzmocniony brzeg, różne rozmiary szt 20000;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice diagnostyczne, lateksowe bezpudrowe, nsłużące do zapewnienia wzmocnionej ochrony pracowników służby zdrowia oraz pacjentów przed niebezpiecznymi substancjami. Grubość: palec ok. 15mm od wierzchołka - podwójna ścianka - 0,8mm, dłoń (na środku powierzchni) podwójna ścianka - 0,6mm, siła rozciągania (Mpa) przed starzeniem 29 po starzeniu 26, wydłużenie (%) przed starzeniem 900 po starzeniu 860, siła zrywająca (N) przed starzeniem 28 po starzeniu 26, kolor niebieski, rozmiar XS-XL, op. 50 szt. op. 160.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice sekcyjne rozmiar 7-8 par 390; 2. Rękawice gospodarcze chroniące przed detergentami, środkami chemicznymi, zapewniające dobrą chwytność, odporne na przekłucia i rozdarcia, przedłużony mankiet par 1 100;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier do KTG SRF 6188 bl. 115; 2. Papier do KTG Sonicaid Oxford Team 143x150x300 szt. 120; 3. Elektrody do EKG typu S-30 (dla dzieci) z żelem (op=50szt.) szt. 200; 4. Elektrody do EKG typu S-55 z żelem (op=50szt.) szt. 22 000; 5. Fonendoskop lekarski jednokanałowy szt. 10; 6. Koc p/w wstrząsowy jedn. użytku szt. 60; 7. Opaska do identyfikacji dla dorosłych, miękkie zaoblone końce szt. 2500; 8. Opaska do identyfikacji niemowląt, miękkie zaoblone końce szt. 1 200; 9. Papier do EKG ASCARD 104x40 z nadrukiem rol 200; 10. Papier do EKG E-300 110x40 rol 50; 11. Papier do EKG MIDICARD P 130x25 rol 300; 12. Papier do KTG Corometrics 152x90x160 bl. 100; 13. Papier do USG Mitsubishi K-61B-CE 110x21 rol. 20; 14. Papier do defibrylatora Life Pack (108*25) rol. 50; 15. Łopatki drewniane, op=100szt op. 60; 16. Żel do EKG 250ml szt. 140; 17. Żel do USG 5 l szt. 10; 18. Rękawice ochronne foliowe - op. a 100szt. op. 1650;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.93.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kleszczyki jednorazowego użytku typu Endo Grasp, trzon 5mm średnicy, obrotowy 360o, długość trzonu 31cm, uchwyt ergonomiczny z zatrzaskową blokadą. szt. 10; 2. Nożyczki jednorazowego użytku typu Endo Shears, zakrzywione 16mm, trzon 5mm obrotowy 360o, długość trzonu 31cm. szt. 10;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szyna aluminiowa do palców 20x460 szt. 100; 2. Kieliszki szklane do leków szt. 450; 3. Opaska uciskowa do mierzenia ciśnienia szt. 50; 4. Basen szpitalny wykonany z tworzywa sztucznego, kolor biały, z pokrywką możliwy do dezynfekcji termicznej i dezynfekcji chemicznej szt. 15; 5. Kaczka szpitalna damska/męska wykonana z tworzywa sztucznego, kolor biały, pojemność 1l -1,2l, ze szczelnym zamknięciem, możliwa do dezynfekcji termicznej i dezynfekcji chemicznej szt. 15; 6. Miska nerkowata pojemność 700 ml, tworzywo sztuczne nadające się do dezynfekcji termicznej i dezynfekcji chemicznej szt. 15; 7. Komplet pościeli medycznej j.uż. Z fizeliny. Komplet poscieli zawiera prześcieradło, poszwę na koc i poszewkę na poduszkę. kpl. 50; 8. Słój tulipan - zbiornik z tworzywa sztucznego z podziałką do dobowej zbiórki moczu ze szczelną przykrywką o pojemności 2l nadający się do dezynfekcji termicznej i dezynfekcji chemicznej szt. 10;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewnik typu Foleya, dwudrożny.Stosowany do odprowadzania moczu z pęcherza. Wykonany z lateksu pokrytego obustronnie warstwą silikonu, port do napełniania balonu z plastikową zastawką uniemożliwiającą przypadkowe opróżnienie balonu.Opakowanie podwójne: wewnętrznae folia, zewnętrzne folia -papier dla zachowania jałowości podczas cewnikowania. Na opakowaniu data ważności. Produkt sterylny.Czas utrzymania 7dni-potwierdzone dokumentami producenta. Ch12, Ch14, Ch16, Ch18, Ch20, Ch22, Ch24, Ch26 szt. 100; 2. Worek do moczu 2l. Czas utrzymania do 5 dni, potwierdzony dokumentami producenta. Posiadający zastawkę antyzwrotną zapobiegającą cofaniu sie moczu do drenu. Posiadający płaski port do pobierania próbek eliminujacy konieczność odłączenia cewnika w celu pobrania próbki. Z białą tylną ścianą i skalą malejącą. Poprzeczny kranik spustowy. Worek o wzmocnionej wytrzymałości (podwójnie zgrzewany). Opakowanie papier-folia. Produkt sterylny. szt 500; 3. Kaczka męska jednorazowa. Worek foliowy o pojemności 1 litra, skalowany z białą tylną ścianą z zastawką jednokierunkową - produkt niesterylny szt 50; 4. Wieszaki do worków na mocz - kompatybilne z pozycją nr 5 szt 50; 5. Sterylny system zamknięty do pomiaru diurezy godzinowej. Zestaw składa się ze zintegrowanego worka, komory pomiarowej i drenu. Dren posiadający zastawkę przeciwzwrotną w łączniku zabezpieczającą przed cofaniem się moczu do drenu oraz uniwersalny, płaski, bezigłowy port do pobierania próbek. Długość drenu 110 - 150 cm. Komora pomiarowa umieszczona nad workiem o pojemności 500ml. Ze skalą co 1ml, co 5 ml.do 80 ml, co 50 ml do 500 ml.Komora posiadająca komorę kroplową z filtrem hydrofobowym antybakteryjnym , który osusza i odpowietrza komorę. Opróżniana bez konieczności manewrowania komorą ( dźwignia 90 stopni )- Worek o pojemności 2000 ml , posiadający zastawkę przeciwzwrotną zabezpieczającą przed infekcją wstępującą, oraz filtr hydrofobowy antybakteryjny . Worek zintegrowany fabrycznie z komorą pomiarową. Kranik spustowy typu T , mocowany ku górze w otwartej zakładce. Sterylny.Czas utrzymania do 14 dni-potwierdzone dokumentami producenta. szt 50;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler jednorazowego użytku do szycia skóry szt. 12; 2. Stapler liniowy 60mm z ładunkiem, wysokość zszywki 4,8mm szt. 1; 3. Stapler liniowy 45mm z ładunkiem, wysokość zszywki 4,8mm szt. 1; 4. Stapler okrężny z łamaną główką. Średnica 25cm, 28cm, 31cm. szt. 10;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Worek do stomii, sysym jednoczęściowy ze szczelnie przylegajacym przylepcem do skóry umożliwiajacym utrzymywanie się worka na skórze. Przylepiec na worku wykonany z materiału zapobiegającego podrażnieniom skóry i posiadający właściwości gojące. Worek powinien zawierać gotowe wycięcie przeznaczone do określonego rozmiaru stomii. Worki do docinania powinny umożliwić zaopatrzenie stomii o nietypowym kształcie. szt 40; 2. Gaziki do oczyszczania stomii i skóry wokół niej. Służą do do usuwania nieczystości oraz pozostałości sprzętu stomijnego ze skóry. Gaziki powinny być delikatne dla skóry i nie wpływać negatywnie na przyczepność sprzętu stomijnego. szt 100; 3. Gaziki z płynem ochraniającym tworzącym warstwę chroniącą skórę przed podrażnieniami. Stosowany do przecierania skóry wokół stomii/ nie samej stomii/ szt 100; 4. Puder gojący do stosowania przy zmianach sączących / wysięk wokół stomii/. Puder przedłuża czas noszenia sprzętu, poprawia jego szczelność i przyleganie do skóry. szt 1; 5. Pasta uszczelniająco- gojąca wykonana z materiału hydrokoloidowego, posiadającego właściwości ochronne i gojące. Służy do uzupełnienia nierówności i blizn na skórze wokół stomii. Pasta o konsystencji lepkiej, nadająca się do uszczelniania przestrzeni pomiędzy brzegiem otworu płytki /przylepca a stomią. szt 2; 6. Pasta gojąca, o tłustej konsystencji do stosowania na chorobowo zmienioną skórę wokół stomii szt 2;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.